Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Att Zayera och Alex "funnit" varandra och delar livserfarenhet är inte konstigt. Båda 2 har en enorm narcissistisk personlighet. Zayera sitter helt iskallt och ljuger framför kameran. "Jag bryr mej inte".
Men hennes agerande säjer nåt helt annat. Det är därför hon har halva huvudet uppe i Alex röv.
Alex som inte ens vet vad Maureen heter, bjuder gladeligen bort en helkväll med Lundin. Fy fan vad patetiskt!
Han har inte gjort annat än smörat och brett sina anakondaliknande armar om folk sen han kom till gränslandet och vidare in i Robinson.
Jag fattar för mitt liv inte varför gemene man inte ser "igenom" honom!? Han är falskheten personifierad. Inte undra på att Helen lämnade. Ja, jag tror faktiskt hon gjorde en läggmatch för att slippa umgås med aset.
Förutom att Alex är religiös har jag inte sett något negativt med honom. Varken i år eller förra gången han var med i Robinson, och inte heller i det tidigare ö-rådet där han bråkade med Helen. Varför du och hundbajs tycker annorlunda vet jag inte, men jag antar att ni känner honom privat.
Vi har i alla fall samma åsikt om Olivia.