2013-04-10, 21:32
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Amfetamin sitter i max ett par dar, 2-4 dagar har jag för mig, så du kan vara lugn.
1-2 dagar snarare.
Mvh.
2013-04-11, 15:53
Medlem
Ska försöka kortfattat förklara min historia innan jag kommer med frågor.

Blev tagen av snuten när jag och 2 andra polare var på väg hem från skolan,
självklart hade de ingen anledning att stoppa mig, bara misstankar hit och dit.
Blev tvingad in i pikén och 5 minuter senare sitter jag i polisstationen,
de förklarar för mig att jag är misstänkt för ringa narkotikabrott och att de skall
utföra ett pissprov.
Pissade och blev "halvt negativ", då det behövs 2 röda streck för att vara negativ,
p.g.a min sega metabolism och min tendens att stanna hemma ist. för att
motionera fick jag istället ett klart streck och ett lite ljusare (''suddigare", som enligt polisen där var negativt om man är optimist), därefter fick jag lämna blodprov och blev sedan släppt.

Kan tillägga att jag inte hade rökt cannabis på ca. 4 veckor innan, och spice runt 5 dagar innan,
erkände att jag har tidigare brukat cannabis, men nekade till ringa narkotikabrott och att tidigare rökt spice.
mina frågor lyder:
Kommer mitt blodprov visa positivt för cannabis och eventuellt spice?
Kan mitt erkännande till att tidigare (förklarade för dom att jag har varit ren runt en månad, och har sedan slutat) räcka för att fälla mig för ringa narkotikabrott?
Vad blir konsekvenserna om mitt blod kommer tillbaka positivt för cannabis?
Kan jag hävda passiv rökning för det ''suddiga'' pissprovet?
2013-04-11, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolshmeister
Ska försöka kortfattat förklara min historia innan jag kommer med frågor.

Blev tagen av snuten när jag och 2 andra polare var på väg hem från skolan,
självklart hade de ingen anledning att stoppa mig, bara misstankar hit och dit.
Blev tvingad in i pikén och 5 minuter senare sitter jag i polisstationen,
de förklarar för mig att jag är misstänkt för ringa narkotikabrott och att de skall
utföra ett pissprov.
Pissade och blev "halvt negativ", då det behövs 2 röda streck för att vara negativ,
p.g.a min sega metabolism och min tendens att stanna hemma ist. för att
motionera fick jag istället ett klart streck och ett lite ljusare (''suddigare", som enligt polisen där var negativt om man är optimist), därefter fick jag lämna blodprov och blev sedan släppt.

Kan tillägga att jag inte hade rökt cannabis på ca. 4 veckor innan, och spice runt 5 dagar innan,
erkände att jag har tidigare brukat cannabis, men nekade till ringa narkotikabrott och att tidigare rökt spice.
mina frågor lyder:
Kommer mitt blodprov visa positivt för cannabis och eventuellt spice?
Kan mitt erkännande till att tidigare (förklarade för dom att jag har varit ren runt en månad, och har sedan slutat) räcka för att fälla mig för ringa narkotikabrott?
Vad blir konsekvenserna om mitt blod kommer tillbaka positivt för cannabis?
Kan jag hävda passiv rökning för det ''suddiga'' pissprovet?

Precis så visar provet negativt, ett streck ser du ordentligt o det andra strecket syns knappt
men minsta antydan till streck skall tolkas som negativt prov så du kan va lugn du är klockren!

Att du erkänt tidigare bruk va ju otroligt korkat!

Btw så e det 18 årsgräns här..
Senast redigerad av 81032041X6 2013-04-11 kl. 18:50.
2013-04-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Precis så visar provet negativt, ett streck ser du ordentligt o det andra strecket syns knappt
men minsta antydan till streck skall tolkas som negativt prov så du kan va lugn du är klockren!

Att du erkänt tidigare bruk va ju otroligt korkat!

Btw så e det 18 årsgräns här..

Vart någonstans antydde jag att jag är under 18? Iaf, kände inte till en del saker då som jag gör nu, t.ex. att man kan neka pissprov, men kan mitt erkännande påverka hur polisen väljer att agera?
2013-04-11, 20:42
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolshmeister
Vart någonstans antydde jag att jag är under 18? Iaf, kände inte till en del saker då som jag gör nu, t.ex. att man kan neka pissprov, men kan mitt erkännande påverka hur polisen väljer att agera?
Det var nog för att du sa du var på väg hem från skolan ..Det kan ju va en antydan till att du inte är 18 ..men det behöver ju inte vara det
2013-04-12, 01:22
Medlem
Samhelvetes avatar
Ja nu sitter man här med skägget i brevlådan och ska pissa imorgon, och jag tog tjack i förrgår.
Jag ska hydrera tänkte jag, men dom skickar pisset på urinkreaanalys,
Så jag undrar vad som är "rätt" mängd kreativ att ta?
Sist hade jag inget kreativ i sista lirarna vatten jag drack, och då hamnade jag under gränsvärdet.
Då det analyseras antar jag att det ser dumt ut att ha för hög kreaatinhalt. Vad är lagom?
2013-04-12, 10:56
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhelvete
Ja nu sitter man här med skägget i brevlådan och ska pissa imorgon, och jag tog tjack i förrgår.
Sist hade jag inget kreativ i sista lirarna vatten jag drack, och då hamnade jag under gränsvärdet.
Då det analyseras antar jag att det ser dumt ut att ha för hög kreaatinhalt. Vad är lagom?
jahaa vem är det som tar provet då ? Är det övervakat ? Hur mycket tjack tog du ? Det finns ju en chans att du kan klara dej ,men den är lite hårfin
2013-04-12, 21:18
Medlem
Åkte på blodprov när jag var stoppad av snuten i min bil. Jag har rökt cannabis i stort sett dagligen i lite över ett år. En nattis per dag var min dos typ 0.3g per kväll plus lite mer på helgerna. Är jag helt knullad eller har jag en chans?
2013-04-13, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samhelvete

Bara att hydrera ordentlig-omprov
Ska du använda kreatin snåla inte och tänk på att det tar en vidd tid för kreatinet att omvandlas till kreatinin.
2013-04-13, 11:03
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Åkte på blodprov när jag var stoppad av snuten i min bil. Jag har rökt cannabis i stort sett dagligen i lite över ett år. En nattis per dag var min dos typ 0.3g per kväll plus lite mer på helgerna. Är jag helt knullad eller har jag en chans?
tja . jag torska för polisen en gång i tiden .Då hade jag rökt mer en 1g om dan skitlänge .
Blodprovet visa knapp mätbara värden sa polisen i förhör sen . Så en liten chans finns det
2013-04-13, 13:26
Medlem
Capotes avatar
Har förmodligen varit uppe förut men tål att upprepas: kosttlilskott kan ge sjuka falska positiva svar på drogtest.
Jag blev testad på sjukhus med något som kallas drogplatta och blev positiv på amfetamin, kokain och cannabis utan att ha rört dessa droger på väldigt lång tid. Däremot tränar jag regelbundet och tar tillskott i form av aminosyror, vitaminer o.dyl (ej craze eller liknande). Nu var det inte så noga med resultatet så uppföljning behövdes inte, antar att det blivit klarlagt vid nogrannare analys. Men om man ska ta ett prov för jobb (vilket jag förväntar mig att göra snart) ska man passa sig för att stoppa i sig sådana saker.
2013-04-13, 15:01
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capote
Har förmodligen varit uppe förut men tål att upprepas: kosttlilskott kan ge sjuka falska positiva svar på drogtest.
Jag blev testad på sjukhus med något som kallas drogplatta och blev positiv på amfetamin, kokain och cannabis utan att ha rört dessa droger på väldigt lång tid. Däremot tränar jag regelbundet och tar tillskott i form av aminosyror, vitaminer o.dyl (ej craze eller liknande). Nu var det inte så noga med resultatet så uppföljning behövdes inte, antar att det blivit klarlagt vid nogrannare analys. Men om man ska ta ett prov för jobb (vilket jag förväntar mig att göra snart) ska man passa sig för att stoppa i sig sådana saker.

Aminosyror och vitaminer kan INTE ge falska utslag. Du ljuger med ditt inlägg eller så har du blivit drogad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in