2024-01-17, 14:17
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Emilia är ju sjukt ful och fet. Sen är hennes personlighet som en gammal kärring. Hon ser även 10 år äldre ut. Sen gör inte den där vidriga finska dialekten henne mer attraktiv.

Fet? Var är hon fet någonstans? Maken till platt mage. Hon? Fet?

Ful? Vet inte, tycker hon är alldaglig, genomsnittlig. Hon har lite Magdalena Andersson /Värmland /Finländska skogarna-looken.

Mogen? Ja? Och? Lillgammal? Kanske. Hon kanske har såpass mycket erfarenhet i livet att det kommer fram. Men hon har en vacker personlighet och det var den som Lukas kärade ner sig i. Så han är ytlig, korkad. Urk. Han är inte ens snygg. Smart mogen kvinna versus osmart omogen snubbe. Ja det kommer nog inte bli bröllop...
Citera
2024-01-17, 14:19
Medlem
[quote=Mjonjoka|87063472]Emilia är ju sjukt ful och fet. Sen är hennes personlighet som en gammal kärring. Hon ser även 10 år äldre ut. Sen gör inte den där vidriga finska dialekten henne mer attraktiv.

Hur i helvete får du henne till FET????? Ser vi samma program????
Citera
2024-01-17, 14:20
Medlem
Skampis avatar
Jag blir galen på Meira. Hur trög kan en person vara? Hon pratar med en snubbe som heter OSKAR som har perfekt Sthlm-dialekt, och så tror (hoppas!) hon att han kanske är invandrare med svart hår, ryamatta på ryggen, och Adidasbyxor? Haha men snälla?! Det fanns ju någon Milan med i början - hon kanske skulle valt honom? Uppenbarligen från Balkan och därmed troligtvis mer lik socioekonomisk bakgrund. Dock kanske Milan valde bort henne då Balkansnubbar brukar älska blondiner och med det namnet är Meira uppenbarligen från Mellanöstern.

För mig, som också råkar vara invandrare (dock från europeiskt land) och är uppvuxen i ett arbetarklasshem så är Oskar absolut en DRÖM. 100%. Han är skitsnygg, har utbildning, troligtvis fin barndom utan trauman och blir därmed en fin make och pappa till barnen, och så är han mjuk och snäll överlag. Jag fattar att tjejer på 25 år letar bad boys för de är omogna, men är man minst 30 och faktiskt vill ha en långvarig fin relation så är det snälla snubbar som har ordnad ekonomi som gäller. Jag hade bett honom berätta mer om seglingen och sedan börjat klä av mig samtidigt redan första eller andra kvällen... Meira är en idiot. Punkt slut.
Citera
2024-01-17, 14:25
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ful? Vet inte, tycker hon är alldaglig, genomsnittlig. Hon har lite Magdalena Andersson /Värmland /Finländska skogarna-looken.
Hehe där satte du huvudet på spiken! Hon har ett väldigt "grått" utseende som inte sticker ut. Hon ser hemskt tråkig ut bland de andra tjejerna som är lite mer piffiga ändå.

Emilia hade behövt lite mer smink, bättre hudvård (kanske lite botox), och via kläderna framhäva sin bästa sida (tighta byxor om rumpan är snygg, urringning om brösten är fina m.m.). Det lustiga är att Karolina som ratades av Lukas lider är samma syndrom men tvärtom. Hon är för mycket! Hon vore jättesnygg om hon färgade håret mer naturligt och körde med en modern lång page, lugnade sig med glitter och urringning, och även vågade vara lite mer mystisk och inte slänga mini-trosor omkring sig. Båda har potential men de utnyttjar det inte på rätt sätt...
Citera
2024-01-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Emilia är ju sjukt ful och fet. Sen är hennes personlighet som en gammal kärring. Hon ser även 10 år äldre ut. Sen gör inte den där vidriga finska dialekten henne mer attraktiv.

Men ja, hon har blivit så mycket trampad på i sina tidiga relationer att hon säkert skulle ge allt i en relation och vara en bra partner. Så ja hon är ju ett kap på det sättet. Men då får man stå ut med hennes utseende och dialekt också.

FET??????? ÄR DU SYNSKADAD??????
Citera
2024-01-17, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Jag blir galen på Meira. Hur trög kan en person vara? Hon pratar med en snubbe som heter OSKAR som har perfekt Sthlm-dialekt, och så tror (hoppas!) hon att han kanske är invandrare med svart hår, ryamatta på ryggen, och Adidasbyxor? Haha men snälla?! Det fanns ju någon Milan med i början - hon kanske skulle valt honom? Uppenbarligen från Balkan och därmed troligtvis mer lik socioekonomisk bakgrund. Dock kanske Milan valde bort henne då Balkansnubbar brukar älska blondiner och med det namnet är Meira uppenbarligen från Mellanöstern.

För mig, som också råkar vara invandrare (dock från europeiskt land) och är uppvuxen i ett arbetarklasshem så är Oskar absolut en DRÖM. 100%. Han är skitsnygg, har utbildning, troligtvis fin barndom utan trauman och blir därmed en fin make och pappa till barnen, och så är han mjuk och snäll överlag. Jag fattar att tjejer på 25 år letar bad boys för de är omogna, men är man minst 30 och faktiskt vill ha en långvarig fin relation så är det snälla snubbar som har ordnad ekonomi som gäller. Jag hade bett honom berätta mer om seglingen och sedan börjat klä av mig samtidigt redan första eller andra kvällen... Meira är en idiot. Punkt slut.

ÄNTLIGEN NÅGON SOM SÄTTER EXAKT ORDEN! TAAACK! Fattar inte hur hon inte kan se allt det fina Oskar har, jag är svartsjuk på henne hur hon får dejta honom och så blir han behandlad så här på det sättet
Citera
2024-01-17, 16:42
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hon är sjukt konstig och udda. Förstår inte vad piloten ser hos henne, han kan få en mycket bättre tjej. Hon talar så galet mycket om sin bakgrund, att han inte kan ”förstå” henne då han är svensk och att hennes familj inte skulle acceptera honom. Man börjar ju nästan undra om det är så enkelt att hon är rasist då hon verkar vara sjukt fokuserad på detta. Jag vet inte heller vad hon förväntade sig i kapseln när hon hörde hans röst, vad han jobbade med och vad han hette. Hur kunde hon tro att hon skulle möta en blattekille som säljer knark på torget? Sedan tycker jag att det är väldigt ignorant att påstå att han aldrig kan förstå hennes utanförskap hon upplevt. Bara för man är svensk så betyder det inte att man aldrig upplevt någon form av utanförskap eller mobbning. Helt bisarrt påstående av henne.

Herregud det är ju så jävla tydligt att Meira letar efter alla anledningar att dissa Oscar utan att behöva säga rakt ut "jag är inte attraherad av dig." Tror inte hon hoppades på en blatte, hon är bara inte attraherad av Oscar.
Citera
2024-01-17, 16:56
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Fet? Var är hon fet någonstans? Maken till platt mage. Hon? Fet?

Mogen? Ja? Och? Lillgammal? Kanske. Hon kanske har såpass mycket erfarenhet i livet att det kommer fram. Men hon har en vacker personlighet och det var den som Lukas kärade ner sig i. Så han är ytlig, korkad. Urk. Han är inte ens snygg. Smart mogen kvinna versus osmart omogen snubbe. Ja det kommer nog inte bli bröllop...

Oj, här haglar fördomarna fritt. Du spårade ur lite i slutet.
Lukas är objektivt sett snygg, du kan inte säga något annat. Sen att han är ytlig? Är ju ingen hemlighet att det måste finnas en fysisk attraktion i ett förhållande. Man behöver inte slänga sig med ord som ”korkad” för det. Förutsätter att du inte går alls på utseende och kan kära ner dig i varje människa mellan 18-90 på denna jord då. Annars är du ytlig

Sedan vet jag inte om hennes personlighet är så trevlig. ”Jag är ett kap!!” är inte ett citat som osar ödmjukhet.
Citera
2024-01-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Herregud det är ju så jävla tydligt att Meira letar efter alla anledningar att dissa Oscar utan att behöva säga rakt ut "jag är inte attraherad av dig." Tror inte hon hoppades på en blatte, hon är bara inte attraherad av Oscar.

Hon är ju tydligen inte riktigt frisk.... Som behandlar en person på det sättet
Citera
2024-01-17, 17:05
Medlem
Meira är så äcklig, vilken bitch.
Citera
2024-01-17, 17:07
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vintergatan2022
Hon är ju tydligen inte riktigt frisk.... Som behandlar en person på det sättet

Det håller jag däremot med om, det är rätt synd om Oscar. Redan när hon började kommer hans klädstil och "chinos" kändes det hånfullt.
Citera
2024-01-17, 17:15
Medlem
Cristuphers avatar
https://nyheter24.se/noje/tv/1227508...-blind-sverige

Sergios inkomst är 400 kr på ett år, måste jobba svart?

Oskar verkar tjäna bäst med strax över 60k i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in