Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Är det dina tankar? Eller vad du sett framöver i avsnitt inte alla kunnat se? Dvs via betalstreaming?
Nåja om så vore (din lista ovanför) så vore det grymt elakt lag mot alla ... Alex, Pål och Alma tror jag kan slå sina motståndare som du har radat upp. Zayre vore ett lammoffer för Charlotte om inte tävlingen är typ Rubriks kub/pussel.
Jag gillar tanken på att Gränsländarna ska komma in och röra om i Robinson

Roligast vore att samtliga Gränsländare kommer in och 4 st från Robinson åker ut (eller till Gränslandet - som tydligen Öppnas igen! av vad vi tror just nu) och då INTE för att jag gillar alla Gränsländare just för nu utan för att skaka om tillvaron för Fredrik, Rooble och Charlotte

Tror ingen kan se söndagsavsnittet innan söndag. Men antar att du också tycker det var bra gissat eftersom du tror jag sett det.
Gränsländarna har ju varit inne på att man tar ju den lättaste för att säkra sin plats i Robinson. När Zayera sa att "ni kan väl spara någon lätt till mig om jag är sista duellant" så sa ju Alex "Nu skjuter du dig själv i foten."
Pål sa ju något i stil med att han hoppas på att Alex inte väljer den svagaste till sig själv.
Sen har vi Alma som tycker hon förtjänar att vara i Robinson trots mångförlust, såklart kommer hon ta den enklaste hon kan.
Jag tror Pål och Alex kommer komma in i Robinson nu.