2015-10-14, 22:01
Medlem
GulCitrons avatar
hur länge pissar man positivt på 10st diazepam 10mgare?
2015-10-14, 22:33
Medlem
Grudrunschyman96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rellan-15
Tack för ditt svar. Ungefär vad jag trodde.

Drack du massa vatten innan?

Nja alltså jag tänkte inte så mycket på saken eftersom jag var ganska säker på att det skulle bli negativt (Man behöver inte manipulera prover om man röker så pass små mängder med drygt en vecka tills nästa urinprov)
Det viktigaste då är bara att man pissar hemma i toan det första man gör när man stiger upp eftersom det urinet innehåller mer Thc som samlats i urinblåsan under kvällen.
2015-10-15, 02:28
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron

Diazepam har en väldigt lång halveringstid, om du tog alla vid ett tillfälle så går dom givetvis ut snabbare.

Svårt att säga men minst en vecka kan jag tänka mig.

MVH.
2015-10-15, 05:01
Medlem
swimmingpools avatar
Hur lång tid för att spår av en spliff med grön haze är borta? 3 veckor?
Senast redigerad av swimmingpool 2015-10-15 kl. 05:03.
2015-10-15, 08:02
Medlem
AlfaRomeo159s avatar
Hallå, skulle behöva lite hjälp!

Jag rökte senast för exakt tre veckor sen igår. Då var det en gås på ca 0.5g. Rökte även två gånger tidigare, inom en vecka. Ganska små mängder,
0.3 kanske, standardhasch. Innan dess var jag helt ren.

Jag lämnade kissprov igår som skickas på analys. Hur tror ni det kommer gå?
Ska tillägga att jag tränar minst två gånger i veckan och är normalbyggd. 175 cm lång och väger strax under 70kg.
2015-10-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Hur lång tid för att spår av en spliff med grön haze är borta? 3 veckor?
Svårt o säga alltså, väldigit individuellt. 3 veckor så skulle jag garantera dig det är ur systemet om du bara rökt EN spliff (grön haze/hasch or not spelar ingen som helst roll btw...)

har du däremot rökt dagarna/veckorna innan osv så blir allt längre.

Skulle säga 1 spliff och INGET annat med en hög kroppsmetabolism = 1vecka så syns det inte på provsticka om bara dricker jävligt mycket. Men det är lite o chansa såklart. Så lägg på lite extra på det för o vara säker.

Jag undrar om man testar efter AAS vid standard provstickor?

Blviit testad med en sticka som är väldigt lik denna: http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.xn--vrdcentralen-tcb.se/apoteket/thumb.php%253Fsrc%253D../panel/product/41drogtest1.jpg%2526h%253D400%2526w%253D350%2526q% 253D100&imgrefurl=http://www.xn--vrdcentralen-tcb.se/apoteket/more/Drogtest&h=400&w=350&tbnid=0-xWb-nxWAo1eM:&docid=_43hFJm-cMT24M&ei=CIAfVubEB8GSsgHXxpfwDg&tbm=isch&ved=0CCI QMygDMANqFQoTCObo77qixMgCFUGJLAodV-MF7g&biw=1876&bih=1022

Alltså det var 5 olika saker som den hade olika "+" för, blev båda +'en ifyllda = negativt
bara ena ifylld = positiv

Som jag fattat det kollar man väl mer specifikt efter droger (är för min ADHD dom testar) och inte anabola? Dessutom är det enbart Testosteron jag ska ha i mig, är väl inget som kan ge utslag bara sådär på en sticka... eller?
2015-10-15, 14:43
Medlem
McBrowns avatar
Tjena allihopa, har rökt ungefär 5-6 gånger i månaden i 1 år nu. Har varit ren i 2 veckor och ska pissa imorgon och har inte fått någon förberedelse inför detta testet. Tror ni jag klarar mig? Mvh mcbrown
2015-10-15, 19:19
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McBrown
Tjena allihopa, har rökt ungefär 5-6 gånger i månaden i 1 år nu. Har varit ren i 2 veckor och ska pissa imorgon och har inte fått någon förberedelse inför detta testet. Tror ni jag klarar mig? Mvh mcbrown

Svårt att säga men jag tycker du ska förbereda dig mentalt på att du kommer vara positiv. Tyvärr!

Dock så är det väldigt inviduellt men som sagt förbered dig på att vara positiv.
2015-10-15, 22:49
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron

Omöjligt att besvara, väldigt individuellt. Två saker jobbar mot dig, lååång halveringstid, samt även lång halveringstid på de spårbara metaboliter som är så speciellt för diazepam. I värsta fall 20-25 dagar, i bästa fall mha av lite dirty tricks 5 dagar.
2015-10-16, 11:03
Medlem
Grudrunschyman96s avatar
Tror ni det är möjligt att röka en holk med minimalt brunt (Inte mer än 0.5g) varje måndag direkt efter ett urinprov för att sedan vara ren runt 7-8 dagar tills nästa urinprov och komma undan med det utan att manipulera provet?
2015-10-16, 14:21
Medlem
wanakois avatar
Ni som säger att "det är kört" "du klarar det inte" till folk borde inte finnas på detta forum..

Jag röker kanske 1-2 holkar om dagen (Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag) Och pissar på måndagar och klara mig galant

Dagen innan provet dricker jag 2 liter på kvällen sen går jag upp vanligt runt 8 och drar i mig en och en halv liter på cirka en halvtimme och fortsätter att dricka vatten fram tills jag pissar och på den tiden dricker jag cirka 7 liter. 2.5h innan pisset äter jag 15 stycken b-vitamin komplex (Finns på ica)
Mitt piss skickas på analys och dom kollar endast kreatin nivån om pisset ser ut som vatten

Detta funkar för mig sen finns det säkert folk som skulle faila även om de drack 50 liter innan men men försök oavsett vad folket säger.
2015-10-16, 15:20
Medlem
Redlinezs avatar
Hur länge sitter 200mg tramadol i kroppen?
Tänkte softa nu nån dag.

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in