Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-05, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jag hade fått skaffa lås på kylskåpet eller gömma allt ätbart om jag bodde med Rooble, han verkar bottenlös 😂
Hahha tror att Pål är värre. Rooble gjorde ju det bara en gång då han hade tidspress på sig att frossa. Det är mer förståelse där
2024-05-05, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Pelles följare-tiggeri på Instagram är sedan några dagar påbörjat.
Usch! Hur kan man ens gilla den fikusen? Den dagen han åker ut ska ja fira rejält han fintade bort sig själv o ögade Karin 🤣
2024-05-05, 02:09
Medlem
Även om jag inte riktigt gillar Pelle längre måste han få cred för att spelat med hemliga immuniteten osv. I tex Australiensiska Robinsson om han va i finalen hade han haft det som en ”big move” på CVt.
2024-05-05, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Även om jag inte riktigt gillar Pelle längre måste han få cred för att spelat med hemliga immuniteten osv. I tex Australiensiska Robinsson om han va i finalen hade han haft det som en ”big move” på CVt.
Jo, men han är faktiskt klipsk. Det måste man ändå ge han. Han är väldigt quick on his feet. Och tänker alltid ett, två steg före.
2024-05-05, 02:23
Medlem
Håller Pelle verkligen på att ha ett utbrott för att han känner att hans dagar är räknade i kommande avsnitt? C'mon.
2024-05-05, 03:50
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
För att det är ointressant.

För deras personliga ägodel används inte.
2024-05-05, 04:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Med den tur som Zayera har så kan hon mycket väl stå i finalen.
Det var inget lotteri utan Zayera klarade själv av att stapla klossarna.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-05 kl. 05:07.
2024-05-05, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, asså jag börjar störa mig otroligt mycket på Pelle. Jag är glad att Rooble stod upp för Pål. Det börjar kännas som mobbning mot Pål. Om folk har problem med en person. Säg det då till den istället för att prata bakom ryggen.
Vilket fantastiskt avsnitt. Spännande tävling och sedan ett klart sevärt öråd. Pelles masterplan var genial, så genial så att när den lyckades så kunde han inte bärga sig utan firade Zayeras fall och sin egen förträfflighet. Men högmod går före fall och det är ju väldigt kul när karma drabbar honom direkt när Karin åker ut istället blir han sur när de andra blir glada för Zayeras skull och glömmer Karin för en stund. Äntligen visade han öppet vad han är för någon. Fantastisk underhållning.

Zayera gjorde ännu en ”Bradbury” om ni minns australiensaren som vann os-guld trots att han var så usel i short-track så han inte borde tagit sig till semi ens men pga diskningar och en jäkla massa fall i semi och final ändå vann. Zayera skulle ju varit den första som åkte ut men pga av Desirees val så fick hon vara kvar.

Tror Mark tar sig tillbaka från gränslandet som sista man(tyvärr för alla Alex fan.)Möjligen är han den enda från Syd som tar sig till final. Rooble Marcus och Pål lär bli utröstade av tjejpakten när Mark vinner alla tävlingar och när de ska ta ut Alma så tar hon fram sin immunitet.
2024-05-05, 07:22
Medlem
Pelles äckliga överlägsna jävla flin
2024-05-05, 07:53
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Muslimerna hade vunnit ENKELT!
De är vana vid fasta och kan klara sig bra utan mat, de kristna hade hoppat av en efter en.
Är du säker på det? Nu behöver ju inte deltagarna fasta direkt. Bakom kulisserna delas det säkert ut både ätbart och drickbart. Men det sk "sociala spelet" är en helt annan sak. Eller?
2024-05-05, 08:30
Medlem
Chrinolinas avatar
Det märks tydligt, i "gamla" Robinson rasade de flesta i vikt. Nu ser de ut som när de anlände.

Missade citeringen, inlägget var svar på Bakarettan.
Senast redigerad av Chrinolina 2024-05-05 kl. 08:32.
2024-05-05, 09:16
Medlem
Så tråkigt att Ci åkte. Hon var min favorit och den enda rimliga av ALLA tjejer i gruppen.

För övrigt känns det som att vi inte ser någonting av Maureen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in