2013-04-16, 05:58
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
vet inte .. det är nog lugnt om dom berättat vad dom ska testa .. vem ska testa förresten ?
Jag kom på en grej, jag käkar ju även lyrica men glömde nämna det, och jag hade ätit långt över ordinerad dos under ca 3 veckor före testet, men i provsvaret stod bara benso och opiater, vilka var inom gränsvärdena. Det stod inte heller nåt om stilnoct, som jag också dragit i mig för mycket av, så det verkar som dom bara testar det som står på kvittot. Vad är halveringstiden på tram, och kan man klara ett pisstest specifikt för tram om man dricker stora mängder vatten?
2013-04-16, 08:31
Medlem
Citat:
Tyvärr varar inte ärlighet längst ..hävda att det var en som är bekant med din vän ,som har lurat på dej det bara . och att du inte träffar honom mer nu

Nu är det så att de vet att jag röker sen innan, då en 'polare' pratade lite för mycket när vi blev stoppade drygt 2 veckor innan detta (av samma poliser som stoppade mig nu) och då sade att vi båda röker, tänkte inte så mycket på det då de släppte oss efter utfrågning, kan nog inte använda just den ursäkten..

Kan man hävda att man bara drev med dom? Om både urinprovet och blodprovet visade negativt räcker väl inte mitt ord för att bevisa att jag har rökt?
2013-04-16, 11:08
Medlem
Tjena flashback

Jag ska förhoppningsvis kissa nu en tid framöver och kan bestämma datum lite själv (ett uppdrag jag kan påbörja lite när jag vill). Men förhoppningsvis kommer jag kissa inom 1-2 veckor. Jag rökte den 6/4, 12/4 och 13/4. Under dessa tillfällen förhoppningsvis ca 0,5g totalt, delade bara en spliff med en polare på fyllan vid alla tillfällen. Vi förutsätter att jag var ren när jag rökte den första 6/4. När tror ni jag kan pissa?

Tackar vänligast på förhand

Ps: väger 84kg

Och juste, tror ni att lchf-kost kan påverka tiden eftersom man då stoppar i sig mer fett som TCH är lösligt i?
2013-04-16, 11:12
Medlem
En parentes: om man köper stickor för drogtest, är dessa lika tillförlitliga som de som används av professionella? Tänkte att man kunde kolla om ett par dagar om det var lugnt då liksom
2013-04-16, 13:15
Medlem
Hej,

Har bestämt mig att tacka nej till uppdraget så jag behöver ingen hjälp längre. Tack ändå
2013-04-16, 14:35
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasogonormen
Hej,

Har bestämt mig att tacka nej till uppdraget så jag behöver ingen hjälp längre. Tack ändå
Vad var det för flott uppdrag . Med vänlig hälsning Nyfiken
2013-04-16, 15:19
Medlem
Skruvdobbsmoerdarns avatar
Tjena!

Ska lämna piss för jobb inom någon vecka. Provet skickas på analys.

Har inte rökt på ca 14 veckor (97 dagar). Före det rökte jag kanske 3 helger per månad. Tog Tramadol senast den 16 februari.

Tränar ca 2 ggr i veckan.

Bör väl vara lugnt va?
2013-04-16, 16:09
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skruvdobbsmoerdarn
Tjena!

Ska lämna piss för jobb inom någon vecka. Provet skickas på analys.

Har inte rökt på ca 14 veckor (97 dagar). Före det rökte jag kanske 3 helger per månad. Tog Tramadol senast den 16 februari.

Tränar ca 2 ggr i veckan.

Bör väl vara lugnt va?

Hur lugnt som helst!
2013-04-16, 16:18
Medlem
Chelskeys avatar
Metadon och Oxycontin på standardtest? Provsticka som kollar 4 olika "genrer" av droger?

Jag tror det är lugnt med metadonet iaf, då det bara är med speciell sticka. Men vore trevligt om någon kunde intyga.
2013-04-16, 16:27
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelskey
Metadon och Oxycontin på standardtest? Provsticka som kollar 4 olika "genrer" av droger?

Jag tror det är lugnt med metadonet iaf, då det bara är med speciell sticka. Men vore trevligt om någon kunde intyga.
oxycontin syns på standardtest(Multi)
Dock i högre doser har jag hört
Vet ej om det är sant .men men
Senast redigerad av fireshoot 2013-04-16 kl. 16:34.
2013-04-16, 17:23
Medlem
Chelskeys avatar
Citat:
oxycontin syns på standardtest(Multi)
Dock i högre doser har jag hört
Vet ej om det är sant .men men

Oxycodone 30,000 ng/ml Oxymorfon 100,000 ng/ml - Cut off värde vid multisticka.

Med en specialsticka för just oxy, så är detektionsgränsen 100 ng/ml.

Så det lär definitivt ge utslag om man tagit det någon dag innan. Jag vet inte riktigt hur mycket 0.1 mg /ml urin är. Men det borde vara rätt mycket skulle jag tro.

Det är mestadels metadonet jag oroar mig för. Men enligt de multistickor jag läst om, så nämns aldrig metadon. När det är multistickor med metadon som tillägg , är cut off gränsen 300 ng/ml.

Jag oroar mig bara, om det skulle kunna ge falskt utslag på opiater, och på så vis göra så att det skickas för analys.
2013-04-16, 19:28
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Jag kom på en grej, jag käkar ju även lyrica men glömde nämna det, och jag hade ätit långt över ordinerad dos under ca 3 veckor före testet, men i provsvaret stod bara benso och opiater, vilka var inom gränsvärdena. Det stod inte heller nåt om stilnoct, som jag också dragit i mig för mycket av, så det verkar som dom bara testar det som står på kvittot. Vad är halveringstiden på tram, och kan man klara ett pisstest specifikt för tram om man dricker stora mängder vatten?

*BUMP*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in