Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Vad fan var det som Alex sa när jag nu såg avsnittet igen? Att han tagit hand på att göra allt vad han kan för att ta ut Pål, ska Alex göra ytterligare ett försök efter skitstövlarna Mark och Marcus? Fyfan, vilka obehagliga mobbare.
Skulle inte förvåna. Äcklas av den där Mark och självklart tog han det lugnt så hans vän för livet vann. Jag känner mig trygg med att fjollan inte är brandsoldat i mitt område då han endast klarade av att läxa upp en skör person och därmed såg sig som en hero. För mig spelar det ingen roll att han försvann men det är bedrövligt att en gammal pundare som varit med tidigare ska komma tillbaka och med en imminutet.
Hoppas att Pål eller annars Pelle ser till att han åker ut snarast. Inga mer gamla stofiler i Robinson då det är både trist och fel. Med så många sökande borde det finnas mer intressanta deltagare att ge en chans. Har det rödhåriga monstret några kontakter i produktionen eftersom just den elakaste av dom alla fick komma till ön? Han mobbade Helen som var helt utfrusen och så ska han alltså gå loss på Pål nu? Vill bara spy.