Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Finns det något negativt att säga om Olivia? Verkar vara en genomsnäll människa. Och WOW vilken prestation i senaste tävlingen.
Såg du inte henne när lagen var uppdelade i tjejer vs killar?
Olivia och de övriga tjejerna var i stort sett vidriga hela bunten. Rena stereotyperna av tjejer i grupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Trodde väl aldrig att jag skulle skriva det här eller ens tycka det men i nuläget, efter att ha sett alla veckans avsnitt, så tycker jag faktiskt att det vore på sin plats med en final med bara kvinnor.
[...]
Så från och med nu hoppas jag att det blir Olivia, Maureen, Alma och Simone som står på Plankan.
Du får nog ta och se avsnitten från de första två veckorna som du ej sett. Tjejerna var olidliga att titta på när de hade eget lag vilket gör att jag aldrig kommer att se någon av dem som en värdig vinnare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Olivia visar på bra omdöme och ger sig inte in i mobbandet mot Pål. Därför blev hon populär och "värdig". Att visa kurage är en god egenskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Men hon gav sig in i mobbadet av Ci.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Ja, det var dumt och hon föll väl för grupptrycket.
Skyll inte på "grupptryck". Olivia är en av de största mobbarna och har hela tiden snackat skit om Ci. Dessutom var hon feg och kunde inte ta konfrontationen med Ci utan snackade bara i synkar om hur hon inte tålde henne och knappt orkade med att höra hennes röst. Olivia är en väldigt falsk människa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Greyhound66
Dåligt komihåg? Det var Charlotta som snodde immuniteten och hon fick Simone att hiva ut den i djungeln. Olivia var och hämtade kokosnötter när det hände. Att hon var med och pratade om att ta immuniteten tidigare är inte samma sak.
Att tjejerna fick agg till Ci byggde på att Desiree sa en sak till Ci, som hon playade, och en sak till de andra. Förstår att de andra trodde att Ci ljög.
Olivia tyckte inte att de andra gjorde fel. Tvärtom återberättade hon det i synken som en rolig grej.
Även när Anders kommer till stranden så säger hon att det "är svinkul, för jag vet ju vad som har hänt". Sen står Simone och Charlotta och blånekar all kännedom om saken och försöker t o m twista historien ytterligare vilket Olivia tycker är "komedi". De skiter fullständigt i Ci.
Nej, Olivia är tillsammans med Simone och Charlotta helt i avsaknad av moral, stil och klass.
För övrigt var det inte bara den incidenten som det hela handlade om utan de unga tjejerna gaddade ihop sig mot de äldre; Ci, Karin och Zayera.
Alma betedde sig också riktigt fult här vilket många tycks ha glömt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Olivia är väldigt snygg och mest intelligent i damlaget.
Hon vinner en tävling och är plötsligt "mest intelligent" av tjejerna? Ok... minnet är kort verkligen.
För min del är hon bara en osäker bimbo som pga dålig självkänsla smällt upp sina läppar till groteska proportioner. Att hon har jobbat för, och fortfarande är kompis med, Joakim och Jonna Lundell är ju också avslöjande gällande vilken nivå den här tjejen befinner sig på.
Att hon gråter ut hos Anders med sina gen Z problem förändrar inte den saken, i alla fall inte för mig.
Och du som klagar på Alex röst... Olivias röst/sätt att prata är störigt om nåt.