2024-01-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Det r inne p Reddit, de har en riktigt rolig sub dr man kan lsa om reaktionerna p oss svenskar:
r/LoveIsBlindOnNetflix

https://www.reddit.com/r/LoveIsBlindOnNetflix/

Tack snlla!
Citera
2024-01-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lastkajsbengt
Tror hon r autistisk. Kan ven frklara varfr hon har svrt att greppa att Sergio r ett ckligt svin

Hon r absolut inte autistisk, ser inga som helst snna drag hos henne. Dremot berttade hon ju att hon varit mobbad, vilket jag tror r orsaken. Eller s r hon helt enkelt kr i krleken. Hon har ju trots allt inte ftt under programmets gng se och hra allt som Sergio har sagt om henne
Citera
2024-01-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggatondog
Min sikt om deltagarna:

Meira: Verkar s sjukt trkig. Oscar frsker prata om saker han lst osv och hon r typisk tjej och intresserar sig inte.

Oscar: Osexig pga feminin men verkar vara en bra mnniska.

Catja: 100% humorbefriad, ev lgre IQ n genomsnittet, dead inside

Christoffer: Too much.

Lucas: Finns det ngot djup dr? Det enda han gr r att le med tnderna. Hans tnder r verallt. Ok att han har symmetriskt ansikte men det ursktar inte att han slnger fram tnderna stup i ett. Precis som Jessica Almens. Stng munnen nn jvla gng. Vi vet att ni lskar era tnder men lt det inte g ut ver alla andra.

Emilia: Verkar rapp och smart men verkar ocks ldre n hon rent biologiskt r. Hon passar inte in i programmet. tminstone inte med de killar som r med nu. Hon r inte fet men ger nd intrycket av att vara det. Det r mrkligt.

Rasmus: Verkar smart men Kanske lite egovibbar. Jag fr knslan av att han inte vill stlla upp fr sin framtida fru ekonomiskt utan att han fraktar svaghet och vill att alla runtomkring ska klara sig sjlva. Han knns inte omhndertagande helt enkelt, vilket r red flag.

Krissy (stavning?): Verkar otroligt vettig men skulle ltt kunna manipuleras av Rasmus. Hon tror s gott om alla och vill fr mycket komma in i en krleksfull familj.

Sergio: Jobbig att leva med.

Amanda: Underbar men VARFR Sergio?
Bra analys. Hller verkligen med.

Ang. Emilia, det r inte sexigt nr det knns som man pratar med en gammel mormor. ven om hon skulle va snygg skulle hon vara avtndande fr hon pratar s tantigt. Dialekten gr det inte bttre. Trodde ocks hon var fet tills jag sg henne i tajta klder. Hon ger bara ett krring intryck s man tror hon r tjock.

Meira r verkligen sjukt trkig, men verkar nd ha ngot slags djup jmfrt med hjrndda Catja.

Amanda blinkar fr mycket med gonen hela tiden.

Rasmus r en fet snljp som knns svettig.

Lucas... Vet knappt vem han r frutom hans fula leende. Ingen personlighet.

Sergio r s osker och rdd fr att bli srad.

Tror Amanda valde Sergio fr han kanske var den enda som r kristen och fr henne att skratta.
Citera
2024-01-20, 23:14
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Dom nda mogna i detta program r Christofer, Lucas, Sergio och Rasmus. Resten av dom vill bara bli knda, rika och synas. S patetiskt!

Du hade 1 rtt av 4 hr. Helt verklighetsfrnvnd.
Citera
2024-01-20, 23:25
Medlem
Pippikoftans avatar
R Sergio ens troende eller var det ngot han drog till med fr att f knulla en kristen tjej? Hans totala ovilja infr att prata religion med hennes familj och, vad det verkade, okunskap kring katolicismen nr han pratade med hennes farsa fr en ju att fundera.
Citera
2024-01-20, 23:29
Medlem
Kajolajos avatar
Vem av deltagarna har talats fr misshandel? Det mste ju ha lckts vid det hr laget?
Citera
2024-01-20, 23:33
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajolajo
Vem av deltagarna har talats fr misshandel? Det mste ju ha lckts vid det hr laget?
Ja det har redan avhandlats. Sergio blev anmld, men frikndes.
Citera
2024-01-20, 23:34
Medlem
McCreepys avatar
Hrde frn insider sources att Christopher hade kommit hem hg kvllen innan Catja lmnade varefter hon ringde produktionen och berttade vad som hnt. Sjlvklart tyckte de att detta var oacceptabelt och lt henne lmna. Tror hon var glad som kunde komma undan p det sttet. Annars har de skert ngot i kontraktet att de mste fullflja hela vgen till altaret.
Citera
2024-01-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
R Sergio ens troende eller var det ngot han drog till med fr att f knulla en kristen tjej? Hans totala ovilja infr att prata religion med hennes familj och, vad det verkade, okunskap kring katolicismen nr han pratade med hennes farsa fr en ju att fundera.

Sergio r en sk "dlig" katolik som ligger runt, ljuger och beter sig som ett svin. Det r drfr han inte vill prata religion. Nr han fr dttrar kommer han dremot att krva total katolsk lydnad av dem haha.

I reddit suben sger ngon att Sergio i samband med talet berttade att han hllt lsk ver kvinnan som talade honom, som hmnd fr att hon inte lt honom kolla p telefonen i fred. Jag vet inte om det r sant dock. Kanske nn hr som har bttre koll?
Lnk: https://www.reddit.com/r/LoveIsBlind...pant_from_lib/
Citera
2024-01-20, 23:55
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Rasmus r en fet snljp som knns svettig.

Haha, spot on! Jag trodde att han var typ 170 lng max ocks. Blev frvnad nr han sa att han var 190 och det sg liksom konstigt ut nr han stog bredvid andra. Han ser liksom ut att vara en kort person. Sjukt mrkligt.

Christofer tycker jag knns geniun och snll. Skulle ltt kunna vara polare med han. Men en liten utmaning med han fr hans tjejer tror jag kan vara att han har knslor all over the place och gr in lite fr intensivt dr det inte finns nt att hmta och jag tycker han ofta beter sig som att han vore hg (kanske p livet, men nd).

Sergio r ju ett livs levande jvla troll (och d menar jag personligheten) och precis alla tjejer bde i och utanfr programmet r fr bra fr han.
Citera
2024-01-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Rasmus vnner verkar riktigt oskna. Konstiga frgor. Som att hon skulle utnyttja honom. Och varfr s mkt fokus p att hon nu kommer vara fattig ett tag framver d hon pluggar?
Aldrig ftt nn bra knsla av honom.

Verkligen ett osknt gng. Vad var det fr jvla stt mot henne, frsta gngen de trffades?

Krissy trstar efter krlek, inte pengar. Jag tror tyvrr att Rasmus kommer anvnda ekonomin emot henne, f henne att knna att hon inte duger. Betalar han mer s kommer han skert att f henne att knna att hon str i evig tacksamhetsskuld till honom. Och d blir det en osund maktobalans. Fr det intrycket av honom iallafall.

Helt ok att vilja ha en partner med samma ekonomi som en sjlv, men vljer man att vara med ngon med mindre pengar s fr man st fr det och inte avvnda det emot partnern.
Citera
2024-01-21, 00:13
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Lukas r den kille som ser klart bst ut. Han r modellsnygg, ven om mnga ogillar rdhriga killar. Dessutom r han vl ganska kort?

Ja han r modellsnygg (borde gra reklam fr tandkrm s som han visar tnderna hela tiden) men saknar helt personlighet. Finns ju iofs de som trivs med att vara tillsammans med tomma skal som ser bra ut i instagramfldet.

Oscar ser ju ocks bra ut men jag kan tnka mig att det inte gr hem hos alla brudar att han r s feminin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in