2024-01-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kristoffer växte nyss i mina ögon, verkligen! Äntligen står han upp för sig själv lite.

"Vad fan vill en kvinna ha?" är ett citat jag frågat mig själv ofta i dejtinglivet. Bra sagt Kristoffer!

Jag är kvinna, men jäklar vad han gjorde det bra Christoffer. Helt rätt. Både gesten han gjorde där. Och ja, jag ställer mig också frågan "Vad fan vill en kvinna ha?". Christoffer behöver lära sig att inte ge mer än han får, till nästa förhållande. Han gav 100% till Catja hela tiden, men hon gav inte lika mycket tillbaka. Total obalans, och den obalansen bara växte mellan dem. Jag hoppas att han snart träffar en kvinna som matchar honom. Det borde han göra, han gav så bra intryck i den här serien.
Citera
2024-01-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Det är Sergio som var åtalad för misshandel men inte dömd.

Vet du något om den påstådda graviditeten?
Citera
2024-01-19, 20:28
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Någon mer info du sitter på?

Citera
2024-01-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Någon mer info du sitter på?
Det ska tydligen ligga långt tillbaka i tiden, december 2015.
Citera
2024-01-19, 20:30
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kristoffer växte nyss i mina ögon, verkligen! Äntligen står han upp för sig själv lite.

"Vad fan vill en kvinna ha?" är ett citat jag frågat mig själv ofta i dejtinglivet. Bra sagt Kristoffer!

Kristoffer må vara en fin person enligt dig. Har du tänkt på att han är väldigt naiv och blåögd?! Han är nästan lite för desperat kärleksfull och snäll många gånger.
Citera
2024-01-19, 20:33
Medlem
Så mkt tveksamheter till höger och vänster. Att dom ens funderar på att gifta sig...
Citera
2024-01-19, 20:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getingfalc
https://sverigesradio.se/artikel/lov...sshandel-av-ex

Tippar på att det är Sergio eller Rasmus?

Personen är friad så vad finns det då att gnälla om?

"En deltagare i Netflix-succén ”Love is blind Sverige” var tidigare åtalad för misshandel av en tidigare partner, något som P3 Nyheter var först med att rapportera om.

Deltagaren nekar till brott och har friats i rätten"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...castingprocess

Är man friad så är man oskyldig.
Citera
2024-01-19, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag är kvinna, men jäklar vad han gjorde det bra Christoffer. Helt rätt. Både gesten han gjorde där. Och ja, jag ställer mig också frågan "Vad fan vill en kvinna ha?". Christoffer behöver lära sig att inte ge mer än han får, till nästa förhållande. Han gav 100% till Catja hela tiden, men hon gav inte lika mycket tillbaka. Total obalans, och den obalansen bara växte mellan dem. Jag hoppas att han snart träffar en kvinna som matchar honom. Det borde han göra, han gav så bra intryck i den här serien.

Verkligen! I början tyckte jag han var en typisk toffel och simp som gjorde allt för att få Cajsa att gilla henne men nu i slutet har han verkligen ändrat sig och blivit mer manlig!
Citera
2024-01-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Personen är friad så vad finns det då att gnälla om?

"En deltagare i Netflix-succén ”Love is blind Sverige” var tidigare åtalad för misshandel av en tidigare partner, något som P3 Nyheter var först med att rapportera om.

Deltagaren nekar till brott och har friats i rätten"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...castingprocess

Är man friad så är man oskyldig.

Det betyder ju inte att man inte gjort det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Men Christofer kör på för mycket med sina komplimanger och det blir bara jobbig efter ett tag.
Exakt, de är inte genuina. Han försöker vara en snäll kille så att det blir inställsamt.
Citera
Citat:
Kristoffer må vara en fin person enligt dig. Har du tänkt på att han är väldigt naiv och blåögd?! Han är nästan lite för desperat kärleksfull och snäll många gånger.

Han var det i början men om du ser de senaste avsnitten så har han ändrat sig totalt och står upp mer för sig själv.
Är inte du upptagen att fundera på vilka manliga deltagare som är bögar föresten? Det verkar vara ett ämne som ligger dig nära om hjärtat.
Citera
2024-01-19, 20:43
Medlem
Citat:
Är du korkad eller? Christopher är ju den mäst normala person i detta program.. 😂
Icke. Han är läskig. Hans sätt att kasta iväg den där ringen och blänga. Usch. En sådan där som manipulerar känslomässigt för att folk ska få dåligt samvete. Bra att hon drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in