2009-02-08, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Vilken tid tog du det i fredags?

Om du tog det tidigt så tror jag du klarar dig.

Lycka till.

Nån gång runt 1 på natten
2009-02-08, 16:44
Medlem
skinstas avatar
ungefär hur lång tid tar det för cannabis att komma ut i pisset?
2009-02-08, 17:12
Medlem
Martors avatar
ger Lyrica nagra utslag i prover?
2009-02-08, 19:10
Medlem
DJRadiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJRadium
Har en fråga angående en läkarmottagning som jag ska till den 11 februari. Jag ska börja drogtestas för att få behålla mitt körkort och undrar om drogtesterna börjar direkt när man kommer dit. Rökte senast sista december, och det hade inte varit helt fel att få lite extra tid innan helvetet bryter ut.

Råkade skriva fel, jag rökte senast den sista januari, vilket betyder att jag har haft 11 dagar på mig att bli ren. Därför undrar jag om drogtesterna börjar direkt när man kommer till läkaren.
2009-02-08, 20:19
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinsta
ungefär hur lång tid tar det för cannabis att komma ut i pisset?

Hur mycket har du rökt? hur länge?
2009-02-08, 20:20
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengsomensnut
Nån gång runt 1 på natten

Jag skulle försöka skjuta upp på prover nån dag om det går, annars så är det bara att dricka massa vatten.
2009-02-09, 02:10
Medlem
drakflygares avatar
Tjo. Tänkte fråga om citodon kan förväxlas med oxycontin på något sätt när man lämnar pisseprov? Alltså ser man skillnad på oxycontin och citodon om man lämnar ett prov hos soc som skickas till lab?
2009-02-09, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Jag skulle försöka skjuta upp på prover nån dag om det går, annars så är det bara att dricka massa vatten.

Klarade mej ändå tack vare koltabletter och att jag pissade oerhört mycket under fredagen och lördagen
2009-02-09, 23:48
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengsomensnut
Klarade mej ändå tack vare koltabletter och att jag pissade oerhört mycket under fredagen och lördagen

Nice.
2009-02-10, 09:50
Medlem
Sant att cb inte syns på salivtest?

Är det sant att Cannabis inte syns på salivtest? Och hur gör man i så fall för att få det att funka? Desperat!
2009-02-10, 14:40
Bannlyst
Basta...

Hjälper basting mycket när man ska förbränna fett som innehåller avfallsämnen efter THC?
Hur långt tid ska man basta per dag?
--->
CITAT:
Vad innehåller svett?
Svett består till 99,5 procent av vatten. Resten är mest salt från kroppen. Om man svettas riktigt mycket kan man bli av med upp till 30 gram salt per dygn. Det låter kanske inte så mycket, men om du tänker på att en människa bör äta 3-5 gram salt per dygn, så är det en hel del. Vätskan och saltet som man förlorar behöver kroppen få tillbaka och därför blir man törstig när man svettas mycket.
CITA2:
Svettkörtlarna har en viktig funktion i regleringen av kroppstemperaturen. Den svett som avdunstar ger en avkylning på hudens yta. Svettkörtlarna är utsöndringsorgan för avfallsprodukter och vätska. Svetten innehåller vatten och flera avfallsämnen.
---->
Är det bara vatten eller är det fett man förbränner när man bastar?
Asså man svettas ju mera när man bastar än tränar vad är bättre? KOMBINERA?
2.5 G CB hur snabbt kan jag bli ren Om jag kombinerar dessa varje dag i ca 6 dagar och sen gör inget de sista 3 dagarna?
2009-02-10, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Är det sant att Cannabis inte syns på salivtest? Och hur gör man i så fall för att få det att funka? Desperat!

Syns gör det men det syns inte 12-24 timmar efter du rökt Jag rökte tisdag kväll och var ren på salivprov torsdag morgon så det stämmer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in