Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-11, 18:13
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
VAD HÄNDER MED PÅL?

Vad är din källa?

2024-05-11, 18:18
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Vad är din källa?

Oseriös person, lita inte på hans inlägg!

Vilka räknar du som Pelles pakt?
2024-05-11, 18:20
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
VAD HÄNDER MED PÅL?
Du gör i alla fall vissa här glada en kort stund.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-11 kl. 18:30.
2024-05-11, 18:21
Medlem
Min intuition säger mig att Pelle åker ut.
2024-05-11, 18:23
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Min intuition säger mig att Pelle åker ut.

Jag börjar också känna så, vore fantastiskt för min del.
2024-05-11, 18:25
Medlem
Om Marcus hade enbart konfronterat Pål över saker han har känt sig personligen ifrån Pål (att han ledde en pakt för att få ut han) och hans problem med Pål hade folk inte hadde problem med det. Men han konfronterade honom över hörsägen och utsagor från andra. Saker som var redan löst. Så himla skumt. Och han är nästan 50 år. Vet inte alls hur han tänkte.
2024-05-11, 18:25
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Oseriös person, lita inte på hans inlägg!

Vilka räknar du som Pelles pakt?

Pella, Gustav och Marcus antar jag är en pakt. Pelle hoppas att få joina tjejpakten genom att fjäska för bl a Alma men jag litar inte ett dugg på henne. Hon har redan kört över Pelle en gång och röstat på honom fast hon sagt att de är kompisar och kan spela ihop. Hon är för rädd att själv bli utröstad. Jag ser dock Pelle som en mer värdig deltagare i finalveckan än gömma-immunitet-Simone, falska-Olivia och Rooble och Zayera som är dåliga på precis allting.
2024-05-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag börjar också känna så, vore fantastiskt för min del.
Absolut. Men han var en väldigt vass och smart spelare. Måste ge han det. Rätt få som har varit så bra och haft så smart tänk när de kommer till spel.
2024-05-11, 18:28
Medlem
TheGhostLords avatar
Om Pelle åker ut vettja fan om man ska fortsätta titta. Får väl hejja på Alex i så fall. När är finalveckan? Alex har immunitet denna vecka och kommer han till finalvecka skulle han kunna tävla sig kvar.
2024-05-11, 18:30
Medlem
Citat:
Pella, Gustav och Marcus antar jag är en pakt. Pelle hoppas att få joina tjejpakten genom att fjäska för bl a Alma men jag litar inte ett dugg på henne. Hon har redan kört över Pelle en gång och röstat på honom fast hon sagt att de är kompisar och kan spela ihop. Hon är för rädd att själv bli utröstad. Jag ser dock Pelle som en mer värdig deltagare i finalveckan än gömma-immunitet-Simone, falska-Olivia och Rooble och Zayera som är dåliga på precis allting.
Zayera är inte så dålig. Hon har hållt sig kvar såhär länge. Jämfört med många andra som ska vara så starka och tuffa.
2024-05-11, 18:30
Medlem
fonders avatar
Citat:

Själv tål jag inte Pelle och hans himlande med ögonen, ikväll firar jag om han åker ut. Alma är hela tiden som en tickande bomb och kan när som helst gå över till Pelle.
2024-05-11, 18:33
Medlem
fonders avatar
Citat:
Om Pelle åker ut vettja fan om man ska fortsätta titta. Får väl hejja på Alex i så fall. När är finalveckan? Alex har immunitet denna vecka och kommer han till finalvecka skulle han kunna tävla sig kvar.

Nu är det 11 avsnitt kvar, ikväll blir det 10 kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in