2015-09-22, 23:15
Medlem
Jag ska rätta till detta märker jag, min sambo går på Sub men har tagit annat!! Har rent urin men vill veta om det går att smula ner lite Sub i de så att hon är positiv?
2015-09-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Mycket relevant fråga! Låter jävligt lågt imho....
Jag ska inte sätta dit henne utan se till då att hon klarar dig!!!!!!
2015-09-22, 23:36
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.pangkaka
Är ju inte säkert att jag behöver pissa men är ju obevakat isf så om man pissar jättelite sen tar från toastolen borde ju lösa det

Förstår inte riktigt hur du menar, men jag kör också så. Det är speglar på väggarna och dom kan titta in genom ett fönster i toalettdörren men jag brukar påstå att jag har väldigt svårt att lämna urinprover av flera anledningar och att jag inte kan pissa på beställning även om jag behöver pissa, vilket jag egentligen inte har särskilt svårt för alls, men många har överseende med det och brukar då kolla bort eller i bästa fall lämna rummet så länge.

Då brukar jag pissa pyttelite i muggen och späda ut resten med vatten. Det finns hundratals såna små knep, men det funkar inte alltid. När jag bodde på ett hvb hem för ett par år sedan så visste dom att en kille alltid pissade i en snusdosa åt oss så införskaffade dom muggar som mätte ut temperaturen, ph-värden och allt sånt där. Jag lämnar på något slags stödboende där det är många slitna gubbar och sånt som bara vill få det gjort så snabbt som möjligt så dom kan dra och fortsätta med sitt efter.
2015-09-23, 14:24
Medlem
Någon som vet om man kan smula i lite Sub i rent piss eller smälta lite i munnen o sen spotta ut i en kopp o blanda de med pisset?
2015-09-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlemike
Någon som vet om man kan smula i lite Sub i rent piss eller smälta lite i munnen o sen spotta ut i en kopp o blanda de med pisset?
Så att det blir positivt på Sub då de finns fler substanser i pisset.
2015-09-23, 19:25
Medlem
blue_no1s avatar
Hej!
Jag undrar om någon vet hur länge 5f pb22 sitter kvar i urinet, kommer lämna både på sjukhus, o kanske även till kriminalvården.
Tack på förhand!

mvh
2015-09-24, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av festisar
dragit en lina MPA(methiopropamine) varje morgon mån-fre denna vecka.
UP imorgon eftermiddag. Klarar jag mig? den borde gå ur kroppen ungefär lika fort som tjack tänkte jag.. någon som vet?

Jag kan meddela att jag utan att hydrera sönder mig Var ren måndag EM 😃
2015-09-24, 11:50
Medlem
JohnnyDangerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.nano
hejsan,

Jag tog två stycken iktorivil 2mg i söndags den 15:e, och nu planerar jag att köra bil till jobbet nästa veckan, kommer mitt blod/piss vara rent när jag sätter mig i bilen 6 dagar efter intag? Vill verkligen inte åka dit på en drograttfylla.

Iktorivil syns inte på up om du har ätit normala mängder. Det kan ge positivt på benzo men då krävs att man ätit onormalt mycket i flera dagar / veckor så 1 dag och ex 2- 8 mg så syns det inte. Det finns speciella Clonazepam stickor men såna är sällsynta så det används inte om det inte finns skäl att kolla specifikt det o jag vet det här av egna erfarenheter så jag är helt säker när det gäller iktorivil. Så nu vet du något som många inte vet
2015-09-24, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Varför ska du göra urinet positivt?
För att hon går på Sub-program och har annat i sig nu också, så hon ska vara positiv på Sub
2015-09-25, 13:46
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlemike
Jag ska rätta till detta märker jag, min sambo går på Sub men har tagit annat!! Har rent urin men vill veta om det går att smula ner lite Sub i de så att hon är positiv?

Tveksamt, men om du har rent piss kan du väl ta en dos sub och sen pissa åt henne? Problem solved. Såvida detta inte sätter dig i klistret. Mvh.
2015-09-25, 15:39
Medlem
Om man lämnar labratorieprover som analyseras eller iallafall screenas efter "dom vanliga drogerna" antar att dem inte letar efter varenda substans. Utom opiater, CS, benso, cannabis och alkohol. Skulle jag tro.

Vad brukar dem inte kolla efter vid "vanlig" analys?

Lyrica?
Svamp, LSD?
Någon rc som ej syns på analys ännu? Är inte intresserad av "uppåt" droger eller fentanyl analoger.

Samt om jag skulle äta riktig benso så är väl xanor eller lorazepam bäst att köra?

Och är man ren på xanor och lorazepam efter en vecka? På en engångsdos på 3-10mg?
2015-09-25, 16:06
Medlem
Kan mycket väl vara så att det här frågan redan är besvarad men det är för många sidor att gå igenom!
Jag tog just ett THC test från ferle hemma. Jag har inte riktigt fattat vad THC 50,100 eller 200 är? På detta testet är det en c linje och under en T linje. Hela C linjen fylldes i. Men på T linjen fylldes bara 200 och 300 i? Så på 50 kom inget sträck, vad betyder detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in