Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-12, 01:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Jag såg och jag bävade men allt gick bra. Det dummaste hon gjort är att berätta för Olivia om hennes hemliga immunitet. Den skulle hon hållit just hemlig. Inte smart alls.

Alex försöker gå in som nya Pelle och få ut Pål och få över Zayera på hans sida. Det är ju osmart de luxe. Det är Nord 7 och Syd 1 och då försöker han gå med i loosergänget? Nåväl han hejar ju på Bajen.

Alla vill ha ut Marcus efter hans skitsnack. Sedan står det mellan Pål och Alex vem som ryker härnäst i öråd och sedan är det bara ett öråd kvar innan finalen.

Zayera bör de behålla till nästa utslagstävling, sedan e hon rökt

Visst gick det bra, men den där Alma-faran kunde förstöra allt på en sekund. Jag tror att hon berättat det även för Pelle.

Som jag uppfattar det så gillar Zayra Pål genuint, tror därför inte att hon går med på Alex: s skitsnack. Det krävs väldigt mycket för att det ska gå, om inte Simone och Alma gör något dumt. Alma och Simone är hela tiden som en tickande bomb.

Ja, nu är det Marcus som står på tur, sedan blir det losern Alex.
2024-05-12, 01:39
Medlem
Alltså Olivias beskrivning av Pelle var förfan klokren och glad att hon inte gick på det. Olivia är ändå rätt så klipsk och logisk. Och har vett. Sedan så var de kul hur Marcus hade typ inget att säga om Pål på örådet trots att han hade byggt upp en del när han pratade med honom på tu man hand. Patetiskt. Hur tänker han?
2024-05-12, 01:44
Medlem
Alma är förfan pantad i skallen. Alltså oavsett vad hon känner för Pelle personligen så är det fortfarande dumt att inte vilja ha stå i majoritetslaget. Att snacka om att ta ut Zayera före Pelle är så korkat utav Almas sida. Iallafall är inte Olivia så korkad.
Senast redigerad av ursula45 2024-05-12 kl. 01:51.
2024-05-12, 02:40
Medlem
b1tss avatar
Oerhört bra förklaring av Olivia gällande Pelle. Stämmer fullt ut, och Alma var i hans grepp, är dock glad att hon inte spelade sin immunitet på honom så han fick lämna istället.

Gustav är en bra människa, inte Pelle. Han är en vidrig jävel. Aldrig i helvete att han skulle vilja se Gustav vinna istället för sig själv.
Senast redigerad av b1ts 2024-05-12 kl. 02:42.
2024-05-12, 02:48
Medlem
Alma är en typiskt dum fet småländsk tjej med grisnäsa. Känslostyrd och värdelös på det mesta. Förutom att snacka.

Hoppas Markus och Alex åker ut härnäst. Alex har fått äta upp sig som fan med flera jättestora måltider. Sen kommer han in perfekt nu med en immunitet. Känns som att produktionen vill att han ska gå långt eller vinna. Tråkigt men sant!

Jag vill att Pål eller Olivia vinner nu.
Olivia är fin. Tills hon öppnar munnen... Gigantiska läppar och jättestor mun i övrigt.
Pål är smartast av alla. Men så socialt obildad. Men han verkar genuin åtminstone. Han är som han är.

Maureen verkar heeelt blåst. Saknas nåt där kan jag lova. Roble är dålig på tävling men lite rolig ändå.
2024-05-12, 03:00
Medlem
När Pelle snacka om att han ville att Gustav skulle vinna före han var så jävla bullshit. Finns de någon som ens tror på det? Oavsett hur nära man kommer någon så vill man för fan inte att den skall vinna före en. Han försökte bara vinna sympati hos folk. Och jag förstår varför Zayera tycker att han uppfattas som falsk. Och Olivias beskrivning av Pelle var så jävla klockren. Klarar fan inte av Pelles himlande av ögon hela tiden.
2024-05-12, 03:31
Medlem
BombaySaphires avatar
Otroligt! Nu är bara de allra sämsta kvar. Plus Alex som har varit med förut. Helt otroligt usel säsong blev det till sist. Kanske den sämsta någonsin till och med.
2024-05-12, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Otroligt! Nu är bara de allra sämsta kvar. Plus Alex som har varit med förut. Helt otroligt usel säsong blev det till sist. Kanske den sämsta någonsin till och med.
Men är du dum? Så här är de ju alltid. Starka spelare och folk som är hot åker ut. Inget konstigt. Det är ju oväntad säsong. Det är väl tråkigt att se en säsong där dom som är starkaste spelare och största hoten håller sig kvar. Då känns det bara väntat.
2024-05-12, 03:37
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men är du dum? Så här är de ju alltid. Starka spelare och folk som är hot åker ut. Inget konstigt. Det är ju oväntad säsong. Det är väl tråkigt att se en säsong där dom som är starkaste spelare och största hoten håller sig kvar. Då känns det bara väntat.

Jo så är det ju, dvs att de starka hoten röstas ut så fort chansen ges. Men att alla de I MITT TYCKE allra sämsta OCH dessutom mest osympatiska blir kvar är ju helt otroligt.

Rooble gillar jag iofs litegrann. Jag får väl heja på honom nu då.
2024-05-12, 03:40
Medlem
Jag ville bara spy på Pelle när han sa att han hellre ville se Gustav, (som han utnyttjade skoningslöst), vinna än honom själv. Otroligt falsk och obehaglig människa. Tycker han såg helt vansinnig ut där på örådet och himlade med ögonen för att han var så frustrerad. Pål är ju rena gosedjuret om man jämför dessa två.

Sen det andra monstret som satt och käftade igen men det märktes att Anders Lundin inte hade så mycket till övers för gubbslemmet . Otroligt att man själv satt och "hejade" på Pelle och lag syd där i början och ganska länge. Verkar som att Pelle har psykopatiska drag. Gustav förstod inte sitt eget bästa och gick direkt i Pelles fälla. I vilket fall känns det otroligt bra att både hunden och husse åkte ut med sina svansar mellan benen.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-12 kl. 03:52.
2024-05-12, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
...
Senast redigerad av Vipan 2024-05-12 kl. 03:49.
2024-05-12, 05:06
Medlem
Man måste vara narcissist av hög rang när man säger på fullt allvar alla pelle-fans därute är oroliga. Hur kan man vräka ur sig nåt sånt ifall personen nu är så intelligent?. Lät inte klokt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in