Om dom inte frågar (fan vad tangenterna lutar uppåt, och hela tangentbordet

) efter läkemedeles förteckningen, då bommar dom kanske med stor säkerhet imovane och stilllisar, eller? Kräver ju att man själv håller käft. Men vi en sk "fullscreening", tittas det inte ens där efter analoger.
Jag drog i mig mina sista av Xanor för 5 dar sen Xanor 1

r, grå-blå-aktiga. är det samma halveringstid på dom och så, vill ju ha ett när jag pinkar och blöder friskt. Förmitt kommer ofelbert att analyseras. DOm kan hämta mig helt random, så risken finns ju alltid att man tas in efter 4 hårda krökarhelger, och antingen fattar inte kostymläkare vad hårt krökande betyder, eller så ljuger deras tabeller. När jag drack dagligen i 3 månader så sköt mitt CDT upp till 2,9 (ska ligga en bra bit under 2.0)
Sen mätte dom varenda metabolit av (receptbelagda) narkotiska preparat som han funnit och skrek om hur mycket jag ljugit om mitt doserande.Jag fick snabbt känslan av att "you're damned if you do and you're damned if you don't" Dom vill sätta åt en eftersom dom har grejer för att göra det. Jag har hört om arbetsgivare som gör pissprov efter alkohol(och kanske annat, beroende på person) för att se hur villt det gått till de senaste 48 timmarna. Nåt att tänka på er som har gnälliga rövslickare på jobbet, då kan dom kalla dit en sån provtagare.
Fan, det blev för rörigt. Låt säga att dom testar mig, fullscreening som vanligt, kommer dom att se stillisar då? Sen hur lång tid tog det att få ut 15mg (eller mindre) Xanor? Intogs senast förra lördan. Hydrerar med kreatin och b-vitamin varje dag eftersom kallelsen kan komma när som helst. Sverige
är ett jävla storbrorsland, och det tål jag inte. OM jag vil supa skallen av mig i bitar efter en hård jobbvecka, då är det väl min sak. JAG ÄR LEDIG!