Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Kollade in Zayeras instagram. Vet någon varför hon är flintis? För hon är ju flintis, med klassisk krans runtom. Har hon varit man? Eller vad är det för mystisk hårsjukdom? Aldrig sett nåt liknande på en kvinna.

Kvinnligt håravfall. Ganska ovanligt skulle jag säga men ibland ser man dessa kvinnor på stan och oftast är dom 60+
2024-05-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnetsmoln
Tycker dom borde skrota avsnitten när deltagarna får ringa hem, eller åtminstone hålla det kort. Totalt jävla ointressant att titta på när de lipar till sin familj.
Ja, så jäkla pinsamt se som sitta och lipa i tv och överdriva sina känslor om hur mkt allt och all betyder för de ska bli bra tv.
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Hade du sett några avsnitt till som jag gjort så skulle du inte ställt frågan. Karln är inte riktigt klok och det han gjorde var otroligt pinsamt. Inget som gagnar idioten varken i Robinson eller på utsidan.

Ja, de va ju rätt onödigt av Marcus att ta upp saker som häng som han fått återberättat. Men fortfarande Pål är en störig snubbe också som då Marcus stör sig på så ja kan fatta varför han gjorde som han gjorde.
2024-05-09, 00:09
Medlem
Mark eller Alex?
2024-05-09, 00:19
Då blev det Alex som kom in i Robinson igen, kul!
2024-05-09, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Pål är ett ensambarn som lärt sig att han kan göra som han vill, och komma undan med argumentet att ”jag är sån”. Ingen självkritik, knappt någon självinsikt överhuvudtaget. Han vill inte utvecklas. Han vill grisa och gotta sig.
Pål är tvilling
2024-05-09, 00:34
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Pål är tvilling
Har ingen koll på hans familjerelationer. Menade ”ensambarn” mer som ett utryck då han beter sig som ett sådant. Enormt ego, noll hänsyn till andra.
2024-05-09, 00:50
Medlem
fonders avatar
Där åkte fanskapet Mark ut, så skönt.

Då får vi hoppas på att antingen Marcus eller Gustav åker ut bland de fyra som riskerar det samt att Pelle inte tar hem immuniteten så vi blir av med psykopaterna i Syd en efter en.

Tror ni att Pål eller Pelle sätter den sista bollen? Själv vågar jag inte hoppas så mycket, men om jag får önska så gärna Pål.
2024-05-09, 00:54
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Där åkte fanskapet Mark ut, så skönt.

Då får vi hoppas på att antingen Marcus eller Gustav åker ut bland de fyra som riskerar det samt att Pelle inte tar hem immuniteten så vi blir av med psykopaterna i Syd en efter en.

Tror ni att Pål eller Pelle sätter den sista bollen? Själv vågar jag inte hoppas så mycket, men om jag får önska så gärna Pål.

Jag hoppas på Pelle i bollkampen. Men det kan givetvis gå hur som helst eftersom de var så jämna.
2024-05-09, 00:59
Medlem
fonders avatar
Vad fan var det som Alex sa när jag nu såg avsnittet igen? Att han tagit hand på att göra allt vad han kan för att ta ut Pål, ska Alex göra ytterligare ett försök efter skitstövlarna Mark och Marcus? Fyfan, vilka obehagliga mobbare.
2024-05-09, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vad fan var det som Alex sa när jag nu såg avsnittet igen? Att han tagit hand på att göra allt vad han kan för att ta ut Pål, ska Alex göra ytterligare ett försök efter skitstövlarna Mark och Marcus? Fyfan, vilka obehagliga mobbare.
Skulle inte förvåna. Äcklas av den där Mark och självklart tog han det lugnt så hans vän för livet vann. Jag känner mig trygg med att fjollan inte är brandsoldat i mitt område då han endast klarade av att läxa upp en skör person och därmed såg sig som en hero. För mig spelar det ingen roll att han försvann men det är bedrövligt att en gammal pundare som varit med tidigare ska komma tillbaka och med en imminutet.

Hoppas att Pål eller annars Pelle ser till att han åker ut snarast. Inga mer gamla stofiler i Robinson då det är både trist och fel. Med så många sökande borde det finnas mer intressanta deltagare att ge en chans. Har det rödhåriga monstret några kontakter i produktionen eftersom just den elakaste av dom alla fick komma till ön? Han mobbade Helen som var helt utfrusen och så ska han alltså gå loss på Pål nu? Vill bara spy.
2024-05-09, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag hoppas på Pelle i bollkampen. Men det kan givetvis gå hur som helst eftersom de var så jämna.
Jag hoppas på Pål och det gjorde dom andra deltagarna också. Ingen hördes heja på Pelle. Gillar inte Pelle som person men däremot hans begåvning. Om han ser till att Alex åker ut kommer jag dock älska honom.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-09 kl. 01:43.
2024-05-09, 01:44
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Pål är tvilling

Om ditt påstående stämmer hoppas jag att Pål är tvåäggstvilling. Skulle han ha en enäggstvilling så har hans föräldrar dragit den jävligaste nitlott någon har råkat ut för. Vilket horribelt öde att behöva ha två vuxna söner som beter sig som asociala tioåringar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in