Citat:
Ursprungligen postat av
timpani
Märkligt att
Christoffer och
Catja inte verkar ha snackat om deras respektive klädstilar och frisyrer, och om vilken typ av utseende dom tänder på.
För Catja sa ju sen att hon bara dejtat sportkillar, och var väldigt ovan vid killar med Christoffers
Kenta Gustafsson-look.
Hon hånade ju dessutom, med all rätt, mönstret på hans bandana samt solfjädern hon fick i gåva.
Vem fan går runt i bandana, förresten?
Catja är för övrigt ganska lik
Katy Perry.
Jag tyckte Christoffer var rätt snygg, och har dessutom en toppen personlighet. Hade gärna "gått ut" med honom från poddarna. Han är ju lätt det bästa alternativet av alla snubbar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dunka
Ja, han är ju nästan helt flint men väljer ändå att försöka sig på nån slags buzzcut eller undercut vad det nu heter. Problemet är att det han sparar upptill är bara fjun. Han skulle tjäna mycket på att raka hela skallen eller köra några mm rätt över.
Edit. Sorry jag tänkte på Johan
Johan behöver på allvar raka huvudet, inte ok att ha den frisyren när man är 33 (?). Han kör ju Homer Simpson style.
Citat:
Ursprungligen postat av
kaktjuven
Försökt hänga med men fyfan...
Vad är det med alla människor som använder sig av engelska ord i varannan meningsuppbyggnad?
Det osar osäkerhet i mitt tycke när någon försöker låta världsvan och internationell för att ge sina vaga åsikter något större tyngd i form av engelska ord.
Särskilt ifrån slisken Sergio och en del av tjejerna.
En annan sak jag önskar inför framtiden är om varje person innan de får se sina respektive efter poddarna är att de får beskriva för en AI eller tecknare hur de tror att personen på andra sidan ser ut utifrån deras samtal, röst, och känslor.
För att sen se hur stora skillnader det är från deras fantasier gentemot verkligheten.
Jag tror det är rätt vanligt när man inte kan hitta en svensk motsvarighet till ett uttryck. Det händer mig och mina vänner i samma ålder ganska ofta.
Citat:
Ursprungligen postat av
WallabeJoy
Instämmer, jag tror Christoffer och Catja kunnat få till det om han inte var för snäll.
Lucas och Amanda är utseendemässigt en match, men uppenbart har de ju inte klickat när de snackat.
Tror inte Sergio skulle matchat med ngn annan. Jag uppfattar dock Amanda som smart så vet inte var,fr hon föll för ju st Sergio av alla.
Oscar, Guy tror jag inte men tror hans år som mobbad gjort att han vill sticka ut så lite som möjligt, alldaglig, vill klä sig som alla andra, ha villa Volvo och 2,5 barn.
Hade hon inte varit så fördomsfull hade de varit en bra match.
Jag får för mig att hon vill ha ngn invandrarkille som är mäklare eller dylikt.
Oscar är ett bra kap för vem som helst. Pilot, finansbranschen, bor säkert i innerstan. Snubbar som Oscar hade för 20 år sen varit räddningen för Meira från Afghanistan (om hon fortfarande bodde där). Synd att Meira så öppet hittar på alla tänkbara ursäkter för sin oattraktion gentemot honom. Han blir ju inte självsäkrare för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
WallabeJoy
Tycker han ser bra ut i sin manbun.
Definitely.
Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
I så fall skulle jag säga "Naked Attraction". Det är i alla fall folk som vågar något...
Naked Attraction är ju uppenbart fake.