Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-19, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag och några till här har också otroligt bra minne. Speciellt när det gäller hur vidrig herr Alexander Pundare var mot Helen i tidigare säsong.
Det var ju Helen som var obehaglig och naiv som gick till Alex och krävde sanningen om hon skulle åka hem härnäst eller inte. Alla såna spelare förtjänar inte ens att vara med i programmet, utan de borde ha blivit utrensade i castingen. Så det är klart att såna spelare som egentligen inte vill spela spelet utan bara vill utmana sig själva i urtråkiga statiska dueller blir bjudna att komma tillbaka i en ny säsong när TV4 rattar programmet. Så skönt att hon fick åka hem med svansen mellan benen direkt.
2024-04-19, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Inte sitter jag och kollar igenom en hel säsong för att hitta EN enda mening i en sekvens som varar ca en minut. Finns ingen människa som gör det. Du nämner inte ens i vilket avsnitt det blev sagt eller om det var i Robinson eller Gränslandet.

Jag blev bara snopen av att Vinnaren Micke hade sagt så om Mattias och Micke gick ju under radarn nästan hela säsongen och uppvisade inga större prestationer eller annat - medan Hayes visade hela tiden märkligt beteende och sin aversion mot Mattias.

Har du så bra minne så litar jag på det.
Det var ju Mattias som ihop med sin kärringpakt stötte ut Hayes och sen röstade ut honom. När Mattias
sen själv hamnade i Gränslandet fick han tillbaka och ett dass uppkallat efter sig. Så kan det gå när folk är elaka. Sen började Mattias grina och åkte hem. Minns du eller har du glömt det också?
Senast redigerad av Vipan 2024-04-19 kl. 01:35.
2024-04-19, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det var ju Helen som var obehaglig och naiv som gick till Alex och krävde sanningen om hon skulle åka hem härnäst eller inte. Alla såna spelare förtjänar inte ens att vara med i programmet, utan de borde ha blivit utrensade i castingen. Så det är klart att såna spelare som egentligen inte vill spela spelet utan bara vill utmana sig själva i urtråkiga statiska dueller blir bjudna att komma tillbaka i en ny säsong när TV4 rattar programmet. Så skönt att hon fick åka hem med svansen mellan benen direkt.
Monstret såg Helen som sin största konkurrent då hon vann varenda tävling. Pundaren klarade inte det och ihop med några andra nollor betedde dom sig som svin mot Helene. Mitt tips till dig är att du går in på TV4play och ser allt från början. Kanske att du inte förstod av nån anledning men alla som var nyktra när det sändes fattade.
2024-04-19, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Inte sitter jag och kollar igenom en hel säsong för att hitta EN enda mening i en sekvens som varar ca en minut. Finns ingen människa som gör det. Du nämner inte ens i vilket avsnitt det blev sagt eller om det var i Robinson eller Gränslandet.

Jag blev bara snopen av att Vinnaren Micke hade sagt så om Mattias och Micke gick ju under radarn nästan hela säsongen och uppvisade inga större prestationer eller annat - medan Hayes visade hela tiden märkligt beteende och sin aversion mot Mattias.

Har du så bra minne så litar jag på det.

Jag lägger sånt på minnet! =) Särskilt om en robinson-vinnare har sagt det. Hayes var inte med i den säsongen då Michael vann, däremot Mattias.

Det du pratar om är en nyare säsong. Våren 2022 då Filip vann. Då var både Hayes och Mattias med.
2024-04-19, 03:46
Medlem
fonders avatar
Kan det vara ett tecken på att Ci kanske vinner hela Robinson att hon tatuerat in Robinson 2024 på foten eller är det bara en värdelös tatuering bland alla andra som de allihopa har på kroppen? Vad tror ni?
2024-04-19, 06:04
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kan det vara ett tecken på att Ci kanske vinner hela Robinson att hon tatuerat in Robinson 2024 på foten eller är det bara en värdelös tatuering bland alla andra som de allihopa har på kroppen? Vad tror ni?
Naturligtvis bara en värdelös tatuering bland alla andra. Bara för det hoppas jag Pelle och Gustav röstar ut henne ur Lag Syd.

Jag tycker för övrigt att alla som är med i ett tv-program ska tatuera sig. Tänk dig att gå omkring på jobbet eller badstranden med tatueringar som "Halv 8 hos mig", "Lyxfällan", "Hela Sverige bakar", "Bingolotto" eller "Paradise Hotel"
Senast redigerad av DoktorNo 2024-04-19 kl. 06:10.
2024-04-19, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Naturligtvis bara en värdelös tatuering bland alla andra. Bara för det hoppas jag Pelle och Gustav röstar ut henne ur Lag Syd.

Jag tycker för övrigt att alla som är med i ett tv-program ska tatuera sig. Tänk dig att gå omkring på jobbet eller badstranden med tatueringar som "Halv 8 hos mig", "Lyxfällan", "Hela Sverige bakar", "Bingolotto" eller "Paradise Hotel"

Eller "Kalla fakta" efter att ha blivit granskad i det programmet.
2024-04-19, 06:49
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Just det, när du nu skriver det så kom jag ihåg att en söndertatuerad deltagare i antingen Hela Sverige bakar eller Det stora tårtslaget hade också tatuerat in programmet trots att hon inte vann.
2024-04-19, 08:50
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Fy fan vilka vidriga fittor tjejerna är. Fy fan. Hon med feta läppar, Satan vilken hora

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det är just det jag menar. Om hon sitter på ön och vet att hon fuskar och vet hur hon mobbar en annan deltagare, förstår hon inte hur mycket hat hon väcker hos tittarna? Kan hon inte ens förstå att tom de närmsta privata vännerna kommer att förakta henne?

Samma med Olivia som skryter med hur hon känner till allt och att hon håller med om fusket! Äckliga människor!! Kan de inte ens förstå hur deras beteende kommer att uppfattas?

Citat:
Ursprungligen postat av xmz
I klippet som visade ”kommande program” ser det ut som att fruntimren diskuterar med Anders och typ nekar, och de menar att Ci kunde tappat bort immuniteten själv. Det är ju smart, efter att de i synken suttit och berättat allt för hela produktionen.

Citat:
Ursprungligen postat av koktkille
vilken mängd psykos dom samlat i denna säsong, fattar dom inte att alla de känner kollar och EVENTUELLA arbetsgivare, speciellt fredeick negern och nästan hela gänget med brudar brukade gilla Robinsson men denna säsong vette fan

Citat:
Det verkar som att Olivia, Charlotta och Simone kommit överens om att ljuga om hur immuniteten försvann men sedan satt Olivia och angav de andra två bakom deras rygg. Obeskrivligt korkat men säger ganska mycket om hur de där tjejerna är.

Enlilgt reglerna får man "inte stjäla, inte använda våld, inte trakassera och inte gå igenom någons personliga saker" för övrigt. Det här är ett klockrent regelbrott med andra ord. Att gå igenom någons personliga saker borde egentlilgen vara tillåtet, det är väldigt svårt att göra såna regelbedömningar annars om någon bara flyttar eller rör saker i lägret och råkar upptäcka något sånt här.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...len-i-robinson

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du menar ankläpps-Olivia? Riktigt äcklig människa!!
Olivia har jobb hos Jocke och Jonna Lundell ab, samt har glatt flyttat in i Joakim Lundells brors lägenhet, som Joakim Lundell gör allt i sin makt för att förstöra livet för.

Hur Olivia med gott samvete tackar ja till en annan människas lägenhet, under dom omständigheter som råder, talar ganska mycket för vad hon är för person.
Fame and fortune...
Empatilös och gör allt för pengar
2024-04-19, 08:55
Medlem
Kuddkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Hon har helt säkert en Gladiatorerna-tatuering på andra foten.
2024-04-19, 09:27
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Egentligen så handlar det ju inte om en utfrysning bara för att flera röstar på samma person. Problemet i Robinson i Sverige är att alla ska vara öppna och ärliga med sina röster, och när alla berättar för personen som är näst på tur att åka ut så känner den lätt sig utfryst.

Det är därför bättre att köra lite vita lögner och lova att man ska samarbeta och inte ska rösta på någon när de ställer en direkt fråga. Men gör man det som Alex gjorde mot Helen förra säsongen så kallas man för en "mobbare" på det här forumet.

Om Alex hade sagt till Helen att han skulle rösta på henne så hade han "fryst ut" henne, nu när han inte gjorde det så var han en "mobbare". Det här är ett spel där det ingår att ljuga och manipulera för att öka sina chanser att vinna till slut, inte många som verkar förstå det, varken bland deltagarna eller tittarna.

Jag skulle gissa på att majoriteten av deltagarna i årets säsong gärna skulle lägga sig på rygg för att Mark eller Pelle ska vinna nu och inte ens är intresserade av att kämpa för att vinna själva. Det vore otänkbart att rösta hem dem eftersom de är "värdiga vinnare"... men med tanke på alla dueller och gränsland osv så är det ju idiotiskt att göra såna strategiska manövrar som att rösta hem en sådan då de alltid biter dig i röven sen med TV4's hjärndöda upplägg. Sedan blir man kallad en falsk mobbare eller något liknande i flera år framöver.

Visar bara hur lättkränkta och trångsynta folk är idag. Tänk dig att ha dessa nära, i familj eller som kompisar. Man får gå på tå hela tiden runt dessa idioter. Ja faktiskt idioter.
2024-04-19, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ok, för vad? Och när?

Googla same, Norrland pedofil, Robinson så får ni fram en vidrig deltagare som tagits för extrema vidriga övergrepp på spädbarn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in