Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-08, 00:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Verkligen bra gjort av Olivia som visade kurage och så även Robble. Min "gilla-lista" vände jag upp och ner då jag såg avsnittet i måndagsnatt på plus. Pelle stod överst länge men hamnade näst sist . Överst står Pål, sen Olivia och Robble. Helt sjukt egentligen vad det kan vända snabbt. Avskyr när en person som känns lite skör mobbas av en hel flock. Vidrigt och det var likadant med Helen det året när Alex stod för utfrysningen. Jag skulle inte bli störd av om någon ur min nya topplista vann.

Pelle är en tvättäkta manipulatör, lyckas han med att få någon att gilla honom så kan de inte sluta med att slicka honom mellan de svettiga skinkorna.

Jag har inte direkta favoriter så, men jag vet att jag skulle bli jättenöjd bara ingen Sydare, inte Alma och inte Simone vinner. Tål inte dessa.
2024-05-08, 00:55
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Även nu på insta så snackar Marcus om att han har en 13 årig dotter som han predikar om att "ett nej är ett nej". Fan snackar killen om? Detta handlar inte om sexuella trakesserier eller något. Det handlade bara om att killen hade i chili och kokos. Mår han bra eller?

Nej, den skitstöveln kan inte må bra.
2024-05-08, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nej, den skitstöveln kan inte må bra.
Riktig psykopat som skall få att en kille lägger i chili och kokos i maten som om det handlar om sexuella trakesserier eller nånting. Han och Zayera är lika sjuka i huvudet.
2024-05-08, 01:02
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Riktig psykopat som skall få att en kille lägger i chili och kokos i maten som om det handlar om sexuella trakesserier eller nånting. Han och Zayera är lika sjuka i huvudet.

Fanskapet var inte ens där, men samlade på allas skitsnack bakom ryggen på Pål och försökte göra samma sak som den andre skitstöveln Mark. Nja, Zayra kan vara en störande person dock inte ond till skillnad från Marcus.
2024-05-08, 01:04
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Citat:
Pelle är en tvättäkta manipulatör, lyckas han med att få någon att gilla honom så kan de inte sluta med att slicka honom mellan de svettiga skinkorna.
Altså rätta mig om jag har fel men att vara en bra och effektiv manipulatör är väl ordagrant vad tävlingar som Robinson går ut på?
2024-05-08, 01:05
Medlem
Citat:

Jag har inte direkta favoriter så, men jag vet att jag skulle bli jättenöjd bara ingen Sydare, inte Alma och inte Simone vinner. Tål inte dessa.
Pål har jag som favorit vilket jag inte trodde skulle hända tidigare. Önskar verkligen att just han vinner med tanke på hur mycket skit han fått utstå i sociala medier typ, facebook och även här. Vidriga kärringar i drivor som verkar sitta hela dagarna och trycka gilla på varandras hatinlägg. Vedervärdigt och jag har själv aldrig haft något intresse av facebook. Ännu mindre efter att ha sett detta.
2024-05-08, 01:05
Medlem
Citat:
Fanskapet var inte ens där, men samlade på allas skitsnack bakom ryggen på Pål och försökte göra samma sak som den andre skitstöveln Mark. Nja, Zayra kan vara en störande person dock inte ond till skillnad från Marcus.
Nä de e sant. Menade inte att Zayera var elak som Marcus. Bara knäpp och konstig ibland. Men absolut inte elak och en mobbare som marcus.
2024-05-08, 01:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Altså rätta mig om jag har fel men att vara en bra och effektiv manipulatör är väl ordagrant vad tävlingar som Robinson går ut på?

Må så vara, men det stinker ändå. Han kan inte ens ge en ärlig kram till någon, det är hela tiden en tanke bakom. Någon som håller på så där mycket måste vara en manipulatör även till vardags så rutinerad som han verkar vara i den rollen. Usch, vilken äckel.
2024-05-08, 01:15
Medlem
Citat:
Man vet inte om man ska eller åt skitstöveln.
2024-05-08, 01:16
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Pål har jag som favorit vilket jag inte trodde skulle hända tidigare. Önskar verkligen att just han vinner med tanke på hur mycket skit han fått utstå i sociala medier typ, facebook och även här. Vidriga kärringar i drivor som verkar sitta hela dagarna och trycka gilla på varandras hatinlägg. Vedervärdigt och jag har själv aldrig haft något intresse av facebook. Ännu mindre efter att ha sett detta.

Ja, skulle faktiskt vara jättekul om han vinner. Och på köpet blir ju Marcus förbannad, skulle älska det jag.

Har inte koll på Facebook, men på Instagram var det massa kärringar som hejade på Mark när han skällde ut Pål. Patetiska kärringar.
2024-05-08, 01:17
Och där blev jag Team Pål. Enda förklaringen till detta avsnitt är att Markus fått en psykos eller att Pål har torterat apor utanför kameratid. För det är inte möjligt att psyka loss på någon sådär för lite kokosvatten och chili.
2024-05-08, 01:17
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Citat:
Må så vara, men det stinker ändå. Han kan inte ens ge en ärlig kram till någon, det är hela tiden en tanke bakom. Någon som håller på så där mycket måste vara en manipulatör även till vardags så rutinerad som han verkar vara i den rollen. Usch, vilken äckel.
Håller verkligen inte med om den tolkningen men nu kanske jag är förblindad av att jag hejar på honom och hans "faktion" huvudsakligen. Nog för att han gör grejer med baktanke men han verkar väldigt självmedveten i att det är "del av spelet" när han biktar sig och verkar överlag bry sig om nästan alla i gruppens genuina välmående över spelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in