Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-14, 22:08
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Åter igen nej, du vet inte vad du snackar om. Lagen var uppdelade i män och kvinnor. Karin har aldrig haft en immunitet, Karin hamnade inte i Gränslandet, hon valde att byta från lag Nord (tjejerna) till Syd (killaget). På killaget var hon en av dom som var ”lägst i rang” eftersom att hon var ny, därför gick hon med på att kuppa ut Pär. Efter några veckor blandades båda lagen

Karin? Vi pratade om Alma och hennes lojaliteter. Jo, Syd röstade ut Alma till Gränslandet.
2024-05-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Karin? Vi pratade om Alma och hennes lojaliteter. Jo, Syd röstade ut Alma till Gränslandet.

Okej, min första poäng still stands i så fall. Vad är ditt problem? Åter igen: varför skulle Alma lita mer på lag Nord än Syg när hon blivit itröstad samt spelat med lag Syd i flera veckor? Att fundera på att lämna över immunitet till någon man paktar med är inte konstigt, dessutom slutade det ju med att hon inte ens gjorde det.
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-14 kl. 22:15.
2024-05-14, 22:19
Medlem
Om Alex skulle varit fin som Jesus skulle han låtit Markus och Pål äta, de börjar bli rätt magra nu.
2024-05-14, 22:19
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stunkyn
Okej, min första poäng still stands i så fall. Vad är ditt problem? Åter igen: varför skulle Alma lita mer på lag Nord än Syg när hon blivit itröstad samt spelat med lag Syd i flera veckor? Att fundera på att lämna över immunitet till någon man paktar med är inte konstigt, dessutom slutade det ju med att hon inte ens gjorde det.

Jag ser att du byter plats på orden Syd och Nord i mina inlägg. Det var SYD som röstade ut henne.

Hejdå!
2024-05-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Om Alex skulle varit fin som Jesus skulle han låtit Markus och Pål äta, de börjar bli rätt magra nu.
Alex kallar dom Markus och Paulus.
2024-05-14, 22:23
Medlem
sandyhells avatar
Som det ser ut nu, så är det Rooble som jag hejar på! Pål gillar jag inte så mycket, men när Marcus kom in och härjade på Pål över saker som Marcus själv inte upplevt , utan bara hört andrahandsuppgifter om, och som de övriga tyckte var avklarad och tröttsam skåpmat, så var Rooble den enda som kraftfullt sade ifrån. Marcus försökte vända gammalt groll, som han inte ens haft del i, till sin fördel. Rooble köper inte Marcus bror duktig-härjande.
2024-05-14, 22:27
Medlem
picapicans avatar
Vad låg bakom beslutet att låta anknäbben och strippdansösen gå på middagen? Alex försöker vara den goda i alla lägen, men tyvärr blir det nästan löjligt. Det är uppenbart ett spel bakom.

Ni som tycker Olivia är värdig vinnare, på vilket sätt då? Hon var med och snodde Ci's immunitet.
2024-05-14, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag ser att du byter plats på orden Syd och Nord i mina inlägg. Det var SYD som röstade ut henne.

Hejdå!

För att alla i laget redan kände varandra sedan tidigare och Ci hade en immunitet (annars hade förmodligen hon åkt). Det är det här som är grejen: du förstår inte varför folk tar helt logiska beslut för att försöka vinna ett spel, utan blir helt lack för att någon/några inte gör något helt orimlig för just personen som just du råkar gilla. Hon har aldrig ens varit i samma lag eller pakt som Rooble och Pål. Hon känner dom bokstavligen inte. Så liksom Judas mot vem? Vem har hon svikit?
Liksom tex om Alma ens tänker på att pakta med någon som du inte gillar för att det kanske är fördelaktigt för henne så blir du skitsur. Pinsamt tbh
Senast redigerad av Stunkyn 2024-05-14 kl. 22:42.
2024-05-14, 22:39
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad låg bakom beslutet att låta anknäbben och strippdansösen gå på middagen? Alex försöker vara den goda i alla lägen, men tyvärr blir det nästan löjligt. Det är uppenbart ett spel bakom.

Ni som tycker Olivia är värdig vinnare, på vilket sätt då? Hon var med och snodde Ci's immunitet.

Japp, hade hon inte varit med på det hade hon faktiskt sett ut som en ärlig och bra spelare.
2024-05-14, 22:43
Avstängd
Citat:

Kärringarna på facebook hyllar Alex och ser honom som en äkta gentleman. Dom tanterna här lägre IQ än en fiskmås. Helt sjukt att läsa vad som skrivs där och hatet står som spön i backen mot Robble och Pål. Mycket värre tonläge än på flashback och man blir nästan mörkrädd.

Olivia visar på bra omdöme och ger sig inte in i mobbandet mot Pål. Därför blev hon populär och "värdig". Att visa kurage är en god egenskap.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 22:48.
2024-05-14, 22:48
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Kärringarna på facebook hyllar Alex och ser honom som en äkta gentleman. Dom tanterna här lägre IQ än en fiskmås. Helt sjukt att läsa vad som skrivs där och hatet står som spön i backen mot Robble och Pål. Mycket värre tonläge än på flashback och man blir nästan mörkrädd.

Olivia visar på bra omdöme och ger sig inte in i mobbandet mot Pål. Därför blev hon populär och "värdig". Att ha kurage är en god egenskap.

Men hon gav sig in i mobbadet av Ci.
2024-05-14, 22:51
Avstängd
Citat:
Men hon gav sig in i mobbadet av Ci.
Ja, det var dumt och hon föll väl för grupptrycket. Nu ser jag inte Ci som den underbaraste varelsen och hon gav väl sin immunitetsförstörare till token Markus. Dåligt gjort av tanten.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 22:54.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in