2015-02-16, 12:56
Medlem
mayhemorders avatar
Jag håller på att kliva av 1,5 år på subutex. Har tänt av opiater, längre o starkare än så, men hör upp grabbar, det blir värre o värre varje gång. Subutex är första gången för mig. Gått 16 dagar uta sub nu. Första veckan kompenserade jag med tramadol o xanor dagligen. Tog min sista dos på måndagen, och va positiv. Handlande om ganska höga doser. Veckan som gått har jag varit helt ren mellan måndagen tills igår, då jag skicka i mog 5 mg xanor o 500 tramdol. Startade även morgonen idag måndag med 300 mg tramadol o 3 mg axanor. Ska lämna urinprov på fredag. Har en seg metabolism, så vet att mitt sitter i nån dag längre. Går jag på halveringstider, borde jag va ren.

Va tror ni? Nåt tips för att få det att lämna kroppen? Varit med alldeles för länge, och behöver verkligen hjälpen att sluta. Är sån jävla torsk på opiater. Nu kan jag få behandling, bara jag visar min goda vilja först. Tända av på egen hand. Säger en del om min regions okunskap om opiatmissbruk, men men.

Tacksam för alla tips o svar.
2015-02-16, 17:28
Medlem
KneKhis avatar
Lämnade ett blodprov åt polisen idag, i torsdags rökte jag en spliff på kvällen och i fredags rökte jag 2 spliffar på förmiddagen. Blodprovet togs ganska exakt 75h efter den sista spliffen.
Tror ni att jag klarar mig?
2015-02-16, 20:41
Medlem
mayhemorders avatar
Moderatorer som CP3 o annat, hänvisar en till dom klistrade trådarna. Tack för tipset, här verkar det krylla av folk som vill hjälpa en. Tacka vet jag när flashback va flashback, o inte det möget det blivit till idag.

Ps: Hur länge sitter kodein i pisset?
2015-02-17, 06:13
Medlem
hejsan,

Jag tog två stycken iktorivil 2mg i söndags den 15:e, och nu planerar jag att köra bil till jobbet nästa veckan, kommer mitt blod/piss vara rent när jag sätter mig i bilen 6 dagar efter intag? Vill verkligen inte åka dit på en drograttfylla.
2015-02-17, 21:19
Medlem
Snubben1s avatar
Hej, har en fråga, syns Bk-2cb på urinprov? ifall det syns hur länge syns det om man tar det bara en gång? Mvh
2015-02-17, 22:34
Medlem
KottonmouthKings avatar
Finns det någonstans man kan köpa en standard sticka utan att behöva beställa en online?
2015-02-18, 00:35
Medlem
oscaarjonnes avatar
Ska göra drogtest hos Akzo Nobel snart, någon som har arbetat där so mvet vilken typ av test dom använder sig av??
2015-02-18, 13:35
Medlem
oscaarjonnes avatar
Vet inte hur det är med opiater men för att påskynda förbränning så att sägs så kan du träna kondition , löpning till exempel för att få ut skiten, vet att de fungerar med CB så det är väl värt ett försök?
2015-02-18, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det syns inte.
Hoppas du har rätt.

Jag pissade igår, och det skulle ta upp till en vecka att få svar. Jag återkommer när jag vet hur det gick!
2015-02-18, 17:18
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
Jag satt och funderade lite på detta med drogtester och så.

Jag skall in på Vårdcentralen på fredag.
Det handlar om mitt psykiatriska mående, och har ingenting med droger att göra.
Däremot har jag missbruk i min anamnes, och har i mina journaler flera noteringar av både benso och alkoholmissbruk.

Detta var många år sedan.

Nu undrar jag, kanske lite generellt..

Nu på fredag, kommer dom garanterat ta prover, levervärden, med mera - men såklart för att kolla hur min kropp mår. Jag går ju inte ditt för att lämna drogtest.

Däremot, är jag orolig, eftersom - jag har missbruk i mina journaler - att de samtidigt kommer testa mitt urin på droger?

Jag menar, de vill ju vara säkra på att jag inte fortfarande använder droger..?

TL;DR:
Skall till doktor på fredag, inget drogrelaterat alls, skall diskutera ny mediciniering, kommer lämna prover, KOMMER DE ÄVEN TESTA EFTER DROGER I URINEN? Jag har ju i journalerna dokumenterat drog och alkoholmissbruk.

Kan svara på min egen fråga. Nej, dom kollar inte per automatik efter droger när man går till doktor för att lämna blod och urinprov. De kollar efter tex levervärden med mera, och bara för man har missbruk i journalen kollas det inte efter droger.
Då måste det beställas en specialanalys på just drogtest, och jag kan således sluta oroa mig.

2015-02-19, 02:20
Medlem
Jag drog 2 linor 4-cmc i fredags (13/2) och pissade och tog blodprov idag (19/2), allt skickades på analys, på urinstickan va jag ren. Kommer dom upptäcka 4-cmc? Eller kan den ha gått ur kroppen?
2015-02-19, 12:42
Medlem
Delade på en 8mg sub med en kompis i måndags och ska pissa på måndag tror ni jag är ren innan dess?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in