Citat:
Ursprungligen postat av
Blommelina
Usch, nä, han har haft sin chans. Värsta smilande slemmiga mobbaren också. Ledde hela gänget mot Helene förra säsongen.
Det gjorde han INTE. Han besvarade enbart Helens fråga med en lögn dvs Helen frågade honom innan Örådet om han skulle rösta på henne i Örådet och han ljög och svarade Nej. Sedan röstade han på Helen. När hon sedan berättade på Örådet om detta svek - som de andra hade gjort mot henne = flera stycken - så pratade hon inte i JAG-form utan sa ordet MAN osv och han rättade henne och sa att hon skulle prata i JAG-form dvs JAG tycker osv och inte som hon gjorde: MAN tycker osv.
Han förde inget drev mot henne eller ledde något drev utan han var bara rak utom den gången innan Örådet när Helen frågade honom om han skulle rösta på henne.
Du verkar inte ha sett att det var flera andra i Robinson bl a många tjejer som såg Helen som ett hot och som mobbade henne verkligen. Namnen på dessa tjejer kommer jag inte ihåg idag men det var INTE Alex som ledde något drev mot Helen eller mobbade henne - men han röstade på henne i Örådet, precis som många andra gjorde. Så sluta att påstå att han var någon som var värre än de andra mot Helen den säsongen.