Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Är 18 ska ta pisseprov på onsdag, kanske senare i veckan. Rökte en femma på en vecka rökte varje dag i en vecka. Nu är det 1 vecka sedan jag rökte jag är 175 väger endast 55 kilo nu pga av att jag gått ner ca 4-5 kilo denna veckan. Ska köpa kreatin på måndag, är de värt de 3 dagar innan testet?
Ska träna på måndagen, och bränna lite fett, och sedan basta. Hört att basta inte fungerar, även hört att tranbärsjuice inte ska funka? Vet inte om det funkar eller om allt detta är en myt. Hade en spinkig polare som hävde i sig vatten, blev ren på 2 dagar, det lär inte möjligt i mina öron dock.
Har lite panik nu, är det möjligt o bli ren tills på onsdag?*
Ska jag bara gälla i mig vatten med Askorbinsyra, i så fall hur mycket om dagen ungefär?
Flashback är mitt enda hopp just nu, väldigt tacksam för alla tips

Skulle vilja säga Nej du kan inte bli ren på den tiden. Det du kan göra är att göra testet såpass utspätt så dom tar om det vid ett senare tillfälle. Eller om det är på sticka kanske det lyckas.
1: Köp Kreatin
2: Köp bvitaminkomplex (
http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=238688)
Måndag: Morgon + Kväll en tesked kreatin.
Tisdag: Morgon + Kväll en tesked kreatin.
Tyvärr inkluderade du ju inte tiden för ditt test.
Låt oss säga 12.00 Onsdag.
Du kan avsluta tisdagen med iaf 1.5L vatten (vissa säger onödigt dagen innan men varför inte)
Gå upp t.ex. 06.00 Få i dig 2L vatten innan 09.00
Mellan 09.00-12.00 få i dig 2 L till.
Ons 10:45 ta två tabletter av bvitaminen. Vissa säger mer vissa säger mindre. Du vill att pisset ska bli tillräckligt gult för att inte ge misstanke men du vill ju inte pissa neonfärg. Vilket det blir om man tar för mycket.
När du pissar. Pissar det första i toan. Det mellersta i koppen och det sista i toan.
Du kan även köra en lågintensitets cardio session imorgon måndag. 1-2 timmar på cykel eller 1-2 timmar gång i hyffsat tempo.
Sedan är det bara att hålla tummarna.