Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Nja det kan jag inte hålla med dig om... Araben liknar ju verkligen inte Pål och inte många andra heller. Raymond är väl mest Pål-lik och kanske Eden också av killarna. Kelly är ju den mest utflippade av hela högen så där kan ju likheter finnas med Pål

Jag gillar att Pål är sig själv i alla lägen, på gott och ont.
Tycker Påls beteenden visar motsatsen. Har aldrig sett en mer konflikträdd människa "jo ja.. så är det ju.. ja" så fort någon konfronterar eller blottar honom, han krymper ihop som en eskimopung. Varför inte stå upp för sig själv när Alex hoppade på honom. Pål är endast sig själv i synkarna, i övrigt är han väldigt falsk och opålitlig.
2024-05-19, 22:31
Medlem
Hoppas pål vinner duellen, kommer braka loss i lägret!
2024-05-19, 22:37
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag fick uppläst nåt tvärtom men det är väl kåta kärringar som inte får nog av herr Alex, pundaren.

Jag är idag tacksam över att jag varken är kärring eller medelålders. Däremot kan jag tydligt se vilka knappar Alex trycker på. Efter dagens avsnitt borde nog hälften av damerna ändra uppfattning.
2024-05-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Jag är idag tacksam över att jag varken är kärring eller medelålders. Däremot kan jag tydligt se vilka knappar Alex trycker på. Efter dagens avsnitt borde nog hälften av damerna ändra uppfattning.

Knappast gubben tycks ha manipulerat halva internet (inkl halva flashback) och alla tv tittarare
2024-05-19, 22:43
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moodii
Tycker Påls beteenden visar motsatsen. Har aldrig sett en mer konflikträdd människa "jo ja.. så är det ju.. ja" så fort någon konfronterar eller blottar honom, han krymper ihop som en eskimopung. Varför inte stå upp för sig själv när Alex hoppade på honom. Pål är endast sig själv i synkarna, i övrigt är han väldigt falsk och opålitlig.

Varför ska han gå in i konflikter? Pottfrillan kör sitt eget race och det kommer att räcka långt.
2024-05-19, 22:46
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Knappast gubb Deten tycks ha manipulerat halva internet (inkl halva flashback) och alla tv tittarare

Du har nog rätt. Det visar bara hur jävla korkad vår befolkning är...
2024-05-19, 22:47
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
En spade är en spade.

Så du tycker att alla människor som rett upp sitt liv, gjort sitt straff osv. De ska fortfarande få skit resten av livet?

Ett jävla tjat om din spade..
2024-05-19, 22:50
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Så du tycker att alla människor som rett upp sitt liv, gjort sitt straff osv. De ska fortfarande få skit resten av livet?

Kanske inte, men här visar det ju sig att pundaren fortsätter med pundarbeteende.
2024-05-19, 22:53
Medlem
Enligt exonph då jag frågade om vinnaren..

2024-05-19, 22:55
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75

En knarkare är en knarkare.
2024-05-19, 22:55
Medlem
Är det nån som har några bra bilder på Olivia när hon står där i sin rosa bikini?
2024-05-19, 22:56
Medlem
Man förstår ju varför Pål valde Maureen istället. Vad tror Alex egentligen? Lyssna på han helt blint? Han qnvänder ful härskarteknik men då kan väl fegis Pål säga ifrån men såklart han inte gör det. Fegis. Sen kan han prata på i synk, visar hur feg han egentligen är.
Hoppas att Maureen vinner över Pål i Duellen och sen förlorar Alex i någon tävling och åker ut. Lär knappast ske men man kan alltid hoppas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in