Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-22, 17:17
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Skillnaden var ju att Markus sa det för att reta knarkjesus och för att sarkastiskt visa på dennes hyckleri. Sen gillar jag heller inte Markus, men knarkjesus är nog den jag ogillat mest genom alla säsonger. Kanske t.o.m. mer än anis don deminas bror. Knarkarens snack om sig själv i 3e person och manipulativa stil i kombination med ett självförhärligande som kan få den minst äckelmagade att kväljas - gör att han förblir ett hatobjekt hos mig. Att 55-åriga sossetanter älskar honom i alla sociala medier visar ju bara hur sektledaraktig han är. De älskar ju en stor Ledare som kan försätta dem i trans likt Tsar Magda Andersson.

Tack för mig, och jag hoppas innerligt att detta blir sista säsongen jag ser på Robinson. Engagerar mig på tok för mycket i deltagarna i detta socialrealistiska program, som år efter år på ett skrämmande återkommande sätt tydliggör hur dåliga individer gemene man de facto är när allt kommer kring.
Helt rätt och jag instämmer i vartenda ord. Tror du talar för många som begriper vad en sån där människa är kapabel till.
2024-05-22, 17:18
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Väldigt skönt att du inte hade rätt. Frös till is varje gång jag läste din övertygelse om att herr Jesus skulle vinna. Nu hoppas jag också att Marcus tar hem alltihop. Hur korkad han än har varit så har han i alla falll varit underhållande och bra i tävlingar. Om inte känns det helt meningslös att se söndagens avsnitt. Tråkigare finalister har nog aldrig funnits tidigare i Robinson.
Håller med dej till fullo. Ja, jag är grymt glad att jag hade fel angående Alex. Jag förstår att det blir en riggad avslutning till Olivias, Simone och Maureens fördel.
2024-05-22, 17:23
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Det sägs att narcissistister ofta pratar om sig själv i tredje person.

Så gör Alexander.

Jag ogillar honom ännu mer efter dagens avsnitt.
Så är det ju. Sorgligt att så många går på hans evinnerliga tjat om sej själv och hur bra han är.
2024-05-22, 17:26
Medlem
catos avatar
Jag håller inte med om att castingen gjort ett bra jobb, katastrof tycker jag,,, 5 stycken har gett upp, det är inte godkänt på långa vägar
2024-05-22, 17:30
Medlem
Tack gode gud att
äntligen åkte ur.
2024-05-22, 17:31
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moodii
Tjockis-Simone vs Tjockis-Alma i balansgången, kunde inte bli bättre.
Hejdå Alma Mellanmjölk, du kommer inte vara saknad.

Simone: "Vi behöver inte din hjälp Marcus"..
Vad snabbt hon glömde bort att alla tjejerna kom sist trots försprånget mot Alex!
Jag tycker att Alma var en frisk fläkt
Hon var alltid så positiv och glad. Hon borde fått komma längre.
Hon sa att hon var ",mellanmjölken". Det tycker inte jag. Hon var strong och målmedveten. Den som är mellanmjölken är Olivia och Simone.
De som inte åkte ut efter att ha stulit Ci:s immunitet
Bra jobbat där Mastiff!
2024-05-22, 17:34
Avstängd
Vipans avatar
Jag hoppas att en individ inte kan söka till Robinson mer är max 2 ggr. Står inte ut att titta om den fullfjädrade narkomanen dyker upp en gång till. Hans fula tryne förstörde helä säsongen och jag hade hellre sett Helene komma in i Robinson. Det mest cyniska var när Helene tvingades möta sin otrevliga mobbare det första hon gör. Redan där brast det och i timtal har vi fått sitta och lyssna på den släpiga blandmissbrukaren när han smickrat sig själv. I slutet fick vi i alla fall se den riktiga personen bakom den falska fasaden. En spade är en spade.
2024-05-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Tråkigt ingen vägnings-tävling i år.

Hade varit intressant om Simone gått ner ett enda fram?

Marcus har blivit väldigt avmagrad.
Förra äret var det en
tjockis deltagare som bara gick ner 2 kg 😀😀 Simone ligger nog på plus kilon 😀😀😀

Marcus ser ut som en lägerfånge, inte en uns av muskler eller fett.
Aldrig att Marcus kommer till finalen, han kommer bli utröstad av de som åkte ut, alla hatar honom så han kommer aldrig klar den processen.
2024-05-22, 17:35
Medlem
TheGhostLords avatar
Hoppas som fan att INTE Olivia vinner, vilka många spekulerar. Har funnits många värdiga kvinnliga vinnare som inte är egoistiska och mobbare, till exempel Karin som åkte ut denna säsong, eller Amanda för ett år sedan, eller Joanna 2021. Skiter i att ingen kvinna har vunnit på länge. Det viktiga är innehåller i en människa, inte om hen har snopp eller ej.
2024-05-22, 17:38
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Jag håller inte med om att castingen gjort ett bra jobb, katastrof tycker jag,,, 5 stycken har gett upp, det är inte godkänt på långa vägar

5 av ca 20 deltagare är verkligen inte bra, ca 25%.
2024-05-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Hoppas som fan att INTE Olivia vinner, vilka många spekulerar. Har funnits många värdiga kvinnliga vinnare som inte är egoistiska och mobbare, till exempel Karin som åkte ut denna säsong, eller Amanda för ett år sedan, eller Joanna 2021. Skiter i att ingen kvinna har vunnit på länge. Det viktiga är innehåller i en människa, inte om hen har snopp eller ej.
Jag håller på Olivia. Det trodde jag inte när säsongen började!
2024-05-22, 18:04
Medlem
Himla tråkigt om det skulle bli de tre tjejerna i en final. Ovärdiga vinnare allihopa. Sjukt ändå att man kan ta sig genom hela Robinson utan att egentligen prestera en enda gång.. Simone lyckades iallafall vinna över Alexander i gränslandet, medan Olivia bara gnällt och klagat sig genom programmet. Maureen vet jag inte ens, hon har varit kass i nästan alla tävlingar. Blir det en final mellan de tre tjejerna är det inte frågan om vem som är bäst, utan vem som är minst dålig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in