2013-04-13, 17:55
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capote
Har förmodligen varit uppe förut men tål att upprepas: kosttlilskott kan ge sjuka falska positiva svar på drogtest.
Jag blev testad på sjukhus med något som kallas drogplatta och blev positiv på amfetamin, kokain och cannabis utan att ha rört dessa droger på väldigt lång tid. Däremot tränar jag regelbundet och tar tillskott i form av aminosyror, vitaminer o.dyl (ej craze eller liknande). Nu var det inte så noga med resultatet så uppföljning behövdes inte, antar att det blivit klarlagt vid nogrannare analys. Men om man ska ta ett prov för jobb (vilket jag förväntar mig att göra snart) ska man passa sig för att stoppa i sig sådana saker.
var har du köpt kosttillskott o så då ?
har du beställt grejer från Kina ,så kanske du ska byta till svenska återförsäljare
2013-04-13, 22:20
Medlem
Capotes avatar
Varför i hela friden skulle jag ljuga på FB? Jag köpte aminosyror och vitamintilskott från Biovea i England, ffa phenethylamin och tyrosin som har vissa strukturella likheter med amfetamin (jag är kemist f.ö. så jag vet vad jag pratar om). Har läst att stora mängder vitamin B2 kan ge utslag på THC, men hur det kunde bli positivt på kokain vette fan. Ville bara varna andra så de inte hamnar i skiten för något de tror är oskyldigt.

Peace
2013-04-14, 11:29
Medlem
Tänkte fråga ifall någon vet om de utför drogtest i samband med Gillingebanan (aka risktvåan, halkbanan). Någon som nyligen har vart där måntro?
2013-04-14, 12:38
Medlem
gugglianos avatar
Syns tram, lyrica och stilnoct på ett vanligt urinprov för :

Benso
Opiater
MDMA
Hasch
Kokain
Amfetamin
Burprenorfin
samt "nätdroger"

eller klarar man sig om man håller käften om att man tar dom,när dom frågar vilka läkemedel man använt de senaste 7 dagarna, samt doserna av dessa?
2013-04-14, 17:14
Medlem
Rhodos2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
Berätta sen hur det gick

Klarade mig, visade sig att morsan hade fixat stickor hemma
GG
2013-04-14, 17:40
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodos2002
Klarade mig, visade sig att morsan hade fixat stickor hemma
GG
Kul att du klara dig. vad var det för (ng/ml) ? 50 200 300 ???
På drogtestet ifall du undrar .
2013-04-14, 17:46
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Syns tram, lyrica och stilnoct på ett vanligt urinprov för :

Benso
Opiater
MDMA
Hasch
Kokain
Amfetamin
Burprenorfin
samt "nätdroger"

eller klarar man sig om man håller käften om att man tar dom,när dom frågar vilka läkemedel man använt de senaste 7 dagarna, samt doserna av dessa?
http://www.ferle.se/korsreaktion.html
Ingen av dom ger falsk utslag på annat .
Men tar dom en tramadolstiscka också ,vilket inte är helt omöjligt så torskar du . Tramadol har blivit så vanligt numera så dom kan kolla
2013-04-14, 18:30
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
http://www.ferle.se/korsreaktion.html
Ingen av dom ger falsk utslag på annat .
Men tar dom en tramadolstiscka också ,vilket inte är helt omöjligt så torskar du . Tramadol har blivit så vanligt numera så dom kan kolla
Men om jag får ett kvitto på vad som testas, och tram inte står med, så får dom väl inte hipp som happ köra i en tramsticka?
2013-04-14, 19:32
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Men om jag får ett kvitto på vad som testas, och tram inte står med, så får dom väl inte hipp som happ köra i en tramsticka?
vet inte .. det är nog lugnt om dom berättat vad dom ska testa .. vem ska testa förresten ?
2013-04-14, 20:23
Medlem
Ska på möte på soc om några dagar angångde huruvida jag är lämplig att ha körkort då jag för ett tag sedan åkte fast för ringa narkotika brott. Kommer jag att få pissa på Soc, eller är det bara samtal och en utvärdering?
2013-04-15, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolshmeister
mina frågor lyder:
Kan mitt erkännande till att tidigare (förklarade för dom att jag har varit ren runt en månad, och har sedan slutat) räcka för att fälla mig för ringa narkotikabrott?
Kan jag hävda passiv rökning för det ''suddiga'' pissprovet?

Skulle gärna vilja ha svar på dessa
2013-04-15, 17:33
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolshmeister
Skulle gärna vilja ha svar på dessa
Tyvärr varar inte ärlighet längst ..hävda att det var en som är bekant med din vän ,som har lurat på dej det bara . och att du inte träffar honom mer nu
Senast redigerad av fireshoot 2013-04-15 kl. 17:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in