Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-07, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Spoiler om vinnaren

Prat om eventuell vinnare så tryck inte här om du inte vill:
2024-05-07, 10:20
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnetsmoln
Tycker dom borde skrota avsnitten när deltagarna får ringa hem, eller åtminstone hålla det kort. Totalt jävla ointressant att titta på när de lipar till sin familj.

Håller med! Helt värdelöst! Det och att skrota idiotidén med att utse slutvinnaren genom en hinderbana istället för röstning (vilket senare skulle hålla det soviala spelet på spänn in i mål) skulle göra Robinson mycket bättre.
2024-05-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Med den näsan och det ansiktet? Nej

Varm genuin person? Haha, hon är ju riktigt falsk och äcklig

Hon är en riktig ful hora faktiskt. Usch till hennes personlighet också
2024-05-07, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Prat om eventuell vinnare så tryck inte här om du inte vill:

2024-05-07, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89

För din personlighet som häver ur dig sådär är bättre?
2024-05-07, 11:39
Medlem
När publiceras avslutningen av Gränslandet?
2024-05-07, 12:23
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
När publiceras avslutningen av Gränslandet?

På torsdag bör det bli det sista avsnittet av Gränslandet, tänker jag.
2024-05-07, 12:26
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89

Vem är hon som ni pratar om?
2024-05-07, 12:43
Medlem
Citat:
Ingen aning vilka avsnitt det är. Du får se om hela säsongen om du missat det och prompt måste få veta.
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Misstänkte att du inte hade några exempel. Du ogillar Alma av andra skäl (utseendet)och det har du rätt till såklart. Jag håller inte med, det har jag rätt att tycka.
Citat:
Nej det har du inte!

Vem tycker du är en värdig vinnare i Robinsson 2024?
Jag undviker tråden ofta i år, pga den otroligt låga nivå som flera hatiska användare har. Väldigt litet prat om Robinson utan nästan bara om utseende och röster. Vipan och några till kan inte ha ett normalt liv, eftersom de enbart verkar hata alla andra.

Fyllot jag citerar ovan borde stängas ute från fler systembolag än han redan har. Äntligen verkar han förstå hur man döljer text, och då döljer han den spännande informationen att han tycker Alma är ful 😃 Dessutom anser han att andras åsikter ska förbjudas. I ett vanligt samhälle skulle man skydda befolkningen från sådana idioter.

Robinson förtjänar bättre trådar.
2024-05-07, 12:55
Medlem
Såg på Facebook att Mark hade problem med vattenlekarna. Om man är brandman trodde jag man måste kunna åtminstone räddningsdyk och inte va rädd för vatten.
2024-05-07, 13:14
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Måste missat när hon varit falsk helt. Kan du inte ge exempel för jag kollar alla avsnitt flera gånger och ändå verkar jag missa något. Hon har hittills stöttat lag nord (röstade ju på Pelle) och mer exakt sin tjejfyra hela tiden som jag ser det.

Att hon stör sig på Pål och gillar Pelle mer är väl alla fritt valt att göra och även Rooble säger ju att trots att Pål är hans vän så kommer Pål att ryka men inte förrän Syd är väck.

Om Alma däremot får med sig Simone till att rösta med Sydgänget då är hon falsk. Då slutar jag oxå heja på Alma som för mig är en jättesnäll härlig tjej.

Sedan tycker jag att nu slutar vi hoppa på folk för deras utseende eller ras. Det är helt ointressant.

Varför har du börjat feta dina inlägg? Jobbigt att läsa dom numera så hoppar hellre över faktiskt.
2024-05-07, 13:24
Medlem
Så mycket drama bland killarna hela tiden! Marcus är en drama queen som sjönk som en sten när han kom tillbara från Gränslandet. Tycker synd om Gustav som e Pelles tjänare, han kommer få en kniv i ryggen förr eller senare för Pelle kommer spela spelet hela vägen.

Olivia har verkligen vuxit när hon gång på gång kliver åt sidan så fort bråken börjar.

Zayera bråkar om saker som e helt orimliga, bagateller blir personliga kränkningar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in