2024-01-15, 01:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Försökt hänga med men fyfan...
Vad är det med alla människor som använder sig av engelska ord i varannan meningsuppbyggnad?
Det osar osäkerhet i mitt tycke när någon försöker låta världsvan och internationell för att ge sina vaga åsikter något större tyngd i form av engelska ord.
Särskilt ifrån slisken Sergio och en del av tjejerna.

En annan sak jag önskar inför framtiden är om varje person innan de får se sina respektive efter poddarna är att de får beskriva för en AI eller tecknare hur de tror att personen på andra sidan ser ut utifrån deras samtal, röst, och känslor.
För att sen se hur stora skillnader det är från deras fantasier gentemot verkligheten.

Fasen så bra idé med AI-grejen!!!!! Hade varit skitkul att se ju..synd att det inte är med.
Citera
2024-01-15, 01:59
Medlem
Ridnes avatar
Varför verkar folk upprörda över att Lucas inte tänder på Emilia men verkar ok med att Katja inte tänder på Christoffer? Nån skrev att Lucas till och med kanske var homo pga det....löjligt!
Klart att kärleken INTE är blind. Vi alla har preferenser och även hangups på vissa dofter, utseenden och uppförande. Inget man kan belasta deltagarna för om de inte finner varandra attraktiva. Den enda jag stör mig på gällande det är som sagt Rasmus eftersom han ser ut som en påse skridskor själv men letar Miss Universum
Citera
2024-01-15, 06:05
Medlem
Är det inte lite konstigt att Sergio titulerar sig som yrke fotbollstränare. Inte kan väl han få betalt för de uppdrag han har?
Han kanske fick en minimilön i Barcelona men kan väl inte få det nu, man skall väl ange det yrke man har nu och inte det man haft.
Citera
2024-01-15, 08:24
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Vilket koncept har störst chans till kärlek. Det här, eller "Naked Attraction" vilket är lite motsatsen.
Citera
2024-01-15, 08:26
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Den enda jag stör mig på gällande det är som sagt Rasmus eftersom han ser ut som en påse skridskor själv men letar Miss Universum
Vet inte om jag direkt tycker Krissie ser ut som miss universum. Tycker snarare hon ser extremt sliten och drogberoende ut.
Citera
2024-01-15, 08:49
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Ni fattar att allt är fake hoppas jag.
På vilket sätt är det fake?
Skådespelare?
Regisserade samtal?
Folk som är med bara for att bli C-kändisar?

Jag tror inte det är fejk men duktigt styrt av produktionen samt att några som är med ser det som en reklamtavla.
Citera
2024-01-15, 09:05
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Genomled 1,5 avsnitt men stängde sen av. Dom vet inte vad dom ska hitta på längre och jag tror det mesta är regisserat. Vem fan blir kär i någon som suttit och snackat bakom en vägg. Sjukt och helt ointressant program.
Desperata 30+ are som ingen annan vill ha... Ingen ser ju något ut för världen, förmodligen tråkiga och/eller omöjliga personligheter också. Att fläka ut sig i TV är deras sista chans...
Citera
2024-01-15, 09:06
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Vilket koncept har störst chans till kärlek. Det här, eller "Naked Attraction" vilket är lite motsatsen.
I så fall skulle jag säga "Naked Attraction". Det är i alla fall folk som vågar något...
Citera
2024-01-15, 09:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vet inte om jag direkt tycker Krissie ser ut som miss universum. Tycker snarare hon ser extremt sliten och drogberoende ut.

Ja nu "dög" hon ju tydligen i den fulländade Gudens ögon iallafall, men håller med dig ang. Krissie
Citera
2024-01-15, 10:03
Medlem
KrossedOuts avatar
Har tackvare denna tråd äntligen fått ett ord för ett speciellt utseende - köttigt ansikte. Tack!
Citera
2024-01-15, 11:10
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Märkligt att Christoffer och Catja inte verkar ha snackat om deras respektive klädstilar och frisyrer, och om vilken typ av utseende dom tänder på.

För Catja sa ju sen att hon bara dejtat sportkillar, och var väldigt ovan vid killar med Christoffers Kenta Gustafsson-look.

Hon hånade ju dessutom, med all rätt, mönstret på hans bandana samt solfjädern hon fick i gåva.

Vem fan går runt i bandana, förresten?

Catja är för övrigt ganska lik Katy Perry.

Jag tyckte Christoffer var rätt snygg, och har dessutom en toppen personlighet. Hade gärna "gått ut" med honom från poddarna. Han är ju lätt det bästa alternativet av alla snubbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Ja, han är ju nästan helt flint men väljer ändå att försöka sig på nån slags buzzcut eller undercut vad det nu heter. Problemet är att det han sparar upptill är bara fjun. Han skulle tjäna mycket på att raka hela skallen eller köra några mm rätt över.

Edit. Sorry jag tänkte på Johan
Johan behöver på allvar raka huvudet, inte ok att ha den frisyren när man är 33 (?). Han kör ju Homer Simpson style.

Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Försökt hänga med men fyfan...
Vad är det med alla människor som använder sig av engelska ord i varannan meningsuppbyggnad?
Det osar osäkerhet i mitt tycke när någon försöker låta världsvan och internationell för att ge sina vaga åsikter något större tyngd i form av engelska ord.
Särskilt ifrån slisken Sergio och en del av tjejerna.

En annan sak jag önskar inför framtiden är om varje person innan de får se sina respektive efter poddarna är att de får beskriva för en AI eller tecknare hur de tror att personen på andra sidan ser ut utifrån deras samtal, röst, och känslor.
För att sen se hur stora skillnader det är från deras fantasier gentemot verkligheten.

Jag tror det är rätt vanligt när man inte kan hitta en svensk motsvarighet till ett uttryck. Det händer mig och mina vänner i samma ålder ganska ofta.

Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Instämmer, jag tror Christoffer och Catja kunnat få till det om han inte var för snäll.

Lucas och Amanda är utseendemässigt en match, men uppenbart har de ju inte klickat när de snackat.

Tror inte Sergio skulle matchat med ngn annan. Jag uppfattar dock Amanda som smart så vet inte var,fr hon föll för ju st Sergio av alla.

Oscar, Guy tror jag inte men tror hans år som mobbad gjort att han vill sticka ut så lite som möjligt, alldaglig, vill klä sig som alla andra, ha villa Volvo och 2,5 barn.
Hade hon inte varit så fördomsfull hade de varit en bra match.
Jag får för mig att hon vill ha ngn invandrarkille som är mäklare eller dylikt.

Oscar är ett bra kap för vem som helst. Pilot, finansbranschen, bor säkert i innerstan. Snubbar som Oscar hade för 20 år sen varit räddningen för Meira från Afghanistan (om hon fortfarande bodde där). Synd att Meira så öppet hittar på alla tänkbara ursäkter för sin oattraktion gentemot honom. Han blir ju inte självsäkrare för det.

Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Tycker han ser bra ut i sin manbun.

Definitely.

Citat:
Ursprungligen postat av Karman
I så fall skulle jag säga "Naked Attraction". Det är i alla fall folk som vågar något...

Naked Attraction är ju uppenbart fake.
Citera
2024-01-15, 11:47
Medlem
Kersers avatar
Krissie älskar ladd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem