Citat:
Ursprungligen postat av
herr.pangkaka
Är ju inte säkert att jag behöver pissa men är ju obevakat isf så om man pissar jättelite sen tar från toastolen borde ju lösa det
Förstår inte riktigt hur du menar, men jag kör också så. Det är speglar på väggarna och dom kan titta in genom ett fönster i toalettdörren men jag brukar påstå att jag har väldigt svårt att lämna urinprover av flera anledningar och att jag inte kan pissa på beställning även om jag behöver pissa, vilket jag egentligen inte har särskilt svårt för alls, men många har överseende med det och brukar då kolla bort eller i bästa fall lämna rummet så länge.
Då brukar jag pissa pyttelite i muggen och späda ut resten med vatten. Det finns hundratals såna små knep, men det funkar inte alltid. När jag bodde på ett hvb hem för ett par år sedan så visste dom att en kille alltid pissade i en snusdosa åt oss så införskaffade dom muggar som mätte ut temperaturen, ph-värden och allt sånt där. Jag lämnar på något slags stödboende där det är många slitna gubbar och sånt som bara vill få det gjort så snabbt som möjligt så dom kan dra och fortsätta med sitt efter.