Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Då ska jag förklara mej.
Jag fick dåliga vibbar av Alex första säsongen han var med 2022. Hur han prackade på Andreas sin tro.Vilket jag tyckte var vidrigt. Hyckleri om du frågar mej. I årets säsong har han fått tona ned sej. Tror han fått någon form av tillsägelse.
Men som sagt det är bara mina spekulationer.
Att Karin var så evinnerligt dålig på balansen i sammanslagningstävlingen kan väl endast ses som en läggmatch. Eller?
Men som sagt det är bara mina spekulationer.
Okej. Jag minns inte att Alex försökte pracka på andra deltagare i förra säsongen, sin tro. Men tror dig. Det är INTE bra och kanske det är som du säger att han fått tillsägelse om att INTE göra det nu den här gången. Tycker han har skött den biten bra i den här säsongen om det iaf. Jag förstår din avoghet mot honom - men jag känner inte likadant som dig och det beror på att han har kämpat väl den här säsongen och tycker han är värd att få komma in en vända i Robinson.
Det där med Karin och tävlingen. Ja det var OVANLIGT att inte kunna klara en endaste gång utom när den sista i Lag Nord hade kommit över

Tyckte att det verkade konstigt faktiskt ÄVEN om man säkert blir extra nervös av att ha missat ett par gånger - men hon sprang ju upp MÅNGA gånger.
OM Karin gjorde en läggmatch (sinkade sitt egna lag) så betyder det att hon vill ha sitt egna lag i Öråd OCH i och med det faktiskt riskera att åka ut själv - för hon kan ju inte vara så himla säker på att inte Pelle och Gustav faktiskt kanske tar till sig Ci istället för Karin. Båda lagen ska ju bli ETT lag strax efter detta Öråd och man kan ju undra om de har omvärderat Karins prestationer som ju faktiskt har gjort att de måste upp i Örådet idag. Karin (och Pelle och Gustav) kanske faktiskt vill ha ut både Mark och Marcus innan sammanslagningen?