Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-14, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag ser att du byter plats på orden Syd och Nord i mina inlägg. Det var SYD som röstade ut henne.

Hejdå!

Det är otroligt lol att du har en personlig vendetta mot Alma och kallar henne Judas och diverse kränkande saker för att hon har snackat om att ta ut Pål, en person som hon aldrig någonsin varit i samma lag som eller sagt att hon ska pakta med. Så vem har hon svikigt förutom dig och dina oroskänlorkänslor kring att Pål eventuallt kan åka ut en andra gång?
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-14 kl. 22:56.
2024-05-14, 22:55
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Det är otroligt lol att du har en personlig vendetta mot Alma och kallar henne Judas för att hon har snackat om att ta ut Pål, en person som hon aldrig någonsin varit i samma lag som eller sagt att hon ska pakta med. Så vem har hon svikigt förutom dina oroskänlorkänslor kring att Pål eventuallt kan åka ut någon gång?

Jag har alltid kallat Alma häxan, vänd dig till den som kallat henne för Judas för att få svar.
2024-05-14, 22:59
Medlem
Citat:
Det är otroligt lol att du har en personlig vendetta mot Alma och kallar henne Judas och diverse kränkande saker för att hon har snackat om att ta ut Pål, en person som hon aldrig någonsin varit i samma lag som eller sagt att hon ska pakta med. Så vem har hon svikigt förutom dina oroskänlorkänslor kring att Pål eventuallt kan åka ut någon gång?
Anmäler man sig till Robinson får man räkna med att granskas ut i fingerspetsarna. Jag skulle nog inte läsa varken på flashback eller facebook om jag varit där. Det är svårt att älska folk som visar upp sina sämsta sidor inför en hel nation.

Sen finns det förstås sluga gamla horsare som kan manipulera en hel facebookgrupp full med gamla fula kärringar.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 23:04.
2024-05-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag har alltid kallat Alma häxan, vänd dig till den som kallat henne för Judas för att få svar.

Antog att det var du eftersom att du var väldigt snabb på att svara, if the shoe fits osv. Skrev även andra kränkande saker så min kommentar riktar väl sig till dig också 😌 Vad har hon gjort?
2024-05-14, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Anmäler man sig till Robinson får man räkna med att granskas ut i fingerspetsarna. Jag skulle nog inte läsa varken på flashback eller facebook om jag varit där. Det är svårt att älska folk som visar upp sina sämsta sidor inför en hel nation.

Inget av det du skriver är ens relaterat till min kommentar, eller svarar på något av det jag skrivit. Vad har hon gjort?
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-14 kl. 23:03.
2024-05-14, 23:03
Medlem
Citat:
Inget av det du skriver är ens relaterat till min kommentar
Jo, det var det. Du ifrågasätter varför någon är emot Alma. Då fick du ett passande svar.
2024-05-14, 23:03
Medlem
Citat:
Jo, det var det. Du ifrågasätter varför någon är emot Alma. Då fick du ett passande svar.

Nej, jag undrade specifikt vad hOn har gjort som gör dig så upprörd
2024-05-14, 23:06
Medlem
Citat:
Nej, jag undrade specifikt vad hOn har gjort som gör dig så upprörd
Räcker väl med att lyssna på människan.
2024-05-14, 23:07
Medlem
Citat:
Räcker väl med att lyssna på människan.

Så ingen specifik anledning. Ingen anledning att vara mer upprörd än på henne än någon annan imo. Själv sitter du och bölar över att folk är så elaka mot Rooble ich Pål. Dubbelmoralen ee
2024-05-14, 23:12
Medlem
Citat:
Inget av det du skriver är ens relaterat till min kommentar, eller svarar på något av det jag skrivit. Vad har hon gjort?
Alma är förnumstig och sitter i synkar och refererar spelet samtidigt som hennes ena ögonbryn åker opp..
2024-05-14, 23:14
Medlem
Citat:
Så ingen specifik anledning. Ingen anledning att vara mer upprörd än på henne än någon annan imo. Själv sitter du och bölar över att folk är så elaka mot Rooble ich Pål. Dubbelmoralen ee
Det ser ut som du kör din text i en mixer..
2024-05-14, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Det ser ut som du kör din text i en mixer..

Vad menar du att du hade svårt att förstå?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in