2015-09-21, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Var ute och drack i fredags, slängde i mig någon laglig rc-benso Klonazolam tror jag den hette. Sen efter så fick jag i mi 5-10 iktorivil samt några lyrika. Ska pissa på tisdag 13.00.

Behöver jag vara orolig? Har knappt rört droger senaste månaden förutom lite röka som jag håller på "avgiftas" ifrån.

Jag pissar på beroencentrum och tror att dom skickar på analys nu för tiden.

tack på förhand.

5-10 iktorivil det är kört
2015-09-21, 17:11
Medlem
200kgs avatar
Tjena. Förra onsdagen tog jag max 2mg Subutex och rökte 0.5g hasch, på fredagen tog jag 100mg~ MDMA och okänd mängd tjack (en ecstasy tog jag, hyfsat dålig, kände inte så mycket för att vara E) och jag ska lämna UP på denna onsdagen. Innan detta har jag varit drogfri i ganska exakt 4 veckor så rökat tror jag att jag är säker på, vet att jag metaboliserar droger relativt fort jämfört med andra. Nu kom jag över 120mg kodein, citodon alltså och jag har läst lite olika om det och har inte (miss)brukat det innan speciellt mycket så jag har inte så mycket koll på det. Förstått att det ger utslag på opiater, men dessa är ju snabbverkande så hur länge kan det sitta egentligen? Vågar man ta en risk och ta dom idag? Tror ni jag är ren utöver citodonen på onsdag? Väger 92-95kg 185cm 20 årsåldern man.
Senast redigerad av 200kg 2015-09-21 kl. 17:15.
2015-09-21, 17:18
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Någon som vet hur länge spice (mmb-chminaca) samt metylfenidat finns i kroppen såpass att det syns på analys?
Först och främst vill jag varna dig för den spice-sorten då en väldigt van spicebrukare som var en god vän till mig dog utav detta, dock höga doser, men ändå. Jag blev tagen av snuten för några månader sen när jag hade rökt den sorten (tydligen) och då var jag positiv, uppskattad tid efter var väl 15 timmar eller nåt så det var väl ganska självklart att det skulle synas. Syntes ej på prov, dock gav det utslag på sticka och det är hälsoskadligt klassat så det är straffbart, lite småböter kanske.
Metylfenidat går ut snabbt, max någon dag men det syns väldigt sällan på vanliga multistickor, dock visas det naturligtvis på analys men är du negativ på allt annat så skickar dom inte iväg det. Har själv gått och lämnat när jag käkat större mängder Ritalin bara några timmar och dagarna dessförinnan och det har inte varit några problem.

Mvh.
2015-09-21, 17:18
Medlem
Om man far in på vc frivilligt för att prata om mediciner osv och dom ber en pissa, skickas det på analys då?

Kommer dra i mig ett par liter vatten innan
2015-09-21, 17:23
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.pangkaka
Om man far in på vc frivilligt för att prata om mediciner osv och dom ber en pissa, skickas det på analys då?

Kommer dra i mig ett par liter vatten innan

Troligen om det är positivt, annars vet jag faktiskt inte. Beror nog lite från kommun till kommun.
2015-09-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Troligen om det är positivt, annars vet jag faktiskt inte. Beror nog lite från kommun till kommun.

Har xanor på recept så lär ju visa på det men tog en utlänsk roppar 0.5mg iförrgår som jag är orolig över..

Har väldigt mkt xanor i mig så det kommer synas men hur många hur många liter vatten bör man dricka för att vara på säkra sidan?
Senast redigerad av herr.pangkaka 2015-09-21 kl. 17:52.
2015-09-21, 17:53
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr.pangkaka
Har xanor på recept så lär ju visa på det men tog en utlänsk roppar 0.5mg iförrgår som jag är orolig över..

Har väldigt mkt xanor i mig så det kommer synas men hur många hur många liter vatten bör man dricka för att vara på säkra sidan?

Okey, det kommer att synas ja. Det spelar ingen roll om du dricker mycket vatten dagarna innan för droger går inte ut på det sättet, men drick så mycket du bara får i dig 2 timmar innan provet så du bara pissar vatten, har kört på den metoden i akutfall och klarat mig 8/10 av gångerna iaf.
2015-09-21, 18:04
Medlem
Citat:
Okey, det kommer att synas ja. Det spelar ingen roll om du dricker mycket vatten dagarna innan för droger går inte ut på det sättet, men drick så mycket du bara får i dig 2 timmar innan provet så du bara pissar vatten, har kört på den metoden i akutfall och klarat mig 8/10 av gångerna iaf.

Okej tack för tipset
2015-09-21, 18:17
Medlem
Citat:

Är ju inte säkert att jag behöver pissa men är ju obevakat isf så om man pissar jättelite sen tar från toastolen borde ju lösa det
2015-09-21, 18:35
Medlem
min sambo ska lämna p-prov i övermorgon o vi har rent urin men min fråga nu e om de går att smula ner lite Sub i de som löser sig med urinet så att hon blir positiv?? Jag hoppas på många svar, för jag hade ju inte frågat om jag visste. Eller om nån vet nån annan metod att då rent urin positivt. Har även hört att man kan lägga en Sub i munnen o när den börjat smälta kan man spotta lite i burken o blanda de, nån som vet? Tacksam för svar!!!
2015-09-21, 18:38
Medlem
blazns avatar
Citat:
Först och främst vill jag varna dig för den spice-sorten då en väldigt van spicebrukare som var en god vän till mig dog utav detta, dock höga doser, men ändå. Jag blev tagen av snuten för några månader sen när jag hade rökt den sorten (tydligen) och då var jag positiv, uppskattad tid efter var väl 15 timmar eller nåt så det var väl ganska självklart att det skulle synas. Syntes ej på prov, dock gav det utslag på sticka och det är hälsoskadligt klassat så det är straffbart, lite småböter kanske.
Metylfenidat går ut snabbt, max någon dag men det syns väldigt sällan på vanliga multistickor, dock visas det naturligtvis på analys men är du negativ på allt annat så skickar dom inte iväg det. Har själv gått och lämnat när jag käkat större mängder Ritalin bara några timmar och dagarna dessförinnan och det har inte varit några problem.

Mvh.

Jo jag vet att det är potent skit MMB. Har rökt enbart den när jag rökt spice och har rökt i typ ett år. Men tack för varningen. Vet att spice överhuvudtaget är skit egentligen.
Men spice ger inget utslag på multisticka alltså? Inte metylfenidat heller? Ska pissa på onsdag och jag rökte spice igår och tog concerta senast igår.
2015-09-21, 18:40
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlemike
min sambo ska lämna p-prov i övermorgon o vi har rent urin men min fråga nu e om de går att smula ner lite Sub i de som löser sig med urinet så att hon blir positiv?? Jag hoppas på många svar, för jag hade ju inte frågat om jag visste. Eller om nån vet nån annan metod att då rent urin positivt. Har även hört att man kan lägga en Sub i munnen o när den börjat smälta kan man spotta lite i burken o blanda de, nån som vet? Tacksam för svar!!!

Varför ska du göra urinet positivt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in