Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-12, 23:15
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nookie
Någon som vet hur många öråd det är kvar?
Marcus, Pål och Alex borde väl vara dom som röstats bort först isåfall. Finns väl inga andra som har presterat speciellt bra på tävlingar?

Finns 10 avsnitt kvar så det borde bli ett vanligt Öråd och ett avslutning-Öråd?
2024-05-12, 23:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Underbart!

Om du skulle ha lust och ork, skriv gärna (inom spoilertagg) vad som pågår.
Vill du verkligen veta sånt i förväg? Jag ogillar spoilers då dom ofta förstör för många. Folk besvarar dessa och av samma anledning undvek jag tråden under lång tid i början. Tror ändå du kommer få kännedom i tråden då det kommer fram direkt numera.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-12 kl. 23:23.
2024-05-12, 23:24
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vill du verkligen veta sånt i förväg? Jag ogillar spoilers då dom ofta förstör för många. Folk besvarar dessa och av samma anledning undvek jag tråden under lång tid i början.

Jag är tvärtom, hör gärna vad som händer om du eller någon annan skulle vilja berätta
2024-05-12, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Menar du hans konstiga minspel och ondskefulla skratt när du säger "ocharmiga beteende"?
Jag tycker Pål är den roligaste deltagaren i årets säsong och typ den enda tillsammans med Pelle som fattar att det "bara är ett brädspel".

Rooble tycker jag också är rätt rolig. Varför gillar du inte Rooble?

Hans ondskefulla skratt är ju helt efterblivet. Snäppet obehagligt. Syftar främst på hans egenskaper som egoist, översittare, dryg, osympatisk.

Rooble hade jag svårt för i början när han hängde med Fredrik och inte gjorde ett skit.
Sen när han försvann och försökte smälta in i gruppen och då kunde han vara lite små charmig och likeable. Men så fort han har någon vid sin sida är han oskön, dryg, hånfull precis som Pål. Så nu tycker jag inte om honom längre. Finns ingen vettig person kvar som kan heja på.
2024-05-12, 23:26
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
vart hitta du den bilden?
På en spoilersida, finns flera stycken. Var ett par veckor sedan, om minns rätt så var det på tv.nu.
2024-05-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Letade upp en bild, Pelle ser ju inte klok ut.
https://image.svenskdam.se/image-102...compression=70

Håller med bra avsnitt.

Haha men Pelle då
2024-05-12, 23:31
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Hans ondskefulla skratt är ju helt efterblivet. Snäppet obehagligt. Syftar främst på hans egenskaper som egoist, översittare, dryg, osympatisk.

Rooble hade jag svårt för i början när han hängde med Fredrik och inte gjorde ett skit.
Sen när han försvann och försökte smälta in i gruppen och då kunde han vara lite små charmig och likeable. Men så fort han har någon vid sin sida är han oskön, dryg, hånfull precis som Pål. Så nu tycker jag inte om honom längre. Finns ingen vettig person kvar som kan heja på.

Jag ser inte samma sak, jag ser inte hur de är översittare, dryga eller hånfulla.

Då tycker jag t.ex. att Mark och Marcus är större översittare.
2024-05-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag skriver aldrig om nåt som inte visats än . Inte ens i spoiler. Vill inte själv veta nåt som man inte sett. Du kan vara helt lugn.

Såklart du inte kan skriva om något som inte har hänt, men om det finns avsnitt släppta som visa inte hunnit se än, kanske dem ändå blir spoilade, trotts att avsnittet redan varit ute i dagar, tror folk uppskattar om man lägger upp allt som en spoiler när det handlar om info angående folk som lämnat eller röstats ut
2024-05-12, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jag ser inte samma sak, jag ser inte hur de är översittare, dryga eller hånfulla.

Då tycker jag t.ex. att Mark och Marcus är större översittare.

Kan hålla med att Marcus är det men inte Mark. På vilket sätt då? När han konfronterade Pål?
Märkligt att man kan tolka så olika på ett och samma program.
2024-05-12, 23:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 0fflineXD
Såklart du inte kan skriva om något som inte har hänt, men om det finns avsnitt släppta som visa inte hunnit se än, kanske dem ändå blir spoilade, trotts att avsnittet redan varit ute i dagar, tror folk uppskattar om man lägger upp allt som en spoiler när det handlar om info angående folk som lämnat eller röstats ut
Om jag har tv4plus så har ju inte andra sett avsnitten än om dom bara tittar dagligen. I början väntade jag 2 veckor med att börja se avsnitten och gick inte in på flashback. Sen tog jag prenumeration för en tid så man slipper få händelser kastat i nyllet. Ser veckan i ett svep natten mot måndag.
2024-05-12, 23:48
Medlem
Prokloss avatar
Tycker vi ska heja på Pål! Han står ju för underhållningen i årets robinson.
2024-05-12, 23:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Kan hålla med att Marcus är det men inte Mark. På vilket sätt då? När han konfronterade Pål?
Märkligt att man kan tolka så olika på ett och samma program.
Hade fjanten Mark gett sig på och förnedrat Alex om det varit han som rört om i kokosgrytan? Knappast. Han var ett fegt djävla marsvin och fjäskade när han var på Gränslandet. Han hade svårt att få vänner vilket man kan förstå. Tog 4 år enligt honom själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in