2024-01-19, 21:02
Medlem
Har Mohamed, personlig trnare, ht varit med i ett enda avsnitt, ens i bakgrunden? Han presenterades i frsta avsnittet som deltagare men har inte synts till ALLS vad jag sett. Har dock bara sett 1,5 avsnitt.
Citera
2024-01-19, 21:06
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Ja, man blir cklad istllet att en sn ful kvinna r kt och desperat. Tom hennes personlighet r avtndande. Hon pratar som en gammal krring.

Vilken kvinna pratar ni om?
Citera
2024-01-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Vilken kvinna pratar ni om?
EMILIA tror jag dom menar
Citera
2024-01-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hon visade honom ingenting och frtjnade inte hans krlek. Punkt.
Hon r vl med med killar som simpar fr henne. Kan g tillbaka till dem
Hon r med killar som behandlar henne som skit. Hon r van vid hga toppar och dalar i relationer. Hon r tyvrr toxic och gillar sna relationer fr det r vad hon alltid haft. Drfr brjade hon grta nr Christopher till slut inte brydde sig. Det blev som en kniv hjrtat nd, fast hon inte bryr sig om honom.
Citera
2024-01-19, 21:09
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Han var det i brjan men om du ser de senaste avsnitten s har han ndrat sig totalt och str upp mer fr sig sjlv.
r inte du upptagen att fundera p vilka manliga deltagare som r bgar fresten? Det verkar vara ett mne som ligger dig nra om hjrtat.

Jo.. jag r bg sjlv och gillar bgar rtt s mycket s jag borde nog tnka p det.
Citera
2024-01-19, 21:11
Medlem
r det ngon som irriterar sig p de guldiga glasen som dyker upp i varenda scen?
Citera
2024-01-19, 21:11
Medlem
nd sjukt imponerad ver att hon verkar ha legat med honom flera gnger eftersom det var s tydligt att hon inte var attraherad av honom?!
Citera
2024-01-19, 21:13
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Jo.. jag r bg sjlv och gillar bgar rtt s mycket s jag borde nog tnka p det.

Mrker det. Men att lsa artiklar om vem som eventuellt r bg eller inte knns inte s sunt. Finns appar som Grindr om du vill hitta en kille.
Citera
2024-01-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenskara
nd sjukt imponerad ver att hon verkar ha legat med honom flera gnger eftersom det var s tydligt att hon inte var attraherad av honom?!
Imponerad? Snarare slampigt av henne.
Citera
2024-01-19, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie74

Du r inte ensam om att ha reagerat p de dr glasen som r med i varje scen typ. Hr svarar produktionen p varfr de r med:
https://www.elle.se/noje/sanningen-o...-blind/8261266
Citera
2024-01-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie74

Dem kommer ifrn original serien . r med hela tiden .

Och wtf - Sergio slisket - hans lgenhet 😂
Citera
2024-01-19, 21:21
Medlem
IdunLos avatar
Citat:
Verkligen! I brjan tyckte jag han var en typisk toffel och simp som gjorde allt fr att f Cajsa att gilla henne men nu i slutet har han verkligen ndrat sig och blivit mer manlig!
Han r inte ett dugg manlig utan omogen och manipulativ. Nr han frgar vad en kvinna vill ha s handlar det om att han r frbannad ver att hans love bombing-taktik inte fungerar som han har tnkt.

Man sger fina saker och r snll fr att man menar det, inte med baktanken om att f tillbaka lika mycket.

Om man mrker att det inte r besvarat s r det lge att g. Man kan inte bli frbannad fr att den andra personen inte knner likadant.

Han verkar inte ens intresserad av att lra knna henne (d hade vetat vad hon vill ha) utan bara av att f henne att knna som han vill. Han verkade trevlig frst men nu framstr han snarare som creepy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in