2024-01-17, 22:26
Medlem
r det bara jag som tnker att oskar i love is blind kanske spelar fr bda lagen?🤔
Citera
2024-01-17, 22:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaegermisterz2.0
Nej du r nog trea p den bollen hrinne.
Citera
2024-01-17, 22:31
Medlem
Pruttkorviss avatar
Citat:

Nd, han r ju superfeminin
Citera
2024-01-17, 23:19
Citat:

Har aldrig fattar varfr folk bryr sig vad andra gr i sin snghalm. Har du inte typ tusen andra grejer i ditt liv att tnka p istllet? Jag kunde verkligen inte bry mig mindre om Oskar spelar fr bda lagen, vem bryr sig? Har en del bekanta som r homo och kunde verkligen inte bry mig mindre att de vill stoppa in den i en rv istllet fr fitta, bara de r bra vnner s.
Citera
2024-01-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det hller jag dremot med om, det r rtt synd om Oscar. Redan nr hon brjade kommer hans kldstil och "chinos" kndes det hnfullt.

Men ass ni fattar vl att du visar typ 1% p tv, och spoiler dom r ju gifta enligt ratsit
Citera
2024-01-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Orten tjejen borde har tnkt p att det kan vara svrt att gifta sig med ngon som inte har bott i frorten. Eftersom hon har hakat upp sig p detta. Eller har hon missuppfattat allt och trott att det bara r ortenkillar som ska dejta 👌

Vem r ortentjejen?
Citera
2024-01-18, 00:32
Medlem
Jag tror inte Oscar r gay, han r bara mjuk och mesig och lite lagom av sig. Sjukt att hon klagar p hans kldstil, han klr sig fint????
Citera
2024-01-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holaconsuela
Vem r ortentjejen?

Troligtvis Meira.

Hon tycker att hon r skitsnygg sjlv. Krde ngon 6-stegs hudvrd innan lggdags.
Tycker hon pminner om de dr tibetanska rvarna i Asien som ser s konstiga ut.
https://featuredcreature.com/wp-cont...betan+Fox2.jpg
Citera
2024-01-18, 02:25
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1
Den 12 januari 2024 har Love is blind Sverige premir p*Netflix. I Love is blind dejtar och frlovar sig singlar med varandra utan att ha sett varandra i verkligheten. Nr de till slut mts ska de bestmma sig fr om de vill fullflja relationen och gifta sig.

Utver flera amerikanska ssonger s har programmet ven spelats in i Japan och Brasilien.

Ett program som egentligen hade varit mer intressant om alla deltagare inte var normsnygga, men det ska bli intressant att se hur svenskarna tacklar detta. Och sjlvklart behver vi diskutera detta!

Tycker inte jag ser ngon som ens liknar snygg dr, men jag och min fru r ju vl ver genomsnittet.
Citera
2024-01-18, 09:19
Medlem
Citat:

P Instagram har n stllt frgan om han gillar killar men d svarade han "Nej"
Citera
2024-01-18, 09:53
Medlem
Chariters avatar
Jag ptvingades denna spa men fann den underhllande. Jag tyckte att Meira var otroligt vacker och hon verkade ocks vara smart och rolig. Jag sg henne som en vanlig stockholmstjej med invandrarbakgrund, allts fullt integrerad och vlutbildad d hon pratade perfekt svenska.

Efter avsnitt 4 sjnk hon dock rejlt. Hon frsker med den klassiska invandraroffermentaliteten vi och ni. Hade aldrig sett henne som en ortenbrud, vilket inte heller snubben gr. Det r enbart hon sjlv som skapar sina egna problem och enbart hon sjlv som stter sig i ett fack. Han r fullstndigt ofrstende nr hon babblar om att hon inte kommer passa in, att hon r en udda fgel osvosv. Hon klankar ner p snubbens fritidsintressen, hans trkiga svenneklder och har frutfattade och negativa meningar om hans vnner, enbart pga att de r etniska svenskar.

Jag blir provocerad nr en tjej som hon klankar ner p svenskar nr hon faktiskt bor i Sverige!?
Det r exakt det hr problemet som r stndigt terkommande i dagens samhlle. Hon vgrar och vill inte se sig sjlv som en svenne eftersom det r trkigt. Etniska svenska killar r mesiga och trkiga. Samtidigt r hon fdd och bosatt i Sverige och blar om att ingen accepterar en invandrarbrud. Jvligt frvirrande.

Snubben skiter fullstndigt i hennes bakgrund. Han ser henne fr den hon r och bryr sig inte verhuvudtaget om att hon rkar ha svart hr. Han kommer bli dumpad fr att hon r rasist.

Tips frn coachen: Sluta kalla medmnniskor fr svenskar eller svennar i nedltande ton nr ni r fdda i samma land och pratar samma sprk. Det r just den mentaliteten som bidrar till pararellsamhllen.
Citera
2024-01-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Jag ptvingades denna spa men fann den underhllande. Jag tyckte att Meira var otroligt vacker och hon verkade ocks vara smart och rolig. Jag sg henne som en vanlig stockholmstjej med invandrarbakgrund, allts fullt integrerad och vlutbildad d hon pratade perfekt svenska.

Efter avsnitt 4 sjnk hon dock rejlt. Hon frsker med den klassiska invandraroffermentaliteten vi och ni. Hade aldrig sett henne som en ortenbrud, vilket inte heller snubben gr. Det r enbart hon sjlv som skapar sina egna problem och enbart hon sjlv som stter sig i ett fack. Han r fullstndigt ofrstende nr hon babblar om att hon inte kommer passa in, att hon r en udda fgel osvosv. Hon klankar ner p snubbens fritidsintressen, hans trkiga svenneklder och har frutfattade och negativa meningar om hans vnner, enbart pga att de r etniska svenskar.

Jag blir provocerad nr en tjej som hon klankar ner p svenskar nr hon faktiskt bor i Sverige!?
Det r exakt det hr problemet som r stndigt terkommande i dagens samhlle. Hon vgrar och vill inte se sig sjlv som en svenne eftersom det r trkigt. Etniska svenska killar r mesiga och trkiga. Samtidigt r hon fdd och bosatt i Sverige och blar om att ingen accepterar en invandrarbrud. Jvligt frvirrande.

Snubben skiter fullstndigt i hennes bakgrund. Han ser henne fr den hon r och bryr sig inte verhuvudtaget om att hon rkar ha svart hr. Han kommer bli dumpad fr att hon r rasist.

Tips frn coachen: Sluta kalla medmnniskor fr svenskar eller svennar i nedltande ton nr ni r fdda i samma land och pratar samma sprk. Det r just den mentaliteten som bidrar till pararellsamhllen.

Helt rtt resonemerat! Riktigt bra sagt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in