Citat:
Ursprungligen postat av
trefyrheroin
2. multi-sticka
Inte multi-sticka, utan analys.
Citat:
Ursprungligen postat av
guggliano
Hej. Om man testas för benso och det skickas till analys, kommer då stilnoct upp som benso? Dom är ju lite släkt dom där, så därför undrar jag
Nej, stilnoct kommer aldrig upp som benso, inte på sticka eller analys, aldrig. Endast om den som har beställt provet har med zolpidem som en av de preparat man vill skall kunna påvisas vid intag.
Citat:
Ursprungligen postat av
M-A-D
Kan inte editera mitt föregående inlägg..
Såg nu att du pratar om analys och inte något annat. De ser ju så klart vad du tagit på ett analysprov och zopiklon/zolpediem torde ju i lagens mening jämföras med riktig benso.
De brukar ändå inte kolla efter precis alla droger som finns varje gång. Och ja, klonazepam ger inte utslag vid vissa stickor pga högt gränsvärde.
Citat:
Ursprungligen postat av
cyberdoll
Nu är det såhär att jag drogtestas ett par ggr i veckan, och de skickar även det på analys för att leta efter z-analoger. Jag har dock hört att stilnoct går ur kroppen väldigt snabbt. Någon som vet hur tätt inpå ett drogtest man kan ta stilnoct/imo utan att det syns?
Mvh
En desperat
4 dagar innan, drick vatten några timmar innan och påbörja din "kreatin-session" redan kvällen innan. Ju mer du dricker innan provet, desto mer kreatin. Många säger att man kan käka stil/imo dagen innan eller att man blir ren på 48h men vill du ha lite marginal så ta sådana råd med en nypa salt.