Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Alma är förfan pantad i skallen. Alltså oavsett vad hon känner för Pelle personligen så är det fortfarande dumt att inte vilja ha stå i majoritetslaget. Att snacka om att ta ut Zayera före Pelle är så korkat utav Almas sida. Iallafall är inte Olivia så korkad.
Du måste skilja på vad hon säger och vad hon gör. Nu har hon röstat på Pelle i två öråd i rad mot sin vilja för hon gillar Pelle. Man väljer inte vem man klickar med. Därmed är hon inte korkad utan tar logiska beslut även om det känns fel för henne känslomässigt.
Att inte gilla Zayera är nog lättförståeligt. Hon är som Rooble, slö och oduglig. Rooble e ju även korkad men han är en fin vän. Det gillar jag. Hittar inga förlåtande drag i besserwissern.
Zayera behöver ingen bry sig om. Hon kommer till slut bli sist i en tävling.
Älskade Olivias analys av Pelle, den tjejen växer i mina ögon.
Jag tycker att årets säsong är en av de bästa pga av karaktärerna däremot har jag svårt att heja på någon. Lättare att säga vilka man ogillar. Där är en hög att välja ur.
Såg ett klipp på insta där Pelle Gustav Karin Mark Simone Marcus och Alma skickar telefonen mellan varandra och säger något om nästa person som får telefonen.
Där sägs något om Simone (”Silent but deadly”) som får mig att tro att hon kommer gå ihop med Rooble, Zayera Pål och Alex att få ut någon från tjejgänget möjligtvis. Något svek bli det eller så har det med att göra att hon inte snackar men tar sig långt ändå i tävlingar.