Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-14, 13:23
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Usch vad fuskigt det är att alla som åktenut idag får ännu en ny chans i gränslandet.

Då kan jag berätta att Alexander vinner Robinson och att allt var uppgjort av produktionen innan.

Så pinsamt dåligt program.

Hade Alex gått vidare direkt så hade dom kvarvarande inte fått samma fula chans. Så uppenbart...

Hur vet du?
2024-04-14, 13:26
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Tycker de borde behövt hugga lite fler kokosnötter. Nu var det så få att det mer blev den som lyckades koordinera armar och ben bra och röra sig effektivt, och sedan kanske ha lite tur med kokosnötterna. Pål var väldigt bra.

Trist att Alex inte kom in men kul att Lars blev så glad.

Angående Fredrik tror jag inte han la sig men tror han blåst upp sig själv för mycket att pressen blir så stor att han typ ger upp mentalt och kroppen låser sig. För han såg helt tafatt och panikslagen ut.
Ha ha.. mycket bra inlägg och speciellt sista stycket. Kan mycket väl stämma. Tror båda nallebjörnarna kissade på sig en skvätt när dom såg varandra. Därmed valde herr P Lars så vinsten var säkrad.
2024-04-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
.

Och så blev det som många trodde, att de öppnar Gränslandet igen. Tråkigt, tycker jag.
Undrar om det skett om Alex vunnit sin duell?

Förstår inte hur alla kan va chockade att Anders öppnar gränslandet igen?? Det har varit såhär varje år? Gränslandet stänger ju alltid precis innan finalveckan men ni tror att de skulle ha nåt med Alex o göra hahahah
2024-04-14, 13:53
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Fan vad sorgset att Alex inte tog sig in. Han har blivit en favorit, väldigt sympatisk men också målmedveten. Hade hoppats att Rooble skulle åka ut men fint att se Fredrik falla i alla fall. Kan fan inte tro att Zayera kom in, hade hoppats att man sett det sista av henne men blir väl kul då det såg ut att bli tjafs direkt i previewn till nästa avsnitt.

Lag Syd är så härliga att det nästan är tråkigt, verkligen den bästa stämningen jag sett i reality och alla sjukt duktiga och samspelta.
2024-04-14, 14:01
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Förstår inte hur alla kan va chockade att Anders öppnar gränslandet igen?? Det har varit såhär varje år? Gränslandet stänger ju alltid precis innan finalveckan men ni tror att de skulle ha nåt med Alex o göra hahahah
Ja, det tror vi.
2024-04-14, 14:15
Medlem
Ifall ni Fredrik lade sig så följer han väl inte med till gränslandet heller?
2024-04-14, 14:17
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Fan vad sorgset att Alex inte tog sig in. Han har blivit en favorit, väldigt sympatisk men också målmedveten. Hade hoppats att Rooble skulle åka ut men fint att se Fredrik falla i alla fall. Kan fan inte tro att Zayera kom in, hade hoppats att man sett det sista av henne men blir väl kul då det såg ut att bli tjafs direkt i previewn till nästa avsnitt.

Lag Syd är så härliga att det nästan är tråkigt, verkligen den bästa stämningen jag sett i reality och alla sjukt duktiga och samspelta.
Du glömde skriva hur ödmjuk han var innan som sa sig kunna klå allihop som satt där. Valet gick sedan på den svagaste . Enligt mig var det höjden av feghet och det visar verkligen vem han är. Han sket säkert i byxan när han såg nallebjörnen. Fånigast var när pundis sa att han skulle ta en man och väljer Lars, åldringen. .
2024-04-14, 14:28
Medlem
Prokloss avatar
Alltså, börjar tro att det mesta är tillrättalagt i robinson.

Och den där Fredrik vilken figur Saknar helt och hållet självinsikt. Han känns som att han är tagen från en serietidning en karikatyr av någon.
2024-04-14, 14:31
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Du glömde skriva hur ödmjuk han var innan som sa sig kunna klå allihop som satt där. Valet gick sedan på den svagaste . Enligt mig var det höjden av feghet och det visar verkligen vem han är. Han sket säkert i byxan när han såg nallebjörnen. Fånigast var när pundis sa att han skulle ta en man och väljer Lars, åldringen. .

Väldigt märklig tävling. Hade jag gisset utången på förhand så hade jag gissat tvärtom i samtliga dueller.

Kul med nytt på gränslandet och i norde nästa vecka.

Så konstigt att Fredrik snackar så självgott när han är så fruktansvärt dålig i allt. Kan han vara en narcissist?
Senast redigerad av greta75 2024-04-14 kl. 14:34.
2024-04-14, 14:34
Medlem
Prokloss avatar
Tävlingen i sig var tråkig. Mycket handlade om tur. Vet ej om ni märkte men en del kokosnötter innehåll mycket vätska en del bra mycket mindre…

Och som någon skrev de fick öppna alldeles för få nötter…. Skulle varit bägaren full.
2024-04-14, 14:37
Medlem
Fredrik. Vilken uppblåst ärketönt. Ingenting i världen kan få någon att tro att han "ville att Pål skulle vinna". Jo tjena.
2024-04-14, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Det verkade som det bara var ren tur hur mycket vatten Det var i kokosnötterna.
Ibland kom det ju nästan ingenting Och ibland kom det jättemycket.
Det blir en väldigt orättvis tävling då när det bara är slumpen som avgör.

Nja, var nog mer att de misshandlade nötterna så hälften av vattnet rann ut på bordet innan de tömde det i burken. Typ som Alex gjorde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in