Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vinnaren är alltså:
De har tagit bort det nu
2024-05-25, 12:49
Medlem
Jag har inte sett vem som vann. Ni som skriver knarkare och så, folk kan ändra sig. Det är bara sjukt att hålla på så. Alex kulle ha vunnit, inget snack om saken.

Vinner Olivia kommer jag aldrig mer titta på Robinson igen. Tittade dom första åren sen tröttnade jag när bögen som bara låg i en hängmatta och vann utan att göra nått, då gav jag upp.

Robinson är den som kan klara sig själv utan massa pakter och tönterier. Den enda som var 21 dagar eller nått var Alex. Solklar vinnare men tyvärr, han var för klantig.

Som ovan, vinner Olivia, den tönten som inte gjorde ett enda väsen av sig, ingenting. Lagade lite mat. Oj, Jag kommer gråta mig till sömns. Till och med idioterna Pål och hans idiotvän vad fan han hette är mer värdiga att vinna än den där Olivia. Töntigare falskare tjej finns inte. Satt och grät ut att hon inte vågade visa sig bland folk när hon åt hos Anders. Största lögnen på år och dagar. Hon är med Jonna och extra pojkvännen Jocke och visar sig för 100.000 tals personer i tid och otid.
2024-05-25, 13:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undulaten2
Jag har inte sett vem som vann. Ni som skriver knarkare och så, folk kan ändra sig. Det är bara sjukt att hålla på så. Alex kulle ha vunnit, inget snack om saken.

Vinner Olivia kommer jag aldrig mer titta på Robinson igen. Tittade dom första åren sen tröttnade jag när bögen som bara låg i en hängmatta och vann utan att göra nått, då gav jag upp.

Robinson är den som kan klara sig själv utan massa pakter och tönterier. Den enda som var 21 dagar eller nått var Alex. Solklar vinnare men tyvärr, han var för klantig.

Som ovan, vinner Olivia, den tönten som inte gjorde ett enda väsen av sig, ingenting. Lagade lite mat. Oj, Jag kommer gråta mig till sömns. Till och med idioterna Pål och hans idiotvän vad fan han hette är mer värdiga att vinna än den där Olivia. Töntigare falskare tjej finns inte. Satt och grät ut att hon inte vågade visa sig bland folk när hon åt hos Anders. Största lögnen på år och dagar. Hon är med Jonna och extra pojkvännen Jocke och visar sig för 100.000 tals personer i tid och otid.

Då får vi väl hoppas Olivia vinner så du kan ägna dig åt något annat än att titta på Robinson.
2024-05-25, 13:24
Medlem
Olivia måste nog vara den mest intetsägande deltagaren än så länge
2024-05-25, 13:44
Medlem
TV4:s miss – spoilern om Robinsonvinnare.

TV4 råkat avslöja mer om vinnaren än det var tänkt. I en slags nedräkning i nyhetsflödet på TV4 Play framgick kön på den som vinner tävlingen, trots att det finns en manlig och tre kvinnliga tävlande kvar i de program som sänts.

Det hela berodde enligt TV4 på teknikstrul.
https://www.expressen.se/noje/tv4s-m...n-om-robinson/
Citat:
”Ett tekniskt problem gjorde att bilden på ett schemalagt klipp syntes under en kort stund på TV4 Play. Vi beklagar det inträffade”, skriver Caroline Norrby, exekutiv producent, i en kommentar.

Klantskallar
2024-05-25, 13:52
Medlem
Fina svar från Zayera tycker jag. Hon växte på mig. Orkade inte så mycket i tävlingarna men jag gillade hennes sätt att vara på. Inga krusiduller.

http://www.vakentimmar.com/2024/05/v...r-surrade.html
2024-05-25, 14:07
Bannlyst
Ingen aning. Hon ser ut som ett fläskigt och ruffsigt troll tycker jag. Det är det enda man kan se på riktigt.
2024-05-25, 14:27
Medlem
sirsia0s avatar
Är sista avsnittet nr 51? Det står att det släpps inatt kl 00.00 på tv4 play. Kan det stämma?

Edit: De brukar annars hålla på vem vinnaren är tills på kvällen när alla ser det på tv.
Senast redigerad av sirsia0 2024-05-25 kl. 14:31.
2024-05-25, 14:29
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
I år igen? Senast en tjej vann var 2015/2012 beroende på hur man ser det.
Senast en tjej vann Robinson var 2012.

2015 var det inget vanligt Robinson. Gick ett program på Sjuan som heter Robinson – Love Edition. Hörs ju på namnet att det är ett dejtingprogram. Inget som jag har sett på då det är totalt ointressant med dejtingprogram.

Googlar lite. Fanns två krav för att vara med i Robinson – Love Edition. Samtliga deltagare i denna säsong var singlar i åldrarna 20-40 år, vilket var ett krav för att få delta i säsongen. Vinnarna var en kille och en tjej.
Gjordes bara en säsong, gissar på att det var för dåliga tittarsiffror.

Då det var länge sedan en tjej vann, därför hoppas jag att en tjej vinner Robinson 2024.
2024-05-25, 14:34
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Är sista avsnittet nr 51? Det står att det släpps inatt kl 00.00 på tv4 play. Kan det stämma?

Edit: De brukar annars hålla på vem vinnaren är tills på kvällen när alla ser det på tv.
Ja det stämmer.

Flera säsonger sedan då de höll på avsnittet och släppte det strax före linjär tv på TV4play.
2024-05-25, 14:37
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja det stämmer.

Flera säsonger sedan då de höll på avsnittet och släppte det strax före linjär tv på TV4play.

Tack för att du har koll! Ja då får man passa sig för att gå in här i tråden innan man sett avsnittet om man inte vill bli spoilad!
2024-05-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goranperssonsanal
Ingen aning. Hon ser ut som ett fläskigt och ruffsigt troll tycker jag. Det är det enda man kan se på riktigt.
Vem???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in