2024-01-17, 18:19
Medlem
Jag tycker faktiskt att Emilia r snyggast av tjejerna som r med i programmet. Meira r en grslig mix av Ryssland och Afghanistan, med en uschlig personlighet.
Catja r ok, men ser fixad ut. Amanda r vldigt vacker, men skulle passa bttre i en roman frn 1800-talet. Krisse-Ly har fr mkt botox och ser sliten ut. Emilia har ven snyggast kldstil.
Citera
2024-01-17, 18:44
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
https://nyheter24.se/noje/tv/1227508...-blind-sverige

Sergios inkomst r 400 kr p ett r, mste jobba svart?

Oskar verkar tjna bst med strax ver 60k i mnaden.

Inte illa. Oskar var vl typ bara 30 r eller? Inte mnga 30 ringar som tjnar ver 60k. Iofs beror det p vilken bransch men r i. Han r vl i finansbranschen men han mste ha "levlat" upp fort frn juniorpositonerna.
Citera
2024-01-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det hller jag dremot med om, det r rtt synd om Oscar. Redan nr hon brjade kommer hans kldstil och "chinos" kndes det hnfullt.

Allts det dr var s ofrskmt, ussh.. Gjorde s ont i mig den hndelsen
Citera
2024-01-17, 19:13
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttkorvis
Problemet r att Christoffer r s cheezy och omanlig och hand outfit r bara sista korstecknet p graven. Det knns inte kta och han r inte cool i sin stil. Min dotters pojkvn r s sjlvklar i sitt prlhalsband och det r bara en sjlvklar del av honom och hans stil, inget varken omanligt eller verdrivet hippt.
Hlsa din dotter pojkvns att mn med prlhalsband r s 2019.
Citera
2024-01-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Jag hade bett honom bertta mer om seglingen och sedan brjat kl av mig samtidigt redan frsta eller andra kvllen... Meira r en idiot. Punkt slut.
S du r en billig slampa?

Men sure, Meira kommer med bortfrklaringar istllet fr att vara rlig. Hon tnder inte p Oscars personlighet fr att han inte r s manlig. Flera som tom misstnker att Oscar r bg. Tror Meira hellre vill ha en manligare typ.
Citera
2024-01-17, 20:35
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Sergio har p instagram lagt upp ett lngt frlttal om vilken idiot han r, ngrar sig bla bla. Ni fr g in och kolla vet inte hur man klistrar in hr.

Hr kommer hans egna text han publicerat:
For those that have seen the first couple of episodes of Love if blind Sweden, I fully understand the feelings many have regarding my words and actions. I went into this quite skeptical, thinking thw odds of finding true love was low. As you can see so far, Amanda made a big impression from our first conversation. It took me by surprise and I was overwhelmed with feelings. I startaed to freak out a little bit and looking to fins a reason to back out, which is what you see when I bring up the bullying part.
This was wrong of me to use something she shared in confidence to start venting feeling of worry about looks. I in no way support bullying and have experienced it as well. I have addressed it and apologized on camera, but it has not aired. I am truly sorry about my comments and remarks and I prior to air time shared the same to Amanda. Please remember youve only watched 4 out of 10 episodes so to get full picture you might need to continue watching.
Citera
2024-01-17, 20:45
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
S du r en billig slampa?

Men sure, Meira kommer med bortfrklaringar istllet fr att vara rlig. Hon tnder inte p Oscars personlighet fr att han inte r s manlig. Flera som tom misstnker att Oscar r bg. Tror Meira hellre vill ha en manligare typ.
r man en billig slampa fr att man r attraherad av en snubbe man dejtar och drmed kan tnka sig mer intimitet n att bara sova ihop? Knns "billigare" om Meira enbart r med i programmet fortfarande, fr att f mer kndisskap och uppmrksamhet, utan att se ngon framtid med Oskar...

P flashback kan ju vilken man som helst misstnkas fr att vara homosexuell. Rcker med att typ anvnda skljmedel...
Citera
2024-01-17, 21:30
Medlem
Ridnes avatar
Det knns alltid som att det r invandrarna eller de frgade som r de strsta "rasisterna" av deltagarna i dessa datingprogram tycker jag..
Meira i denna ssong som pratar om kulturkrockar och att hon inte kommer "knna sig vlkommen" i pilotens familj. I frsta Love is Blind US s var det en frgad kvinna som trffade en vit man och det var ocks ett herrans tjt om hudfrg frn HENNES hll plus hennes pappa. De gifte sig ju till slut men nd..
Tnk vilket liv det blivit om en svensk hade sagt "nja du r frn orten och jag kommer nog inte komma verens med din invandrarfamilj" eller "min pappa vill att jag ska gifta mig inom min ras" (som i US-fallet). Det hade blivit skriverier till max i samtliga tidningar. Tror Meira bara anvnder det som urskt fr att hon inte tnder p pilotstackarn dock.
Citera
2024-01-17, 21:40
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Tror inte hon hoppades p en blatte, hon r bara inte attraherad av Oscar.

Ja, inte en chans att hon trodde att Oscar skulle ha invandrarbakgrund. Tror ocks att hon inte attraheras av hans personlighet, han r inte s manlig. Invandrartjejer brukar vara mer intresserade av lite tuffare killar, ven om det inte alltid r till deras frdel.
Citera
2024-01-17, 21:53
Medlem
discomusens avatar
Oscar hade ngon typ av frgestund p din instagram idag dr han berttade att han r 25% iranier tydligen. Skrll! Ds mejra
Citera
2024-01-17, 21:54
Medlem
discomusens avatar
Oscar hade ngon typ av frgestund p din instagram idag dr han berttade att hans mor r halviranier tydligen. Skrll! Ds mejra
Citera
2024-01-17, 22:09
Medlem
Amanda till Sergio: Jag frestller mig att du r 1m lng och ser ut som Shrek!

inte lngt ifrn nd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in