Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Kan hålla med dig om det du skrivit om Pelle och även om Simone. Det verkar ha varit ett riktigt knepigt pussel. Men du har fel i att "herr P = Alex, inte klarade det alls" - DET var inte sant för han hade lika svårt FAST han hade enbart några få bitar kvar även om Simone vann tävlingen. Så din beskrivning var inte korrekt om Alex - han var nästan klar med pusslet så när som på ett par bitar. Ja han gick iväg och surade eller snarare grinade troligtvis. Vem skulle inte ha gjort det efter att ha varit fast på detta Gränsland i 25 dagar och missad tidigare chans till att komma in i Robinson. Tror inte att NÅGON annan hade uppvisat annat mood i den situationen.
Nu finns det ju ett antal gränsländare i andra säsonger som också har förlorat efter lång tid på gränslandet så den "förklaringen" du ger angående Alex beteende köper inte jag. Gnugga huvudet och gå iväg och sura och beklaga sej är inte speciellt manligt.
Att du vurmar för honom och tycker att han är grymt cool har jag fattat. Och jag tycker inte att han är det som du har förstått. En slemmigare deltagare får man leta efter. Nä...Alex "tvärsurt tvärnice tvärviktigt liksom" Strandberg är för mej en manipulerande stor skit med Jesuskomplex.
Mark & Gustav gillar jag däremot. Lugna, logiska och sympatiska. Tyvärr tror jag att de åker ut på det.
Tror att Karin gjorde en fuling i tävlingen. Pål är en fulspelande hysterisk gaphals. Har grymt svårt för honom. Att Markus reagerar som han gjorde har jag full förståelse för men Markus är en hal jävel så jag tror han ryker inom kort.