Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-07, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Svårt att hitta någon I årets som inte är bög. Det klämdes och gullades frisk på Gränslandet när dom 2 sista hamnade hos herr Alex. Ögonen var alldeles vattniga och dom ska hålla ihop hela livet sa Mark. Kanske därför Marcus blev så arg när han måste åka tillbaka till Robinson.

Gå och lägg dig tidigare om kvällarna/nätterna.. sömn är viktigt för aspergers för att få dagen att fungera har jag läst. Ett godhjärtat tips, om du kan känna av något som är godhjärtat överhuvudtaget du som verkar ha en själ och ett hjärta av sten
2024-05-07, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Nej, ingen bög vinner i år. Pelle vann förra säsongen dock.

Jag syftade på Robinson tävlingen, inte hela Robinson
2024-05-07, 07:50
Medlem
johnjozefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Måste missat när hon varit falsk helt. Kan du inte ge exempel för jag kollar alla avsnitt flera gånger och ändå verkar jag missa något. Hon har hittills stöttat lag nord (röstade ju på Pelle) och mer exakt sin tjejfyra hela tiden som jag ser det.

Att hon stör sig på Pål och gillar Pelle mer är väl alla fritt valt att göra och även Rooble säger ju att trots att Pål är hans vän så kommer Pål att ryka men inte förrän Syd är väck.

Om Alma däremot får med sig Simone till att rösta med Sydgänget då är hon falsk. Då slutar jag oxå heja på Alma som för mig är en jättesnäll härlig tjej.

Sedan tycker jag att nu slutar vi hoppa på folk för deras utseende eller ras. Det är helt ointressant.

Ingen aning vilka avsnitt det är. Du får se om hela säsongen om du missat det och prompt måste få veta.
2024-05-07, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Zaraya verkar vara en oerhört knepig person.
Är hon Bipolär eller Borderline?

Jag tror hon är en väldigt ensam person - som hamnar i konflikt med allt och alla i sitt liv. Både privat och på jobbet

Har träffat henne genom jobbet. Helt skruvad utan några som helst sociala förmågor. Mina kollegor undrade - va fan är det här för nåt?
Konflikter? Bara förnamnet.
En helt avskyvärd person!
2024-05-07, 08:14
Medlem
När Z bygger eget läger av lite tyg och myggnät. -Jag har aldrig varit så kall och blöt.
2024-05-07, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Ingen aning vilka avsnitt det är. Du får se om hela säsongen om du missat det och prompt måste få veta.
Misstänkte att du inte hade några exempel. Du ogillar Alma av andra skäl (utseendet)och det har du rätt till såklart. Jag håller inte med, det har jag rätt att tycka.
2024-05-07, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Pelle borde måla muchtagen i samma färg som ögonbrynen. Han är lik någon men kommer inte på vem?

Korsning mellan Charlie Chaplin och Hitler 🙂 Ser helt galen ut, psykopat
2024-05-07, 08:48
Medlem
Fan vad Zayera har en motbjudande personlighet. Började växa efter gränslandet men nu är hon tillbaka på ruta 1... Såg också att hon var en statist på Detektiverna som sänds på Svt, försök inte göra henne till en grej tack. Hon passar inte framför kameran.
2024-05-07, 08:49
Medlem
johnjozefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Misstänkte att du inte hade några exempel. Du ogillar Alma av andra skäl (utseendet)och det har du rätt till såklart. Jag håller inte med, det har jag rätt att tycka.

Nej det har du inte!

Vem tycker du är en värdig vinnare i Robinsson 2024?
2024-05-07, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Spoiler om vinnaren

2024-05-07, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Spoiler om vinnaren

Prat om eventuell vinnare så tryck inte här om du inte vill:
2024-05-07, 10:20
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnetsmoln
Tycker dom borde skrota avsnitten när deltagarna får ringa hem, eller åtminstone hålla det kort. Totalt jävla ointressant att titta på när de lipar till sin familj.

Håller med! Helt värdelöst! Det och att skrota idiotidén med att utse slutvinnaren genom en hinderbana istället för röstning (vilket senare skulle hålla det soviala spelet på spänn in i mål) skulle göra Robinson mycket bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in