Citat:
Ursprungligen postat av
Raggatondog
Min sikt om deltagarna:
Meira: Verkar s sjukt trkig. Oscar frsker prata om saker han lst osv och hon r typisk tjej och intresserar sig inte.
Oscar: Osexig pga feminin men verkar vara en bra mnniska.
Catja: 100% humorbefriad, ev lgre IQ n genomsnittet, dead inside
Christoffer: Too much.
Lucas: Finns det ngot djup dr? Det enda han gr r att le med tnderna. Hans tnder r verallt. Ok att han har symmetriskt ansikte men det ursktar inte att han slnger fram tnderna stup i ett. Precis som Jessica Almens. Stng munnen nn jvla gng. Vi vet att ni lskar era tnder men lt det inte g ut ver alla andra.
Emilia: Verkar rapp och smart men verkar ocks ldre n hon rent biologiskt r. Hon passar inte in i programmet. tminstone inte med de killar som r med nu. Hon r inte fet men ger nd intrycket av att vara det. Det r mrkligt.
Rasmus: Verkar smart men Kanske lite egovibbar. Jag fr knslan av att han inte vill stlla upp fr sin framtida fru ekonomiskt utan att han fraktar svaghet och vill att alla runtomkring ska klara sig sjlva. Han knns inte omhndertagande helt enkelt, vilket r red flag.
Krissy (stavning?): Verkar otroligt vettig men skulle ltt kunna manipuleras av Rasmus. Hon tror s gott om alla och vill fr mycket komma in i en krleksfull familj.
Sergio: Jobbig att leva med.
Amanda: Underbar men VARFR Sergio?
Bra analys. Hller verkligen med.
Ang. Emilia, det r inte sexigt nr det knns som man pratar med en gammel mormor. ven om hon skulle va snygg skulle hon vara avtndande fr hon pratar s tantigt. Dialekten gr det inte bttre. Trodde ocks hon var fet tills jag sg henne i tajta klder. Hon ger bara ett krring intryck s man tror hon r tjock.
Meira r verkligen sjukt trkig, men verkar nd ha ngot slags djup jmfrt med hjrndda Catja.
Amanda blinkar fr mycket med gonen hela tiden.
Rasmus r en fet snljp som knns svettig.
Lucas... Vet knappt vem han r frutom hans fula leende. Ingen personlighet.
Sergio r s osker och rdd fr att bli srad.
Tror Amanda valde Sergio fr han kanske var den enda som r kristen och fr henne att skratta.