2015-09-21, 18:40
Medlem
Min sambo ska lämna p-prov i övermorgon o min fråga e om de går att smula ner lite Sub i de så att de rean pinket blir positivt? Har även hört att man ska kunna ta en Sub i munnen i när den börjat smälta så kan man spotta ut lite o blanda. Någon som vet? Tacksam till rusen för många svar!!!
2015-09-21, 19:05
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlemike
Min sambo ska lämna p-prov i övermorgon o min fråga e om de går att smula ner lite Sub i de så att de rean pinket blir positivt? Har även hört att man ska kunna ta en Sub i munnen i när den börjat smälta så kan man spotta ut lite o blanda. Någon som vet? Tacksam till rusen för många svar!!!

Inget svar på din fråga men, varför ska du göra din sambos urin positivt så att hen torskar?
2015-09-21, 22:16
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Inget svar på din fråga men, varför ska du göra din sambos urin positivt så att hen torskar?

Mycket relevant fråga! Låter jävligt lågt imho....
2015-09-22, 05:15
Medlem
Tjena!

Är lite orolig eftersom jag fick ett brev i eftermiddags om att jag ska in och pissa på Fredag. Anledningen till denna oro är att jag i Lördags kväll delade på 2 joints med 2 polare. Rökte även en joint med en polare för 3 veckor sedan. Detta är det enda knarket som jag har intagit det senaste halvåret, om man bortser från alkohol. Tänkte då av säkerhetsskäl försöka fuska till det lite så att man inte torskar dit.

Läste i trådstarten att man kan "hydrera sig" för att slippa undan. Vet inte om detta är nödvändigt då jag inte knarkat på så mycket den senaste tiden, men tänkte göra det ändå för säkerhets skull!
Har även (tror jag) kreatin kvar från tiden då jag gymmade. Detta lär fungera för att öka kreatinet i urinet? B-vitaminer får jag ta och införskaffa också. När intar jag kreatin samt B-vitamin? 1 timme innan provet?

188 cm, 81kg.

Önska mig lycka till
2015-09-22, 08:27
Medlem
ReVarres avatar
Ska pissa om ca 2½ vecka och gjorde rökte igår.. Idag har jag slängt allt som är kvar för det kändes bara fel och jag oroar mig bara inför vad jag gör och hur dumt det var. Jävla idiot man är. Nu måste jag veta om jag kan bli ren på den här tiden? Jag har knappt något fett på kroppen, är jävligt mager och tränar, dock inte stenhårt alltid. Tänk er 63 kg på en 185 lång kille..

Två frågor:
  • Nämn en välbeprövad och billig fake-urin produkt? Funkar ens dessa? Någon som testat?
  • Kan jag hinna bli ren på 2½ vecka? Innan har jag rökt dagligen sen uppehåll på en vecka ca sen rökte jag 3-4 dagar i sträck och nu är jag ren igen 2½ vecka tills provtagning, kommer träna så mycket jag kan och dricka vatten + hydrera tills provet.
2015-09-22, 14:16
Medlem
Hallå, tog tjo föra onsdagen och i morgon ska jag pissa. Så har vart ren en vecka, komma det synas på pisse prov i morgon?. Har hört att tjo ska gå ut på 3-4 dagar. Tog runt 1g jag är 30år väger 96kg 170cm lång. Tacksam för svar =)
2015-09-22, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Hallå, tog tjo föra onsdagen och i morgon ska jag pissa. Så har vart ren en vecka, komma det synas på pisse prov i morgon?. Har hört att tjo ska gå ut på 3-4 dagar. Tog runt 1g jag är 30år väger 96kg 170cm lång. Tacksam för svar =)

Är nästan 100% säker att du är ren, om du nu inte har en sjukt dålig metabolism.

Lycka till!
2015-09-22, 18:40
Medlem
Psyktabus avatar
Är tiden här korrekt?

http://imgur.com/Zf0NouZ
2015-09-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Är nästan 100% säker att du är ren, om du nu inte har en sjukt dålig metabolism.

Lycka till!

Ok, tack för svar. =) då behöver jag inte vara orolig.
2015-09-22, 19:21
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Ok, tack för svar. =) då behöver jag inte vara orolig.

Jag kan också intyga att du med största sannolikhet kommer att vara ren
2015-09-22, 21:47
Medlem
hitmanneds avatar
Någon som vet ett bra prov som man kan beställa hem från nätet eller köpa någonstans för THC?

Hur mkt kostar det att pissa inom staten om man skippar tester från internet?

Vill bara kolla om jag är ren.
2015-09-22, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazn

Nej hon ska vara positiv på Sub men tagit annat då behöver veta om man kan smula ner lite Sub i rent urin så hon inte knasar!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in