Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-10, 17:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Filippinerna ligger så nära Australien att Mark kunde simma hem... om han kunde simma.
Mark är rädd för vatten.
2024-05-10, 17:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Eftersom Mastiff styr & ställer hela tiden så kommer Alex vinner hela skiten.
Vad har dom styrt? Din nalle byttes ut då han uppförde sig illa. Helt rätt och det roligaste som hänt i Robinson var när Pål kom gående med Robble på stranden.

(Bytt är bytt och kom aldrig mer igen)
Senast redigerad av Vipan 2024-05-10 kl. 17:30.
2024-05-10, 17:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Seriöst. Hur tror du hela teamet skulle kunna hålla tyst om dom riggar enskilda tävlingar? Det skulle vara förödande om det kom ut,däremot styr man med olika fördelar och immuniteter.
Dom kan ju faktiskt dubbla antalet urnor och bara ställa ut de med blodshämd eller duell beroende på vad som dom vill att utfallet ska bli. Bombsäkert men sen måste ju de såklart mot slutet se till så att det blir rätt antal av varje till slut. Ingen tävling kanske men ändå.
2024-05-10, 17:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Dom kan ju faktiskt dubbla antalet urnor och bara ställa ut de med blodshämd eller duell beroende på vad som dom vill att utfallet ska bli. Bombsäkert men sen måste ju de såklart mot slutet se till så att det blir rätt antal av varje till slut. Ingen tävling kanske men ändå.
Och alla i produktionen skulle vara eniga om bluffen? Tror inte Anders Lundin skulle vara med på sånt dock. Hade arga Snattaren varit programledare så skulle det varit mer relevant.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-10 kl. 17:59.
2024-05-10, 18:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Och alla i produktionen skulle vara eniga om bluffen? Tror inte Anders Lundin skulle vara med på sånt dock. Hade arga Snattaren varit programledare så skulle det varit mer relevant.
Du förstår ingenting.
Det är inte Anders Lundin som styr.
Det är Mastiff.
2024-05-10, 18:22
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Eftersom Mastiff styr & ställer hela tiden så kommer Alex vinner hela skiten.

Klart Alex har lite hållhakar på pundarna som sitter på mastiff.
2024-05-10, 18:30
Medlem
Tyckte det var mysigt när Lundin kom o spelade gitarr i Gränslandet..mera sånt.
2024-05-10, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Du e för rolig ibland. Pelle lyckas ju träffa boll 2 med boll 3. Denna kommer i rull och träffar då boll 1 och båda rullar av.

Man hör Zayera skrika till Pål redan tidigare att han ska kasta sin boll 3 längst till höger på hans planka så att han inte riskerar att träffa de andra bollarna.

TV4 kan inte rigga slumpvisa förhållande.
Tv4 kan absolut rigga förhållanden och gör det också. Det som däremot stämmer är din observation om hur Pelles bollar ramlade, du har helt rätt
2024-05-10, 18:43
Medlem
Varför behöver inte Alex dölja sin Bajen jacka han har? Alla andra måste tejpa över märken på kläder osv.
Är Hammarby sånt svagt varumärke?
2024-05-10, 18:44
Medlem
DoktorNos avatar
Undrar hur länge Alex blir kvar när han nu kommer in i Robinson? Han är ju immun första veckan men sen?

Även om han blev kompis med några som varit i Gränslandet och vänt så borde ju de flesta andra gadda ihop sig och rösta ut honom vid första bästa tillfälle.

Så hade i alla fall jag resonerat om jag varit med, att här har vi kämpat i en månad och då ska ingen jävel segla in på en räkmacka och försöka sno åt sig vinsten.

Som vanligt blir jag en smula irriterad när jag tänker på Gränslandet. Det borde slopas. Jag vill se folk försvinna från tävlingen när de förlorar tävlingar eller blir utröstade, inte åka pendelbåt fram och tillbaka hela tiden.
2024-05-10, 18:48
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Undrar hur länge Alex blir kvar när han nu kommer in i Robinson? Han är ju immun första veckan men sen?

Även om han blev kompis med några som varit i Gränslandet och vänt så borde ju de flesta andra gadda ihop sig och rösta ut honom vid första bästa tillfälle.

Så hade i alla fall jag resonerat om jag varit med, att här har vi kämpat i en månad och då ska ingen jävel segla in på en räkmacka och försöka sno åt sig vinsten.

Som vanligt blir jag en smula irriterad när jag tänker på Gränslandet. Det borde slopas. Jag vill se folk försvinna från tävlingen när de förlorar tävlingar eller blir utröstade, inte åka pendelbåt fram och tillbaka hela tiden.

Efter Pelle borde Alex vara på tur, ja. Men han smörjer så mycket för naivt folk så vet inte.
2024-05-10, 18:57
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Du e för rolig ibland. Pelle lyckas ju träffa boll 2 med boll 3. Denna kommer i rull och träffar då boll 1 och båda rullar av.

Man hör Zayera skrika till Pål redan tidigare att han ska kasta sin boll 3 längst till höger på hans planka så att han inte riskerar att träffa de andra bollarna.

TV4 kan inte rigga slumpvisa förhållande.
Tror inte det var riggat men troligen fanns det av dålig byggnation en liten liten lutning åt vänster

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in