Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-27, 23:39
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Säg att det exempelvis blir Marcus som blir utröstad på söndag, finns det då blodshämnd eller duell efter utröstningen eller ej?
Blodshämnder och dueller finns alltid kvar tills de tar slut. Är väl två av varje kvar nu?

Om Marcus vinner immunitet, då frågan om Ci kommer använda immunitetsförgöraren
2024-04-28, 01:57
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fcukoff
Pelle har väl flickvän? Men fattar precis varför du nämner honom

Pelle har pojkvän.
2024-04-28, 02:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Blodshämnder och dueller finns alltid kvar tills de tar slut. Är väl två av varje kvar nu?

Om Marcus vinner immunitet, då frågan om Ci kommer använda immunitetsförgöraren

Skönt att Marcus åkte ut, tråkigt att vi nu måste stå ut med honom på Gränslandet. Och blodshämnden gav han till Karin, Marcus och Mark verkar störa sig oerhört mycket på Karin.
2024-04-28, 04:10
Medlem
Det är sällan man har träffat på en så liten människa som Rooble. Liten och bitter.
2024-04-28, 04:13
Medlem
fonders avatar
Lögnaren Mark "visste ju inte ens vad pakt var för något" och när han väl "lärde sig det" så fortsatte hyckleriet dock hade det fått ett nytt ansikte nämligen att han "aldrig" skulle pakta, men han paktar ju precis som alla säsongers deltagare. Jag längtar efter hans ansiktsuttryck när han blir utröstad för det är ytterligare en sak han brukar ljuga om.

Ci fick två fördelar av Örådet, dels att hon fick stanna kvar dels att hon har immunitetsförgöraren kvar.
2024-04-28, 04:40
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Skönt att Marcus åkte ut, tråkigt att vi nu måste stå ut med honom på Gränslandet. Och blodshämnden gav han till Karin, Marcus och Mark verkar störa sig oerhört mycket på Karin.

Det är väl knappast konstigt att man kan störa sig på Karin. Rätt berättigat skulle jag säga.

För övrigt är hela upplägget att två från motsatta laget får komma och välja ut vem som ska röstas ut på ö-rådet oerhört orättvist och billigt. Ser inte poängen överhuvudtaget, finner det bara oerhört simpelt. Hade varit riktigt förbannad om jag varit deltagare och blivit drabbad av det.
2024-04-28, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vad betyder npc?
Npcer saknar en inre dialog, de kan inte tänka själva endast upprepa och imitera
2024-04-28, 05:15
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det är väl knappast konstigt att man kan störa sig på Karin. Rätt berättigat skulle jag säga.

För övrigt är hela upplägget att två från motsatta laget får komma och välja ut vem som ska röstas ut på ö-rådet oerhört orättvist och billigt. Ser inte poängen överhuvudtaget, finner det bara oerhört simpelt. Hade varit riktigt förbannad om jag varit deltagare och blivit drabbad av det.

Skrev inte att det skulle vara konstigt, det var bara ett konstaterande att de gjorde det.
2024-04-28, 09:19
Medlem
Alma hade rätt.med Robble är.för dum. Strategiskt hade det varit bättre att ta ut Ci, Alla hatar Marcus så han åker ändå i nästa öråd.
2024-04-28, 09:34
Medlem
Produktionen, som består av typiska zoomers och millenials, slår knut på sig själva i präktighet och går helt överstyr med representation. Denna säsong färre gällande etnicitet men istället en drös LGBT-personer. Nästan 20% av säsongens deltagare.

Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
En bra sak med tjej-kille lagen i början är att tjejerna grälade med varandra så mycket att INGEN har nämnt en "tjejpakt" än så länge. Annars brukar det talas om en tjejpakt i sammanslagningen så "en tjej kan vinna".

Själv tycker jag att en "gay kan vinna" då jag hejjar på Pelle mest, och även hejar på Pål som jag misstänker är LGBT person också. Om man argumenterar för att en tjej ska vinna kan man väl vara ännu mer PK och hävda att det är dags för en öppen LGBT persons tur? Zayera kanske?
2024-04-28, 11:36
Medlem
Sammanslagning; Kanske Kunta vinner, det vore nåt det för mångkulturen i media.
2024-04-28, 11:44
Medlem
Noteringar

1. Inga riktigt vackra/snygga tjejer med i årets Robinson

2. De verkar ha fattat att starka spelare/hot bör röstas ut. Har varit lite si och så med det tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in