Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-11, 15:14
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag gillar också Alex, verkar stabil och gillar även hur han pratar. En kis helt enkelt.
Har svårt att förstå hur han kunnat vara heroinpundare.

Håller med, han verkar vara en grym person, väldigt sympatisk.
2024-04-11, 15:18
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Hoppas att Lars slår ut pundaren när dom ska tävla. Håller tummarna. Lars är bäst.
Bara Charlotta som är klar för duell. De tre andra vet vi ju inte än vilka det blir.

Hoppas Lars blir en av de och hamnar på Gränslandet och sen åker ut.
2024-04-11, 17:05
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Bara Charlotta som är klar för duell. De tre andra vet vi ju inte än vilka det blir.

Hoppas Lars blir en av de och hamnar på Gränslandet och sen åker ut.
Finns de som jag har högre på listan. Det vore karma om Olivia o Simone, som var inblandade i stölden av Cis immunitet, fick duellera. Charlotta, Oliva o Simone i duell medan Ci tittar på.
2024-04-11, 17:09
Medlem
Haha..enligt Lars själv var hans paradgren -Kanot,dyka och kasta så han hade vunnit bara han fått chansen....
2024-04-11, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vore kul om Lars slog ut pundaren. Hoppas. Klotterplanket väljer Lars då han är en feg och manipulativ skitstövel. Alex vet hur han ska lura alla och låtsas vara snäll. Nallebjörn nr 2.

Det är väl bara de kör senaste tävlingen. Lars är ju bäst i den enligt honom själv.
2024-04-11, 17:12
Medlem
fonders avatar
Om jag bortser från situationer som det där med att de stal Ci: s hemliga immunitet där jag önskade hårdhet från programledaren så föredrar jag Anders Lundin före Petra och före Anders Öfvergård. Man kan tycka att det är mer passande för ett sådant program med någon som Petra som skriker t.ex. "ÄR NI REDO? KÖR!", men jag gillar faktiskt Anders Lundins lugna och odramatiska stil mycket mer.
2024-04-11, 17:13
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Man får vara glad så länge man slipper stockholmare som säger fucking i varenda mening. Allt är bättre än det. Jävla pack.
Exakt!

Noterbart är att den som denna säsong kläcker ur sig minst klyschor på engelska är en irländare
2024-04-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vet inte vad han gjort mot Helen i säsong 11, just nu är jag på avsnitt 35 och det enda jag sett hittills är att det är ett tjejgäng och ett killgäng och då är det inte så konstigt att han vill ha ut Helen om det är det som är det taskiga han kommer att göra framöver. Alla är väl där för pengarna och delvis även upplevelsen, han är ju inte ensam om det. Hittills ser jag att han är lojal mot dem som han håller ihop med. Avskyr hans och allas tatueringar, men det är inte snällhet eller ondska.

Förresten, så töntigt med tjej- och killgäng. Man ska gå efter vem som är värd att vinna, om personen är pålitlig i pakter, om man har personkemi etc.

Bara för att de andra inte är några stjärnor blir inte Lars bättre för det, han har varit totalt värdelös i alla tävlingar.

När du är på avsnittet "SÄG JAG" då bör du ändå ha sett tillräckligt för att bedöma honom.
Senast redigerad av chaga 2024-04-11 kl. 17:20.
2024-04-11, 17:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Haha..enligt Lars själv var hans paradgren -Kanot,dyka och kasta så han hade vunnit bara han fått chansen....

Jag höll i skämskudden åt honom när han raddade upp alla saker han var som skapad för, stackars Lars. Det enda rätta han sa och som på sätt och viss stämmer var att han inte var en del av laget.
2024-04-11, 17:19
Medlem
Lars har sytt sin mössa själv.
2024-04-11, 17:23
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
När du är på avsnitten "SÄG JAG" då bör du ändå ha sett tillräckligt för att bedöma honom.

Fast det stämde ju, han litade ju på folk så pass att han bl.a. gav bort en immunitetsförgörare i ett mycket känsligt läge. Det var inte helt fel att påpeka detta, tycker jag. Däremot har jag sett 2 sekvenser med sina närmaste i laget som pekar på att Alex möjligen kan vara en livsfarlig sektledare bland dem som gillar honom och kanske inte alls så spontan och snäll som man i det stora hela kan luras av.
2024-04-11, 17:27
Medlem
Jag tror att de som blir utmanade på söndag förutom Charlotta är:

Lars - Han kommer inte vinna någon immunitet och de vet att han är en svag länk och den som vill in vill stärka laget. Tror även att Alex vill duellera mot en kille för att det ser bättre ut.

Maaruen - Hon är lätt virrig vilket kan vara en nackdel om man ska fokusera

Simone - Ses nog som svagaste länken bland tjejerna

Så det blir:
Alex mot Lars
Pål mot Simone
Alma mot Maaruen
Zayera mot Charlotta
Senast redigerad av chaga 2024-04-11 kl. 17:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in