2013-11-24, 17:39
Medlem
hur lång tid tror ni att jag behöver för att blir ren från thc, rökte i helgen ungefär 0.5 g gräs lite över standard , tacksam för snabba svar! mvh
2013-11-24, 18:04
Medlem
MajkyMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
hur lång tid tror ni att jag behöver för att blir ren från thc, rökte i helgen ungefär 0.5 g gräs lite över standard , tacksam för snabba svar! mvh

2-4 dagar. Men för att vara på den säkra sidan, lämna inga prov denna vecka.
2013-11-25, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkyMan
2-4 dagar. Men för att vara på den säkra sidan, lämna inga prov denna vecka.

tack får fuska hela denna vecka då! :P och träna nog !
2013-11-26, 19:12
Medlem
Hej, jag har använt cannabis regelbundet 1-2 dagar i veckan i ungefär 12mån. Vid varje tillfälle har det rört sig om flera joints/bakelser(1-2g/tillfälle). Jag misstänker att jag blir ren väldigt fort, har tidigare lämnat negativt UP(analys) 5 dagar efter en vecka med nattisar varje dag och ett blodprov 14h efter senaste röktillfället, även det negativt. Men jag vill ändå tro att jag nu samlat på mig lite mer i fettet.. Någon som har koll på hur lång tid man ska ge det? Väger under 60kg. Skulle ni känna er säkra efter en månad eller har ni hört om folk som varit positiva längre än så? Tips på bra stickor så man kan testa sig själv uppskattas också.
2013-11-27, 17:31
Medlem
Emelitos avatar
Tjena, har rökt massa CB i mitt liv, senast så rökte jag varje dag i ca ett år, sen va jag nykter i lite mer än en månad. Nu i fredags så rökte jag igen, tog 5-6bloss på en jolle med ca 0.3g.. Det jag egentligen undrar är om det spelar nån roll för hur länge jag är positiv, att jag rökt mycket tidigare i mitt liv. För va helt ren innan den jollen i Fredags. Eller skulle jag och en person som rökte för första gången i sitt liv i fredags, teoretiskt sett bli negativa samtidigt? Ska ha ett U-prov nu på fredag, dvs 7 dagar senare.

Tack på förhand för svar
2013-11-27, 21:58
Medlem
Tjenare morsan beställde ett THC test hem, http://www.narkotikatest.se/shop/cannabis-test-panel-194p.html (50ng/ml). Nu undrar jag om någon har erfarenhet av just denna eller liknande och vet hur man kan jobba sig runt den eller liknande. (tips och tricks)

Snabba svar uppskattas! tack på förhand
2013-11-28, 08:31
Medlem
Emelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto
Tjenare morsan beställde ett THC test hem, http://www.narkotikatest.se/shop/cannabis-test-panel-194p.html (50ng/ml). Nu undrar jag om någon har erfarenhet av just denna eller liknande och vet hur man kan jobba sig runt den eller liknande. (tips och tricks)

Snabba svar uppskattas! tack på förhand

Om hon inte övervakar när du kissar så bara blanda ut urinet till 80-90% med ljummet vatten.

Funkar kanske inte om du är en storrögare.. men röker eu bara då o då lär de funka.
2013-12-02, 14:55
Medlem
DonSalvatoreLucianos avatar
Tjena
Ska lämna blod och urinprov imorrn (tisdag) på sjukan till körkortet.
Rökte senast i fredags och lördag morgon.
Blev väl totalt 3 joints,både brunt och grönt.
Har vart clean i 2 månader innan helgen.
Hur ska jag göra för att klara provet?
Blodprovet är jag inte orolig för,bara urinprovet.
Väger ca 70 kg,tränar ganska ofta så det är inte så värst mycket fett på kroppen.
Jag har 3 alternativ:
Första är att dricka mycket vatten innan provet,dricka b-vitamin för att få färgen och kreatin har jag tagit på morgonen i några dagar.
Andra är att pröva 2 påsar syntetiskt urin,har aldrig gjort det förut så den är jag osäker på.
Tredje är att jag försöker skjuta upp provet i några dagar.
Nån som har klarat ett prov på så få dagar?
2013-12-03, 14:37
Medlem
yculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonSalvatoreLuciano
Tjena
Väger ca 70 kg,tränar ganska ofta så det är inte så värst mycket fett på kroppen.
Jag har 3 alternativ:
Första är att dricka mycket vatten innan provet,dricka b-vitamin för att få färgen och kreatin har jag tagit på morgonen i några dagar.
Andra är att pröva 2 påsar syntetiskt urin,har aldrig gjort det förut så den är jag osäker på.

Nu rökte jag inte de mängderna men åkte på pisstest fem dygn efter jag rökt. Allt var ok! ska tillägga att jag aldrig röker cannabis annars.
2013-12-03, 19:59
Medlem
någon som vet om TTs produkter syns i analys prov (piss)??
2013-12-04, 02:02
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonSalvatoreLuciano
Tjena
Jag har 3 alternativ:

Hmmm hade en polare som klara sig på ungefär så kort tid genom att häva i sig vatten!!!
Ett tips, jag själv käka B-vitamin men det blev alltid grönt iställlet för gult, min rädding var att äta onyttig skit för o få pisset gult jag åt 3-4 chokladbollar och drack lite sunkig juice på det hela och pisset fick bra färg! =) Det är värt ett försök iaf!
2013-12-04, 15:48
Medlem
Croods avatar
Har letat igenom tråden men hittar inga relevanta uppgifter.

Vet någon vilket gränsvärde (ng/ml) de använder sig av på vanliga sjukhus vid urinprov?

Urinprovet (som jag ska göra) genomförs som en kontroll i samband med utskrift av medicin.

Med det vill jag säga att det inte är polisen som begärt detta och jag är därmed inte misstänkt för något brott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in