2014-06-06, 23:48
Medlem
cyberdolls avatar
Nu är det såhär att jag drogtestas ett par ggr i veckan, och de skickar även det på analys för att leta efter z-analoger. Jag har dock hört att stilnoct går ur kroppen väldigt snabbt. Någon som vet hur tätt inpå ett drogtest man kan ta stilnoct/imo utan att det syns?

Mvh
En desperat
2014-06-07, 00:00
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefyrheroin
2. multi-sticka
Inte multi-sticka, utan analys.

Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Hej. Om man testas för benso och det skickas till analys, kommer då stilnoct upp som benso? Dom är ju lite släkt dom där, så därför undrar jag
Nej, stilnoct kommer aldrig upp som benso, inte på sticka eller analys, aldrig. Endast om den som har beställt provet har med zolpidem som en av de preparat man vill skall kunna påvisas vid intag.

Citat:
Ursprungligen postat av M-A-D
Kan inte editera mitt föregående inlägg..

Såg nu att du pratar om analys och inte något annat. De ser ju så klart vad du tagit på ett analysprov och zopiklon/zolpediem torde ju i lagens mening jämföras med riktig benso.
De brukar ändå inte kolla efter precis alla droger som finns varje gång. Och ja, klonazepam ger inte utslag vid vissa stickor pga högt gränsvärde.

Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll
Nu är det såhär att jag drogtestas ett par ggr i veckan, och de skickar även det på analys för att leta efter z-analoger. Jag har dock hört att stilnoct går ur kroppen väldigt snabbt. Någon som vet hur tätt inpå ett drogtest man kan ta stilnoct/imo utan att det syns?

Mvh
En desperat
4 dagar innan, drick vatten några timmar innan och påbörja din "kreatin-session" redan kvällen innan. Ju mer du dricker innan provet, desto mer kreatin. Många säger att man kan käka stil/imo dagen innan eller att man blir ren på 48h men vill du ha lite marginal så ta sådana råd med en nypa salt.
2014-06-07, 13:28
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdoll

Mvh
En desperat
Inte säker men stilnoct behöver du nog inte oroa dig om du låter 36-48h gå mellan, men det är i osäkraste laget, vill du ha marginal så minst två dygn.

Hur är det om man blir stannad i trafiken och intagen på provtagning även fast man inte är påverkad av något, tänker slumpmässig kontroll eller att dom vill jävlas. Men säg att man har tagit buprenorfin några dagar tidigare, syns det på de prover man får ge vid en vanlig provtagning vid trafikkontroll?
Det verkar råda delade uppfattning om vad som testas och jag är nyfiken på att veta.
Tror att det är standardsticka som används vid dessa kontroller och där ingår ej buprenorfin va?
2014-06-07, 13:36
Medlem
M-A-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Inte säker men stilnoct behöver du nog inte oroa dig om du låter 36-48h gå mellan, men det är i osäkraste laget, vill du ha marginal så minst två dygn.

Hur är det om man blir stannad i trafiken och intagen på provtagning även fast man inte är påverkad av något, tänker slumpmässig kontroll eller att dom vill jävlas. Men säg att man har tagit buprenorfin några dagar tidigare, syns det på de prover man får ge vid en vanlig provtagning vid trafikkontroll?
Det verkar råda delade uppfattning om vad som testas och jag är nyfiken på att veta.
Tror att det är standardsticka som används vid dessa kontroller och där ingår ej buprenorfin va?
Nästan 100% på att buprenorfin EJ ingår. Tramadol tror jag heller inte brukar ingå på de vanliga stickorna, fast det kanske de ändrat de senaste åren.
2014-06-07, 16:54
Medlem
Stroboscopes avatar
Hur ter sig AB-FUBINACA på en Spice-sticka? Jag vet inte vilken tillverkare som gjort stickan, men vad jag gissar på så är det dom äldsta sorterna som syns eller även dom nya som har en liknande kemisk struktur eller lämnar likvärdiga metaboliter. Men AB-FUBINACA, på sticka och analys? Dela med er av era erfarenheter. Så hoppas vi på lite sinnesro, tack!
2014-06-07, 16:57
Medlem
cyberdolls avatar
Tusen tack för svaren. Hmm då kan man ju likabra ta heroin.
2014-06-07, 17:47
Medlem
Hej,
Nyanställning och drogtest. Har dock inte bokat tid ännu.
Har inte rökt på 2 veckor. Men innan dess rökte jag 4 gånger utspritt på 4 veckor. Inga stora mängder dock och innan dess har jag inte rökt på väldigt länge.
185cm och väger 70kg.

Vad tror ni jag har för chanser på att klara ett prov nu denna veckan som kommer? Eller ska jag spela på att jag inte kan denna veckan? (Bokar tiden själv)
2014-06-07, 18:31
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joystick-Junky
Hej,
Nyanställning och drogtest. Har dock inte bokat tid ännu.
Har inte rökt på 2 veckor. Men innan dess rökte jag 4 gånger utspritt på 4 veckor. Inga stora mängder dock och innan dess har jag inte rökt på väldigt länge.
185cm och väger 70kg.

Vad tror ni jag har för chanser på att klara ett prov nu denna veckan som kommer? Eller ska jag spela på att jag inte kan denna veckan? (Bokar tiden själv)

Enligt guiden på förstasidan så ser dina chanser bra ut.

Då du väger under 80 och har rökt 2-4ggr på 4v så säger den såhär;
2-4/månaden..............8-15 dagar

Kan du förskjuta det en vecka till så skadar det ju inte. Se även till att följa de kroppsrensartips som finns här. Som att träna, svettas, hydrera dig osv.
2014-06-08, 00:55
Medlem
Nybörjare här,

Rökte grönt för första gången på ett år förra lördagen och tog nog ca 5 bloss ska göra pissprov (för anställning) nu på måndag väger runt 97kg, bör jag oroa mig?
Tänkte gå upp tidigt och dricka mycket vatten, pissa endel innan.

Redan skjutit på testet en vecka pga "magsjuka"

Enligt tabellen verkar de bli negativt men är lite nervös
2014-06-08, 01:43
Medlem
Archangelos avatar
Delade på en femma med en polare relativt dålig standard hasch. Innan dess inte rökt på ett halvår typ. Borde gå ur på en vecka va? Har joggat 2 ggr x 1 timme och kroppsarbetat i 8 timmar fördelat på fredag - Lördag. Druckit mycket vätska och svettats som en galning.

Käkade även 14 st FM1or (Rohypnol,flunitrazepam) fördelat på 2 dagar . Läste på Ferles hemsida (de som gör de flesta stickorna som används) där de skrev att en vanlig myt bland media t.ex. Var att flunitrazepam ej gick att spåra längre än 12 timmar. Att det var svårt att se på våldtäktsoffer om de blivit drogade osv.

De sa att de kunde spåra flunitrazepam i upp till 2 dygn.

Det var en aktiv metabolit som syntes i max 2 dygn. Sen har folk här på forumet lite olika åsikter om saken.

Vissa säger att de pissat rent efter 2-4 dagar, medans andra påstår att det sitter lika länge som diazepam. OBS! en metabolit har lika lång halveringstid, men är rätt säker på att de inte kan söka på den i sådana fall, då FERLE skriver som dom gör, och folk blandar ihop halveringstid med egna uträkningar och slutsatser istället för egna erfarenheter eller ren fakta. Någon som VET?

Ha det!
2014-06-08, 18:48
Medlem
Hej!

Ska inom kort göra en hälsokontroll inför en nyanställning.

Chefen talade ingenting om drogtest utan enbart om fysiskt genomgång utav kroppen såsom kolesterol, hjärtat osv. Man blir ju ändå lite osäker på ifall det kommer dyka upp ett drogtest också.

Rökte CB för 2 veckor sedan, innan det så var det kanske en vecka innan. Dock innan det så rökte jag ett par gånger i veckan under en lång tid. Jag är väldigt lättpåverkad så inga större mängder har intagits. Röker kanske 0.1-0.2g per kväll då jag röker.

Motionerar regelbundet där jag springer minst 5km 3 gånger i veckan, även lite styrketräning.

Är 180cm lång och väger ungefär 71kg.

Hur vanligt är det att man inte nämner drogtest vid hälsokontroll inför nyanställning? Kommer det vara ett drogtest eller nojar jag enbart upp mig i onödan?

Och vad tror ni jag har för chanser att klara ett ev. drogtest om jag på testdagen även hydrerar mig relativt mycket, dricker ett par liter vatten på morgonen och pissar flera gånger innan?

Någon som kanske gjort en "hälsokontroll" inför ett nytt jobb där det inneburit drogtest?
2014-06-09, 18:26
Medlem
masterior26s avatar
Jag har hört av folk att hasch syns längre på UP än vad gräs gör, någon som vet om detta stämmer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in