2013-12-04, 22:14
Medlem
Hej på er. Ska lämna urinprov nästa fredag för en vanlig drogscreening när man får en viss typ av medicin. Jag vet inte vilken typ av sticka som används, någon kanske vet. Hursomhelst, intog igår 1,5mg sub och idag en minipåfyllning ā la 0,2mg typ. Behöver jag oroa mig? Och om jag behöver oroa mig, finns det något sätt att skynda på att få det ur kroppen, eller att driva igenom en jävla massa vatten genom kroppen som folk som rökt braj brukar göra? Blev lite nojig nu när jag började tänka på skiten.
2013-12-05, 16:37
Medlem
Dyngraukmans avatar
Ska till en socs-hen inom en kort framtid, vet inte riktigt när ännu, har inte fått någon tid för möte! Antar att det dimper ner när som helst! Men det kommer, ska göra en utvärdering på min livsstil om jag är lämplig att ha mitt körkort.

På det här mötet med social-hen kommer jag antagligen få kissa, och det enda jag egentligen är orolig för ska visas på ett test är Ikto. Men jag har hört så mycket olika svar på om det syns på stickor eller ej, då den har ett högre cut-off värde osv! 2-3 veckor innan det är ute osv, jag är ingen monster doserar precis, och tränar väldigt mycket och har en rätt så hög metabolism.

Men syns det på eventuellt möte med kissprov?

Tack ödmjukast för svar!
2013-12-06, 18:03
Medlem
GulCitrons avatar
Nu är det så att jag tagit tram i snart 3 veckor. Det har varit mellan 100-300 mg om dagen under dessa 3 veckor . Frågan är hur länge det kmr att ta för att bli ren. Jag vet att det är individuellt men jag vill gärna ha ett svar. Sist jag tog var igår och det va endast 200mg.
Tack!
2013-12-07, 08:08
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Nu är det så att jag tagit tram i snart 3 veckor. Det har varit mellan 100-300 mg om dagen under dessa 3 veckor . Frågan är hur länge det kmr att ta för att bli ren. Jag vet att det är individuellt men jag vill gärna ha ett svar. Sist jag tog var igår och det va endast 200mg.
Tack!

Exakt är det skitsvårt att säga, men tre dagar brukar vara ett " bra" riktvärde på Tramadol, en vecka ska du vara "ren", du skriver inte om du ska testas på ett labb eller om du testas på stickor. (tror dock inte det har så stor betydelse)
Mvh tem04
2013-12-07, 08:16
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar_
Hej på er. Ska lämna urinprov nästa fredag för en vanlig drogscreening när man får en viss typ av medicin. Jag vet inte vilken typ av sticka som används, någon kanske vet. Hursomhelst, intog igår 1,5mg sub och idag en minipåfyllning ā la 0,2mg typ. Behöver jag oroa mig? Och om jag behöver oroa mig, finns det något sätt att skynda på att få det ur kroppen, eller att driva igenom en jävla massa vatten genom kroppen som folk som rökt braj brukar göra? Blev lite nojig nu när jag började tänka på skiten.

Du kan vara lugn, på stickor har de ett högt tol värde så har du tagit sådana små doser så är du säkert ren på tre dagar, vissa som jag vet har varit ren dagen efter de tagit ca 0.4-0.8 mg Buprenorfin (Temgesic då i dessa fall)
Men alla bryter ner denna substans olika, //Efter en vecka är du absolut heeelt ren!!!!
// Mvh tem04
2013-12-07, 08:27
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Skulle säga att analys kräver en mycket mindre mängd än sticka.
Jag säger att ca en "mugg" behövs då de ska skickas på analys, detta pågrund av att påvisar detta svar positivt så ska detta screenas och ca tre "fulla rör behövs, så har det varit då jag lämnat för mitt körkort, hade ca två fulla rör son dom delade upp i tre rör och det räckte inte påstods det // men liiika förbannat fick de fram att jag var positiv!!!
2013-12-07, 08:35
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Jag skulle bli väldigt förvånad om oxy inte syns på analys under "opiater".
Nej det gör det inte det är en Opioid så de måste dom söka efter, (annars så skulle de inte tex ha Tradolan (Tramadol) stickor, nu är det ju skillnad på stickor och en labbtest och var denna test ska skickas.
De söker ju efter Opiater och som sagt Oxy mm är ingen Opiat.....// Alla Opiater är Opioider, meeen alla Opioider är inte Opiater haha!!
2013-12-07, 09:39
Medlem
A-llusions avatar
Tog piss/blodprov igår som skall på analys,frågan har jag ställt tidigare men utan svar.

Subutex 16mg under ett par dagar för 2 veckor sedan ungefär.

Klarar jag mig tro?

Mvh
2013-12-07, 15:25
Medlem
getbusys avatar
Någon som har erfarenheter om hur det egentligen ligger till med nbome substanser och drogtestning?
Jag menar inte lab testning utan vanliga sticktester
2013-12-08, 00:53
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Exakt är det skitsvårt att säga, men tre dagar brukar vara ett " bra" riktvärde på Tramadol, en vecka ska du vara "ren", du skriver inte om du ska testas på ett labb eller om du testas på stickor. (tror dock inte det har så stor betydelse)
Mvh tem04

Glömde visst skriva de. Ja, jag ska testas och det skickas pp analys. Måste dock säga att analys och stickor har ator skillnad. Stickor kan ibland visa korsreaktion vilket är helt omöjligt när det analyseras. Och stickor är inte lika känsliga som det är på labb.

Tack
2013-12-08, 18:02
Medlem
PonPows avatar
Någon som rökt sdb-006 och vet om det ger utslag på piss eller analys?
2013-12-09, 10:57
Medlem
GulCitrons avatar
Har en fråga. Kan man mäta tramadol nivån i kroppen med piss prov som analyseras? Jag vet att det går att mäta cannabis nivån i kroppen men vet inte om det går att göra det på tramadol? Någon som vet?
Tack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in