2013-03-13, 17:43
Medlem
musnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Kan då ha varit utbankat med något. Inte alls bra om det är gjort med en annan drog
Okej, Vad menar du med att det inte alls är bra? Du tror alltså inte att det är svampen som syns?
2013-03-14, 15:11
Medlem
gugglianos avatar
Om jag står på ett gränsvärde för kodein, och har lyckats komma över coccilana, kan jag dricka det och det är ute ur kroppen (ej spårbart i pink och blod OBS analys) om 4-5 dagar? Coccilanan alltså. det rör sig om en total mäng om ca 2½-3½ Matsked, och det mår väl vara bättre att dra is sig allt på en gång, så man har halveringstiden på sin sida?!

Eller gör man såhär för att spara pengar, jag pissar, och om jag spräcker normen för opiater, då går det till analys, och då ser man precis vad och hur mycket och när? Kan jag då säga att det är gammal coccilana som var kvar i nåt skåp, (äldre än dom kan spåra via läkemedelsförteckningen som räcker 18 månader), som jag tog vid förkylning ovetandes om vad det var
Senast redigerad av guggliano 2013-03-14 kl. 15:14.
2013-03-14, 15:29
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musnus
Okej, Vad menar du med att det inte alls är bra? Du tror alltså inte att det är svampen som syns?

Är inte bra att blanda ut MDMA med andra droger. MDMA ska tas ensamt och kan faktiskt vara mycket skadligare att blanda med andra droger.
Och nej, det kan inte vara svampen om det nu var så att dessa intogs nio dagar innan testet. Syns i MAX 4 dagar.
2013-03-14, 23:58
Medlem
Tjena, imon så tänkte jag att jag skulle avrunda kvällen med en joppe på ca 0.5, har sen tidigare rökt konstant varje dag i ca 1 år. Men har nu varit ren i 1månad å 1 vecka, blev lite knas med myndigheterna. Så tänkte kolla ngn som vet/ kan uppskatta hur långt tid det skulle ta för mig att bli ren "igen" efter denna holk. Skulle uppskattas stort för snabba svar hare gött alla stoners!! Ps. Väger 79 å är ca 185cm på 19 vårar om de är relevant!
2013-03-15, 08:57
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpump
Tjena, imon så tänkte jag att jag skulle avrunda kvällen med en joppe på ca 0.5, har sen tidigare rökt konstant varje dag i ca 1 år. Men har nu varit ren i 1månad å 1 vecka, blev lite knas med myndigheterna. Så tänkte kolla ngn som vet/ kan uppskatta hur långt tid det skulle ta för mig att bli ren "igen" efter denna holk. Skulle uppskattas stort för snabba svar hare gött alla stoners!! Ps. Väger 79 å är ca 185cm på 19 vårar om de är relevant!

Mellan 4 - 25 dagar skulle jag gissa på...
Många faktorer som spelar in.
2013-03-15, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Mellan 4 - 25 dagar skulle jag gissa på...
Många faktorer som spelar in.
Kan tillägga med att jag gymmar och kör kondition 5 dar i veckan med, så har ganska bra metabolism
2013-03-15, 19:09
Medlem
masterior26s avatar
syns ritalin på vanliga stickor som dom använder vid urin prov?
2013-03-15, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26

Google funkar fortfarande!

https://www.google.se/search?q=syns+ritalin+p%C3%A5+vanliga+stickor+som+ dom+anv%C3%A4nder+vid+urin+prov%3F&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&client=firefox-a&channel=rcs
2013-03-15, 19:34
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26

Nej, det ska inte visas.
2013-03-18, 16:01
Medlem
Syns 4-HO-MET på blodprov, om blodet är taget bara ett gäng timmar efter intaget (cirkus 40 mg)?
2013-03-18, 17:36
Medlem
gimmesmokess avatar
Syns spice på pissprov, är det olagligt nu för tiden?
har hållt mig till CB i flera år nu. Men ska troligen göra pissprov i närmsta tiden och kanske ska ta några bloss spice med en kompis.

Pissprovet jag kommer göra är på nån vårdcentral för jobbet, alltså inte polisen.
Testar dom för det där?
2013-03-18, 17:49
Medlem
Hejsan. Lånar en kompis acc då jag har en akut fråga för att lugna min nojja. Torskade på ett ringa för ungefär ett år sedan då jag testade haze från hemulen. Fastän det inte skulle innehålla något klassat vid det tillfället så hittades det ändå jwh*** i blodet. Är överhuvudtaget inte insatt i något som har med droger att göra så jag ber om ursäkt för mina, kanske, dumma frågor. Har inte rökt sedan dess fram till för 4 månader sedan då jag dumt nog testade nån ny rökmix. Vart tagen för någon dag sedan när jag körde bil och fick följa med in till stationen misstänkt för drograttfylla. Lämnade piss och blod. Snabbstickan var grön och jag fick tillbaka mitt körkort och fick åka hem. Proverna skickades för analys då dom inte hade stickor för att kolla rökmixar. Har letat runt överallt efter detektionstider för olika rökmixar i urin respektive blod men inte funnit något svar. Vill egentligen bara veta att det inte är något knas med cannabinoider, att dom skullr stanna kvar flertalet månader i kroppen då jag bara rökt skiten vid nåt enstaka tillfälle. Är alltid nojjig över allt så jag ska hålla mig borta från allt som kan kallas droger nu. Har jobb och behöver mitt körkort. Har även familj mm så drograttfylla hade inte varit så ultimat att åka på.*

Så alltså. Kan det finnas någon risk att jag skulle ha kvar det i blodet nu efter 4 månader? Rökte kanske totalt 1g av en hemmagjord mix.Tacksam för svar så snabbt som möjligt och jag ber om ursäkt för mitt okunnande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in