2013-10-09, 18:51
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Sjukt, sjukt dum fråga kanske. Men finns det någon slags risk att andra droger ger utslag på ett cannabistest? Jag tog pyrazolam och mdma i lördags/söndags, varpå jag ska lämna UP för cannabis imorgon eller fredag. Kan det på något sjukt konstigt sätt ge korsutslag?

Vad jag vet använder de cannabisstickor, men man vet ju aldrig.

Du kan vara lugn!
Finns ingen THC tex i MDMA
2013-10-09, 19:04
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Du kan vara lugn!
Finns ingen THC tex i MDMA

Haha, nä det vet jag. Men jag har tagit 3mmc, pyrazolam och MDMA, tänkte ifall det på något vänster kan ge utslag ändå. Men vad jag vet använder de bara stickor för THC på mig. Men man kan ju ha fel. Tänkte om någon pissat på cannabisstickor efter att de intagit andra droger och ändå klarat sig.
2013-10-09, 19:24
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Haha, nä det vet jag. Men jag har tagit 3mmc, pyrazolam och MDMA, tänkte ifall det på något vänster kan ge utslag ändå. Men vad jag vet använder de bara stickor för THC på mig. Men man kan ju ha fel. Tänkte om någon pissat på cannabisstickor efter att de intagit andra droger och ändå klarat sig.

Har väldigt svårt att tro att två RCs i kombo eller nära där på med MDMA skulle ge utslag på THC.
Har aldrig hört nåt liknande iaf.
2013-10-09, 20:09
Medlem
Jag har börjat ett nytt jobb och då ska det drogtestas. Det är lugnt eftersom jag visste att det skulle komma och har bara rökt ett par jointar i Juni och innan det var det länge sedan. Dom lär ju knappast synas men under utbildningen sa dom att dom kommer att drogtesta folk slumpvis och att dom då topsar ( stavas det så ? ). Facsistfasoner, vad jag gör på min fritid är inte deras bekymmer.
Jag drar mig undan civilisationen fyra - fem gånger per år, en vecka och då brukar det gå ett par lådor rödtjut och 5 - 10 gram Cannabis.
Om det kommmer någon jävla minihitler och kräver att få stoppa in sina djävulsverktyg i min mun tre veckor efter en sån semester syns det då ?

Har just börjat så jag vet inte hur frekvent det är eller om det ens förekommer, jag menar det måste ju kosta pengar och det är det ju ingen arbetsgivare som vill lägga ut.

Så snälla någon som vet, mäste jag säga upp mig eller sluta med mina semestrar ?

Simma lugnt

/B.
2013-10-09, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Rökte sist för 3 veckor sedan, rökte då ungefär 20g+ på en månad, tog även Tjack sist jag rökte. Finns det nån chans att man är ren nu på fredag? började dricka massor med vätska för 3 veckor sedan, citronvatten för 1 vecka sen drygt, har druckit sprit+2öl 2ggr, tänkte basta idag nån timme. har ätit regelbundet fetrik mat + nyttig mat.

Blandar ungefär 30g citronsyra på 1.5liter vatten, riktigt jävla äckligt å smakar satan.
Har bra ämnesomsättning osv, då jag väger endast 65-70kg o är 185cm lång äter mycket men går ej upp i vikt

So what do you think ?

Någon som vet något ?

När man gör pissprov på företag är man ensam då när man pissar? eller är det nån som är med en..
Kan ju annars ta en kompis piss..?
2013-10-09, 23:24
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Har väldigt svårt att tro att två RCs i kombo eller nära där på med MDMA skulle ge utslag på THC.
Har aldrig hört nåt liknande iaf.

Då håller vi tummarna! Tack
2013-10-10, 08:09
Medlem
Temesta 1mg. Om hur ca lång tid lämnar jag negativt U-tox?
2013-10-10, 19:29
Medlem
purezones avatar
tja!

120mg valium för 19 dagar sedan
2,5mg xanor plus 450 mg lyrica (6 dagar sedan)
1,5 mg xanor plus 600 mg lyrica (4 dagar sedan)

känns som att vallarna samt xanoren lär vara ute tills imon?
men nu kan dom även kolla lyrican och det har jag ingen koll på alls :S

Urintest, analys.
Äter nyttigt och är relativt aktiv. tänkte pissa och dricka massa innan testet.
2013-10-10, 19:34
Medlem
Rökte 28/9 senast. (innan dess rökte jag 1-3 gånger under hela september). Hade pissprov idag, hur ser mina chanser ut ? Väger mellan 65-68kg och 1,7lång. Jag drack mängder med vatten både igår på natten och idag innan provet. Jag känner nervositet, vad tror ni gott folk ?

/
2013-10-10, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lujje
Rökte 28/9 senast. (innan dess rökte jag 1-3 gånger under hela september). Hade pissprov idag, hur ser mina chanser ut ? Väger mellan 65-68kg och 1,7lång. Jag drack mängder med vatten både igår på natten och idag innan provet. Jag känner nervositet, vad tror ni gott folk ?

/

Skulle säga 50/50

Säg gärna hur det gick!
2013-10-11, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Skulle säga 50/50

Säg gärna hur det gick!

Är det inte stor chans att jag hydrera mig så pass att det blir ogiltligt ?
2013-10-11, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lujje
Är det inte stor chans att jag hydrera mig så pass att det blir ogiltligt ?

Dom borde ha sagt något direkt efter ditt PP isåfall.. skickar dom det på analys kmr dom se att du hydrerat dig dock och du kommer nog en ny tid för PP!

Dock så vet jag ej hur mycket vatten du drack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in