2011-09-23, 21:12
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Hittade för 4 timmar sen sök du under min kuk.

Lat OCH otrevlig?

Sista gången jag gav dig tips om vart du kan hitta vad du letar efter...
2011-09-24, 01:14
Medlem
redigtsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redigtsnurrig
Tjena!
Jag ska lämna pisseprov i morgon och har käkat oxycontin. kan dom se hur mycket jag har
käkat eller ser dom bara att jag har ätit ?

Lyckades fixa så jag ska lämna på måndag men kommer ändå inte va ren men behöver veta om dom ser att jag har ätit mycket eller om jag kan säga att jag bara har ätit en? pga blabla nått
2011-09-24, 03:27
Medlem
SMD FBs avatar
Hur länge syns buprenorfin på blodprov om man har tagit det i ca 2 månader med någon vecka här och där som uppehåll? Kanske lättare att hydrera innan och ta ett urinprov om det skulle vara ett bättre alternativ..?
2011-09-24, 19:43
Medlem
Jag har precis avslutat min första vecka på mitt nya jobb. Företaget har ca 3-400 anställda och den högsta chefen har nämt att dom ska börja med pissprov "någon gång i framtiden". Jag har också hört rykten om att dom har plockat in folk på drogtester för att dom varit suspekta. Måste ett företag informera hela företaget om att dom ska köra pissprov några dagar innan det händer eller kan dom komma och dela ut koppar utan någon förvarning?

Jag röker rätt så mycket cannabis, och jag har ingen lust att lägga av med det helt. Jag har dock inte rökt sen jag började på det nya jobbet. Jag vet att cannabis kan stanna kvar i kroppen länge om man röker regelbundet, men det vore skönt med ett svar
2011-09-26, 23:20
Medlem
Tjenare folket.

Nu är det så att jag ska kissa imorgon och jag testade mig själv idag med morgon urinet. Är det stor eller relativt liten skillnad på morgonurin eller "dags"urin?

och detta är resultatet: http://data.fuskbugg.se/skalman02/79006b42_DSC03818.JPG

Kan jag gå och pissa imorgon utan att behöva nojja eller är det knas? Kommer dem börjar tjafsa med mig om att det är svagt, hit och dit etc? Snälla är i desperat behov av råd/erfarenhet. Senast jag rökte var 2 veckor sen. Jag har tränat första veckan och har nu slukat 750% av rekommenderat dagligt intag av C vitamin (7,5 gånger mer än dagliga rekommenderade intag) tack på förhand / Zaphah
2011-09-29, 14:10
Medlem
gugglianos avatar
3x10mg Morfin meda, är det ur kroppen i början på nästa vecka? Kan man säga att ett ev. utslag beror på citodon, verkar ju råda delade meningar om det i tråden. Svar önskas snabbt, för han ska nog pinka snart den lurven, och dator är han utan(sålt till ett skambud) Synd man ska va så medmänsklig jämt. Kan nån ge han ett svar?
2011-09-29, 14:46
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
3x10mg Morfin meda, är det ur kroppen i början på nästa vecka? Kan man säga att ett ev. utslag beror på citodon, verkar ju råda delade meningar om det i tråden. Svar önskas snabbt, för han ska nog pinka snart den lurven, och dator är han utan(sålt till ett skambud) Synd man ska va så medmänsklig jämt. Kan nån ge han ett svar?

Halveringstid för morfin är 4 timmar = 6 halveringar per dygn

Morfin metaboliseras till morfin-6-glucuronid, halveringstid 4-15 timmar

Metaboliter är nere på 10mg efter lite drygt ett dygn, 2,5mg efter två dygn 0,62 efter tre.

Skulle tro det är lugnt, men du borde ha gett ditt morfin till mig istället så hade du sluppit oroa dig.
2011-09-29, 17:05
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Halveringstid för morfin är 4 timmar = 6 halveringar per dygn

Morfin metaboliseras till morfin-6-glucuronid, halveringstid 4-15 timmar

Metaboliter är nere på 10mg efter lite drygt ett dygn, 2,5mg efter två dygn 0,62 efter tre.

Skulle tro det är lugnt, men du borde ha gett ditt morfin till mig istället så hade du sluppit oroa dig.
Jag tar inget som inte är förskrivet för mig, utan för polarens talan, eftersom han sålde datorn för att få pengar till vad det nu var. Ska han ta dom idag och se glad ut och pinka rent till veckan? Tacksam för svar, för han messar om det hela tiden
2011-10-04, 00:07
Medlem
mizzvegas.s avatar
hej hej!! undrar lite hur de e me just concerta,ger de utslag på amf eller?? I bipacksedeln på tex Ritalin står det ju "finns viss risk att detta läkemedel kan ge positiva utslag på drogtester"...
E de nån som har bättre koll än mig inom detta område??
Mycket mycket tacksam för svar
2011-10-06, 00:06
Medlem
SMD FBs avatar
Vet någon hur länge sub ger utslag på ett salivtest eller kanske kan länka till någon lämplig sida?
2011-10-06, 16:55
Medlem
Hallåj! Har en fråga angående pissprov på jobb.

Va på anställningsintervju idag och fick jobbet. Chefen som intervjuade mig nämnde inget om att man skulle få lämna pissprov, fick inte heller skriva på något slags kontrakt.

Så kan dem fortfarande tvinga en att göra ett pissprov? Utan någon speciell misstanke då.

Värt att nämna är att det är ett väldigt litet företag, det finns bara i denna sketna lilla ort.
2011-10-06, 18:47
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipztah
Hallåj! Har en fråga angående pissprov på jobb.

Va på anställningsintervju idag och fick jobbet. Chefen som intervjuade mig nämnde inget om att man skulle få lämna pissprov, fick inte heller skriva på något slags kontrakt.

Så kan dem fortfarande tvinga en att göra ett pissprov? Utan någon speciell misstanke då.

Värt att nämna är att det är ett väldigt litet företag, det finns bara i denna sketna lilla ort.
Det är väl självklart att en arbetsgivare får göra så. Se till att hålla dig drogfri under perioderna som du arbetar. Köp drogsickor, lär känna din egna metabolism sen är det bara att köra på samtidigt som du försäkrar dig om att ditt drogbruk inte påverkar din arbetsinstats negativt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in